tady máte další díleček 12+ díky a hezké počtení
01.07.2009 (12:29) • Matys • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2766×
9.kapitola Proč to všechno. Je toho na mně moc.
Když jsem došla ke Cullenům všichni byli ve stejných polohách jako když jsem přišla. Vzala jsem si polštář. Přešla jsem k oknu a sedla si k němu. Polštář jsem si dala za záda. V kapse mi zašramotily fotky.cd a letenky. Vyndala jsem je cd a letenky jsem položila vedle sebe. Fotky jsem si začala procházet. Po pěti fotkách mě napadla nádherná melodie. Fotky jsem položila na zem a šla k piánu. Cestou jsem si ho pohladila. Usadila jsem se za něj. Otevřela jsem ten chránič na klávesy a začala hrát.
http://mp3ky.net/yiruma-river-flows-in-you/
když jsem začala hrát všichni ztichly. Ta melodie byla překrásná. Zatím nejnádhernější jakou jsem kdy složila pojednávala o mé lásce k Edwardovy. Na začátku lehké oťukávání, poté vážnější vztah plný lásky a oddanosti. S hlubšímy tóny je rozchod nás dvou. Čím dál tím vyšší tóniny jsou můj věčný život bez mé lásky, posledních padesát let. Znovu objevení lásky kterou jsem tak dávno ztratila. Konec nevím jak bych označila konec skladby. Pro mě by mohl být šťastný. Vy si ho vyložte jak chcete ale pro mě je ten konec skladby perfektní. Když jsem dohrála lehce jsem se usmála. Vzala jsem Edwardův sešit co ležel na piánu a zezadu do něj napsala noty písně a k tomu přiložila lísteček.
Vím že neodoláš
Zavřela jsem chránič na klávesy a šla si sednout zpět k oknu. A do prohlídnout fotky. Každou fotku jsem si prohlížela dlouho. Co mně překvapilo že nikdo nemluvil.
„Copak ztratily jste řeč?“ musela jsem si rýpnout.
„Izzy proč si nám neřekla že hraješ na klavír?“ ptala se Anna Marii.
„A k čemu by to bylo? Hmm?“ odpověděla jsem jí. Znovu jsem si prohlížela fotky. Když jsem si je prohlídla tak sem se zahleděla z okna. Edward si sedl k piánu a začal hrát pro mě neznámou melodii. Byla nádherná ale na místech kde měl tón C by se hodil spíš F. a taky jsem to nemohla vydržet a řekla jsem mu to.
„Edwarde prosím tě. Tak kde máš tón C dej F takhle to zní hrozně.“ Řekla jsem přes celý obývák a koukla se na něj. On po mně hodil pohled typu: Si děláš srandu ne? Já jen nadzvedla obočí a čekala k ničemu se neměl.
„Aspoň to zkus když ti to nebude sedět tak to zase změníš. No to je toho.“ A prokroutila jsem oči. Tak začal hrát. Tam kde předtím měl C dal F. znělo to teď nádherně.
„No vidíš brácha teď to zní skvěle. Sem netušil že Bella bude poučovat jak hrát na klavír zrovna tebe.“ A na to se zasmál. Edward na něj hodil jen smrtící pohled a já zase protočila oči. Nemohla jsem si nerejpnout.
„Tak to skus sám Emmete zahrát takovouhle symphonii. Ale takovou aby dávala hlavu a patu.“ Na to zmkl a zatvářil se jako kdyby ho někdo mučil.
„No tak vidíš. Tak buď sticha.“ Teď jsem začínala pěnit. Jestli hodí na můj účet nějakou blbou poznámku prohodím ho oknem. Ať se Esme zlobí nebo ne. Koukala jsem z okna a poslouchala co se kde šustne. Alice a Jasper byli nahoře v pokoji. Esme byla v kuchyni a pracovala. Edward byl jako vždy u křídla. A ostatní se bavily. Co, jak, kdy, a kde podniknou. Edward začal hrát moji ukolébavku. Já jsem se jí snažila ignorovat. Ale nešlo to. Nevědomky mi po tváři začal téct slza. Už jsem to nevydržela a musela jsem z domu. Ještě jsem zaslechla jak Rose říká Edwardovy.
