Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vzpomínky bolí ale život končí šťastně ......nebo ne?


Vzpomínky bolí ale život končí šťastně ......nebo ne?Toto je další moje povídka. doufám že se vám bude líbit prosím o koment. A omlouvám se za povídku Isabella Maria Swan Volturi že to tak dlouho trvá nevím co dál napsat chtěla bych vaší ispiraci. a jestli vás něco napadne napište mi na E-mail mám ho v profilu. děkuji hezké počtení. a omlouvám se za gramatiku. To víte já a čeština to nejde k sobě. :-D

 

 

 

1.Kapitola Vzpomínky

 

Už je to padesát let co se to stalo. Co mně opustil. Teď sedím ve svém novém domě se svou novou rodinou Chrisem a Biankou, Pietrolem a Annou Marii, Asterem a Elizabeth, poté tu ještě jsou Lucas a Carlou, a nakonec jsem tu já a Thomas. Chtě nechtě jsem se stala hlavou rodiny tedy jejich vůdcem. Jsme všichni vegetariáni. A naše rodina se skládá jenom s nadaných, nevybírala jsem si je prostě se to stalo Chris a Aster jsou dvojčata Chris vidí do budoucnosti akorát on když něco vidí tak se to s jistotou stane a Aster ten pro jistotu předává to co vidí Chris ostatním pomocí myšlenek takže spolu můžeme všichni komunikovat díky Asterovy najednou. Je to docela zábava když se o hodinu nudíte Chris to vidí a Aster ten se spojí ze všem myšlenkami, můžeje číst, pozměnit a dělá si z někoho srandu a vypráví různé vtipy. Vždycky a když říkám vždycky tak vždycky někdo o hodinu vyprskne a my se smějeme tomu jak ho učitel seřve ale většinou to odnáším já. Bianka tak ta umí ovlivňovat lidi a upíry ale ne pomocí emocí ale prostě když chce aby někdo něco udělal tak to udělá. Pietrol ten pozná když někdo lže taky asi proto se z něj stal právník. Vypadá na 45 let ale je starý něco kolem tisíciletí. Naše rodina jsou Harwelovi. Pietrol je tedy náš adoptivní otec a taky se mnou vede rodinu hodně mi připomíná Carlisla. Jeho žena Anna Marii tak ta se sejně jako Esme stará o rodinu, je nám milující matkou a někdy když potřebujeme tak i vrbou. Její dar je že vás může uspat a vy sníte co ona zrovna chce a nebo vám může vytáhnout z mysli ty nejnádhernější nebo ty nejhroznější okamžiky v životě. Elizabeth umí uchvátit svou krásou připomíná mi Rose. Dále je tu Lucas ten umí hýbat se zemí. (pozn.autora ten kdo četl Rozbřesk tak přesně to co umí Benjamin) Svou postavou mi připomíná Emmeta. Dále je tu Carla ta se umí teleportovat. A Thomas ten je empatik v hodně věcech mi připomíná Jaspera. Carla zase Alici, ta je taky blázen do nakupování.  Chris mi hodně připomíná Edwarda. Aster ten je pro každou blbost a srandu v tomhle mi taky připomíná Emmeta. Jediná Bianka mi nikoho z jejich rodiny nepřipomíná a proto s ní mám zvláštní vztah. Někdo by si řekl že jí mám nejradši ale tak to není mám ji ráda jako ostatní ze své rodiny ale jelikož mi nikoho nepřipomíná tak..... já nevím jak to popsat. A nakonec jsem tu já mám dvě schopnosti, první schopnost je štít takže kvůli tomu mi Edward nemohl jako člověku číst myšlenky. A druhá schopnost je že když někdo v mém okolí použije svoji schopnost tak jí přeberu. Takže jaksi mám schopnosti celé mé rodiny ale nepoužívám je. Jedinou schopnost kterou používám je štít a někdy i teleportace. Teď bydlíme v Chicagu u nějakého velkého jezera a nechodíme nikdo do školy. A teď vám všem řeknu příběhy každého člena Harwelových.

 

Chris a Bianka

 

V roce 1945 umíral na rakovinu. Jednoho dne se prý šel projít do parku tam seděl až do večera. Když se chystal odejít ho přepadl nějaký muž a kousl ho do krku, poté uslyšel vrčení a obrovské rány jako když o sebe narážejí kameny. Jelikož byl od něho odtržen tak tři dny strávil na té zemi v parku v bolestech. Když se vzbudil tak byl sám několik let se toulal byl sám sebou zhnusený. Svědomí měl tak černé zabíjením lidí že se odebral do nějaké staré továrny chtěl zemřít. Jelikož továrna byl blízko lesa tak ucítil nádhernou vůni a rozběhl se za ní. Než si uvědomil co se stalo tak před ním ležela vypitá srna. Tak našel způsob jak přežít bez pití lidské krve. Po několik let našel Bianku. Umírala byla postřelená. Zamiloval se do ní na první pohled. Došlo mu že jí nechce nikdy ztratit tak jí přeměnil. Když se Bianka probrala tak jí Chris všechno vysvětlil. Dlouho byli pouze nejlepší přátelé ale když Chris vyznal Biance  jednoho dne lásku tak mu ji opětovala. Od té doby bez sebe nevydrží ani minutu.

