Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vůně deště - 2. kapitola


Po delší době vám sem přidávám další dílek. Budu se snažit, aby sem kapitolky přibývaly častěji.
Co se dnes stane? Bell čeká stěhování a seznání se svou novou rodinkou.

Najednou zazvonil zvonek a to mě donutilo probrat se ze svého zamyšlení. Hurá, skončila hodina a pro dnešek i škola. S partou jsme se rozhodli, jít si někam sednou. Přece jenom bude začínat nová etapa mého života. Šli jsme do našeho oblíbeného podniku ArtCafe, kde měli to nejúžasnější kafe na světe (alespoň se o tom domníváme). Vydrželi jsme tam další 4 hodiny. Vzpomínali jsme na starý časy, jak jsme blbli a vyváděli hlouposti.Už se začalo stmívat. Ač neochotně, musela jsem zamířit domů za svou matkou Esmé.

Lukas se nabídl, že mě půjde doprovodit. Celou cestu jsme si povídali a pošťuchovali se. Po 20 minutách jsme došla do cíle. Rozloučila jsem se sním a vyběhla schody do našeho bytečku. Strčila jsem klíč do dveří a odemkla si.

„Ahoj mami,“ vypadlo ze mě, když jsem za sebou zavírala dveře.

„Jdu si lehnout, jsem unavená,“ pokračovala jsem.

„Dobře, zlatíčko, hezky se vyspi.“

Druhý den

Ráno jsem se probudila s pocitem, že něco nového začíná. Dneska už jsem vážně nešla do školy, a tak jsem si mohla troškku přispat. Koukla jsem se na budík, který ukazoval 9:00. Oj, pomyslela jsem si. V 10 hodin tu mají být stěhováci. A jak také bylo domluveno, přijely dva náklaďáky. Jeden, který měl namířeno směrem k babičce do garáže, kde necháme nepotřebné věci. Druhý směr Carslislovo sídlo. Z mého zamyšlení mě vytrhl zvuk motoru. Carlisle pro nás přijel. S mamkou se přivítali polibkem a krásným úsměvem. Přála jsem jí to. Už dlouho nebyla tak šťastná. Nevím proč, ale měla jsem divný pocit, že se něco stane. Rozhodla jsem se to prozatím neřešit. Třeba si jen něco nalhávám.

„Ahoj,“ pozdravil mě mámin přítel.

„Dobrý den,“   odpověděla jsem mu.

„Mně klidně tykej, alespoň se nebudu cítit tak starý.“

Na to jsem se jen usmála a nasedla do jeho překrásného autíčka. Čekala jsem, až nasednou všichni a mohli jsme vyjet.

Jedeme vstříc novému životu.

Nechtěla jsem je rušit, a proto jsem si nasadila sluchátka od mp3 a zaposlouchala se do mé oblíbené písničky od Pitbulla - You know you wont me. Cestou jsem pozorovala krajinu, která se míhala kolem nás.

Přijížděli jsme před krásný dvojdomek. Jak jsem si ale stihla všimnout, okolo byla jen příroda (lesy a louky).

„Jen abych nezapomněl, mám pět dětí,“ řekl jakoby nic.

Cože 5 dětí? To snad není ani možný. Jak to? Tímto mě zcela vyvedl z míry.

„Oki. “ Nic jiného mě v tu chvíli nenapadlo.

Z transu mě probrala až mamky slova: „Broučku, už jsme tady.“

Otevřela jsem dveře a vystoupila z auta. Před domem byli nastoupeni 4 lidé, no spíše studenti. Vypadali tak ve stejném věku jako já, možná o trochu starší. Ale netvářili se moc přívětivě. To není dobrý začátek, pomyslela jsem si. Šla jsem v těsném zástupu za Esme .

„Tak toto jsou moje děti,“ ujal se představování Carlisle: „Zleva Emmett.“ Ty jo to je postava, docela bych se ho i bála, kdyby neměl v očích ďáblíky.

„Potom Jasper, Alice a Rosalie“ pokračoval. Tito tři nevypadali moc nadšeně, že tu s nimi zůstaneme.

„Rodinko, toto je Esmé a Její dcera Isabella," představil tentokrát nás.

„Klidně Bella,“ doplnila jsem ho.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vůně deště - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!