„Vidíš co děláš.“ K lesu jsem šla lidskou chůzí. Ale když jsem byla v lese běžela jsem tou upíří. Mělo začít svítat tak jsem vyběhla na kopec a vylezla do koruny nevyššího stromu. A koukala se jak vychází slunce. Pod stromem jsem uslyšela něčí kroky. Poté ke mně zavála ta nejnádhernější vůně. Edward.
„Jsem nahoře.“ Zavolala jsem na něj. On vzhlédl a vyskočil za mnou. Společně jsme se koukali na východ slunce. Když jsme slezli otočila jsem se na něj a plaše se usmála. On se na mně také usmál tím pokřiveným úsměvem a přistoupil ke mně blíž. Můj obličej vzal do dlaní a pomalu se začal naklánět. Poté zaváhal. Já jsem cítila ten elektrický proud mezi námi už jsem to nemohla vydržet a políbila jsem ho. Zezačátku byl opatrný ale pak se ten polibek prohloubil. Dávala jsem do něj všechny mé emoce za tu dobu co jsme byli bez sebe. On evidentně taky. Jelikož jsme nemuseli dýchat tak jsme se od sebe nechtěli odtrhnout. Nakonec jsem se odtrhla já.
„Tolik si mi chyběl.“ Zašeptala jsem a znovu ho políbila teď už ale vášnivě. Z takovou vervou že jsme se svalily do trávy. Cítila jsem jak se pode mnou Edward zasmál a tím zvýšil to tření mezi našimi těly. Jelikož jsem ležela na něm a jemu se to zřejmě nelíbilo tak převzal iniciativu a převalil se na mně. Jeho ruce už jsem neměla jenom na tvářích a krku. Teď už bloudily po celém těle. Já jsem voje ruce zapletla jemu do vlasů a jednu nohu obmotala jemu kolem pasu. Rukou mi přejížděl po stehně, slastně jsem vzdychla. Jemu se to zřejmě líbilo. Udělala jsem první krok. Rukama jsem mu zajela pod tričko. On se trošku odtáhl.
„Bells nemyslíš že je na to brzo?“ ptal se.
„Čekala jsem na tebe padesát let tak mlč.“ A přisála jsem se na jeho rty. Rukama jsem objížděla každý sval na jeho hrudi. Potom jeho košile skončila u vedlejšího stromu. On se smím trikem tak nepáral prostě ho roztrhl. Rozepla jsem mu pásek a sundala kalhoty které skončily u jeho košile. Moje kalhoty odletěli za těmi jeho. V celku. Zřejmě si uvědomoval že je budu ještě potřebovat. Byli jsme už jenom ve spodním prádle. Teď jsem se znovu převalila na Edwarda. Líbala jsem ho na ústa, krk, kousala jsem ušní lalůček při čemž slastně vzdychal, polibky jsem zasévala jeho hruď, a vrátila jsem se zpět k jeho rtům. On se znovu převalil na mně. Rozepl mi podprsenku. A začal si hrát s mými ňadry, kousal mně do nich, sál, mezi palcem a ukazováčkem je dráždil. Já jsem byla vzrušená čím dál víc. Znovu jsem se převalila na něj a strhla mu jeho boxerky. Chytla jsem mu ho do ruky, při čemž zavrčel, chvilku jsem si s ním hrála. Nakonec se stejně na mně převalil. Strhl mi kalhotky a vnikl do mě. Slastně jsem zavrčela a prohnu la se. On byl stále víc a víc k neudržení. Zrychloval a já jsem cítila jak dospívám k extázi jménem orgasmus. Za chvíli jsem byla na svém vrcholu blaha. Za chvilku byl i on. Lehle si do trávy a mně si přitáhl k sobě. Políbil mně. Teď ty polibky byli o tolik jiné než když jsem byla člověk. Tehdy byli opatrné aby mi náhodou neublížil ale teď byl nezpoutaný, vášnivý. Miluji ho z celého srdce.
„Miluji tě.“ Řekla jsem mu. On se na to rozzářil jak vánoční stromeček.
„Taky tě miluji Bells.“ Znovu mně políbil a my jsme si dali opáčko.
Alice ( U Cullenů v doměpotom co Bells odešla)
S Jasprem jsme sešly dolu do obýváku.