 

Pietro a Anna Marii

Pietro se narodil před tisíci lety plus mínus desetiletí datum už si přesně nepamatuje ale jeho otec byl kněz. Když ho jednoho večera poslal otec s knihami k nemocné ženě potkal ve městě upíra a stejně jako u Chrise ho od něj odtrhl jiný upír. Ale ty ho na rozdíl od Chrise odnesli někam do lesa když se probral tak mu všechno vysvětlily a nechali ho napospas sobě samému. Po pár týdnech ho našli Volturiovy vzali ho do své armády. Jelikož si Aro Pietroliho daru cenil nepouštěl ho do bitev. A tak když neměl Pietro co na práci tak byl v knihovně a pročítal staré spisy a legendy. Jelikož se mu také pití lidské krve protivilo tak neměl na výběr. Ale poté narazil na jeden spis kde se psalo že se upíři nemusí živit pouze lidmi ale i zvířaty. Ten způsob obživy ho hned uchvátil. Nějakou dobu co byl s Volturiovými tam poznal Annu Marii. Jelikož jí také tížilo svědomí tak se také přešpendlila na jinou stravu. Jak to tak bývá navzájem si vyznali lásku a požádali Ara o propuštění ten jim s velkou neochotou vyhověl ale věděl že s tím nic nenadělá.

 

Aster a Elizabeth

 

Ti dva si ze svého lidského života nic nepamatují. Ani nevědí kdo je přeměnil a bloudili světem tak dlouho než se našli.

 

Lucas a Carla

 

S Carlou jsem se seznámila na střední v New Yorku. Byla moje nejlepší kamarádka. Když jsem se vracela z lovu našla jsem jí u domu stočenou do klubíčka a cítila její krev. Nechtěla jsem jí ztratit byla to jediné co jsem měla tak jsem jí přeměnila. Tak jsme se odstěhovaly. Usídlily jsme se na Aljašce. Jelikož jsem okolo Carli hodila štít tak mohla odolat lidské krvy. A tak jsme nastoupili do další střední tam se Carla seznámila s Lucasem. Po nějaké době Lucasovi řekla co jsme zač stejně jako já kdysi řekl že chce s Carlou strávit zbytek věčnosti. Nejdřív se odpírala stejně jako kdysi Edward. Když jsem jí řekla že sem na Lucasově straně tak vřískala ale když jsem jí vysvětlila svůj důvod tak přikývla. Takže jsem Lucase přeměnila. Carla poté byla strašně šťastná už se nemusela bát že mu ublíží. Nakonec jsme se museli přestěhovat.

 

Thomas a já

 

Thomase jsem poznala na vysoké. Jelikož bydlel sám tak jsem mu nabídla ať u nás zůstane. Hned na začátku jsem mu řekla mi řekl co ke mně cítí ale já mu řekla jen to že z mé strany to bude jen silné přátelství že je pro mě opora ale že ho nechci ztratit. Tak když jsme vystudovali tak jsme se museli znovu stěhovat. Při naší cestě jsme narazily na Pietrola a Anna Marii řekli nám vše o sobě a my jsme jim nabídli jestli s námi nechtějí zůstat. Nakonec řekli že jo tak se z naší čtyř členné skupinky stala šesti členná rodina. Nastoupily jsme zase na školu. Tam jsme poznali Chrise s Biankou. Pietrol je přesvědčil aby se přestěhovali k nám tak z šesti bylo osm. Nakonec nás sami vyhledali  Aster a Elizabeth. Tak nás je deset. Jsme druhá největší skupinka hned po Volturiových. Hned po nás jsou ONI Cullenovy. A pak Denaliovy. Nikdo z mojí rodiny nic neví o mé minulosti. Chtěla jsem po ostatních aby mi neříkali Isabello někoho napadlo Bello ale to jsem razantně odmítla nechtěla jsem další spojení s mou minulostí tak mi od té doby říkají Izzy.

 

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/vzpominky-boli-ale-zivot-konci-stastne-nebo-ne-2-kapitola/

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vzpomínky bolí ale život končí šťastně ......nebo ne?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!