„Vidíš co jsi udělal.“ Syčela Rose na Edwarda. Ten vstával od piána. Viděla jsem Bellu jak jde lidskou chůzí k lesu a potom v něm zmizela. Otočila jsem se na Edwarda.
„Co si zase provedl?“ zeptala jsem se ho ale odpověd mi poskytl Emmet.
„Po tom co mu Bells dala ukázku z hodin klavíru zahrál ukolébavku. Na to se rozbrečela a odešla.“ Vysvětlil. Já jsem hodina dost zlej pohled po Edwardovy. Ihned běž za ní. A omluv se. Řekla jsem mu v myšlenkách. On však nic nedělal jenom zaraženě hleděl na svoje boty.
„Tak se seber a jdi za ní.“ Už jsem měla chuť na něj křičet. V myšlenkách jsem mu řekla Ty jsi takovej vůl. Jestli za ní ihned nepůjdeš tak si tě podám Edwarde Cullene a šetřit tě nebudu. Na to jsem se škodolibě usmála. On vzhlédl otočil se a šel za Bells. Po pár minutách jsem dostala vizi.
Bella a Edward. Milují se spolu. Ona m říká že na něj čekala padesát let. Když skončily tak mu řekne jak moc ho miluje a pokračují.
Jelikož jsem seděla Jasprovy na klíně tak jsem vyskočila a začala skákat radostí. Jasper na mně koukal nechápajíc a zároveň pobaveně. A všichni okolo taky.
„Bells a Edward.“ Zavýskla jsem.
„Co se stalo.“ Ptaly se zděšeně všichni na ráz.
„Co vy se ještě ptáte? No dali se konečně dohromady.“ Zavýskla jsem znovu a začala skákat radostí.
„Tak to je skvělé. Konečně zase budeme rodina.“ Teď se zase radovala Esme.dneska by čtvrtek a v sobotu má být pohřeb snad to stihnou. Při té představě jsem se uchehctla.
Jasper
Hned potom co Alice řekla že se Bella a Edward dali znovu dohromady tak se nálada v domě hned zvedla. Po chvilce se všichni po párech někam vydali. Esme s Carlislem šli k sobě do ložnice stejně jako Emmet a Rosalie. I já s Alicí jsem zalezli k sobě do pokoje a oddávali jsme se jeden druhému.
Esme
No konečně naše rodina bude zase kompletní. Jsem ráda že Bella Edwardovy odpustila a jsou konečně zase spolu a šťastní. Pevně věřím že jim to vydrží. Ať jsou šťastní zaslouží si to. Potom čím si pošli.
Emmet
Dokážu si živě představit co v tom lese zrovna provádějí. Ale ne přeju jim to. Byly tak dlouho jeden bez druhého že si zaslouží být spolu. A taky to má další výhodu. Edward už nebude panic. Hahaha. Jak tak rozjímám nad Edwardem a Bellou co v tom lese dělají. Dostal jsem chuť na Rose.
Edward
Když jsem hrál skladbu kterou jsem nedávno vymyslel tak mi Bella řekla ať na mýstech kde mám C dal F že o bude znít lépe. A taky že znělo. Jenom by mě zajímalo kde se Bella naučila hrát na klavír. I Emmet odsouhlasil že to zní lépe což sem nečekal. Bella se na mně vítězoslavně koukla a znovu otočila hlavu k oknu. Musím uznat že ta její skladba byla překrásná. Stejně tak ona. Viděl jsem jak něco pročítá. Vypadalo to jako fotky, pak jsem začal hrát Bellinu ukolébavku. Na to se zvedla a odešla. Když odešla Rose na mně zasyčela
„Vidíš co jsi udělal?“ potom přišla Alice. Chvilku se koukala z okna pak se koukla na mně.
„Co jsi zase udělal?“ ptala se mně. Ale než sem stačil odpovědět tak mně předběhl Emmet.
„Po tom co mu Bells dala ukázku z hodin klavíru zahrál ukolébavku. Na to se rozbrečela a odešla.“ Vysvětlil. Cože? Ona brečela? Potom na mně Alice hodila dosti zlej pohled. Poslala my v myšlenkách Ihned za ní běž a omluv se jí. Já jsem nic nedělal jen sem koukal na svoje boty.
„Tak se seber a jdi za ní.“ Měla na mně chuť křičet. Ale nakonec si na mně zakřičela ale jenom v myšlenkách řekla Ty jsi takovej vůl. Jestli za ní ihned nepůjdeš tak si tě podám Edwarde Cullene a šetřit tě nebudu. A na to se škodolibě usmála. Já jsem raději vyklidil pole a šel za Bellou. Šel jsem po její vůni ale u jednoho stromu se ztratila.
„Jsem nahoře.“ Zavolal můj anděl. Já jsem vzhlédl a viděl jsem jak se naklání dolů tak jsem vyskočil za ní. Zatím co ona se koukala na východ slunce já jsem se koukal na ní. V těch červánkách se nádherně třpytila. Když slunce už bylo na obzoru seskočily jsem já jsem skočil první abych mohl dohlídnout na to aby skočila v pořádku. Co mě to popadá. Vždyť je upír a ten nejdokonalejší jaký jsem kdy viděl. Bude v pořádku. A tak že jo. Hned co seskočila se na mě plaše usmála. Přešel jsem k ní a naklonil jsem se ale nechal jsem mezi námi prostor. Ona ho překonala. Zezačátku jsem byl opatrný jako vždy ale když jsem si uvědomil že už není křehká jako člověk tak jsem polibek víc prohloubil. Dával jsem do toho polibku všechny pocity co jsem měl. A ona zřejmě taky. Jelikož jsme nemusely dýchat tak jsme se od sebe nechtěli odtrhnout. Ale nakonec se Bella odtáhla.
„Tolik si mi chyběl.“ Zašeptala a políbila mě tak vášnivě že jsme se svalily do trávy já jsem se zasmál ale cítil jsem že se tím tření mezi našimy těly zvýšilo. Jelikož ležela na mně musel jsem převzít iniciativu a převalil jsem se na ni. Moje ruce teď bloudily po jejím těle. Ona svoje ruce mi zamotala do vlasů a jednu nohami obmotala kolem pasu. Rukou jsem jí přejel po stehně a ona slastně vzdychla. Líbilo se mi to. Poté mi zajela rukama pod tričko. Měl jsem poslední šanci rozumně jednat.
„Bells nemyslíš že je na to brzo?“ ptal jsem se jí a přál jsem si aby řekla ne.
„Čekala jsem na tebe padesát let tak mlč.“ Svojí odpovědí mě naprosto odzbrojila. Znovu se přisála na moje rty. Svýma rukama obkreslovala každý sval na mojí hrudi. Potom moje košile skončila u stromu kousek od nás. Její triko bylo tak nepotřebné. Prostě jsem ho roztrhl.pak si vezme mojí košili. Opatrně mi rozepla pásek a kalhoty strašně rychle stáhla. Letěli k mojí košili. Já jsem to samé udělal s jejímy kalhotami. Už nám zbývalo jenom spodní prádlo. Bella se na mně zase převalila a začala mě zasévat polibky. Ústa,krk,hruď, ucho. Tam mě to nejvíc vzrušovalo. Převalil jsem se zpět na Bellu. Rozepl jsem jí podprsenku. Laskal jsem její ňadra, sál,kousal, palcem a ukazováčkem dráždil bradavky. Nakonec se zase převalila na mně. Jedním pohybem mi roztrhla boxerky. Chytla ho do ruky, vzrušeně jsem zavrčel. Začala si s ním hrát. Už jsem to nevydržel převalil jsem se zpět na ni roztrhl jsem jí kalhotky a vnikl do ní. Zavrčela a začala se pode mnou kroutit jako proutek. Byl jsem nenasytný chtěl jsem víc a víc. Zrychloval jsem. Belle se to očividně líbilo. Za chvilku dospěla orgasmu a já hned po ní. Lehl jsem si do trávy a Bells jsem si přitáhl na hruď. Znovu jsem jí políbil.
„Miluji tě.“ A nebylo pochyby o jejích slovech. Já jsem musel zářit štěstím.
„Taky tě miluji Bells.“ A políbil jsem jí. Nechali jsme se nadále stahovat touhou.
Autor: Matys (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Vzpomínky bolí ale život končí šťastně....nebo ne? 9.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!