Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Všechno je jinak - 9. kapitola


Všechno je jinak - 9. kapitolaKonečně další dílek. Vím, že to dlouho trvalo, ale škola mě opravdu hodně zaměstnávala. Teď mám konečně prázdniny, a tak vám přináším další dílek, který byl ovšem opět napsán z pomocí wickies. A já jí opět moc děkuju a doufám, že se vám bude líbit.
PS: Další dílek až za tři týdny, odjíždím totiž na dovolenou.

9. kapitola

Edward:

„Edwarde, nevidím!“ vřeštěla na mě Alice v myšlenkách a získala si tak mou absolutní pozornost. Jestliže Alice nevidí budoucnost, znamená to jen jedno…

Opět se k nám chystají vlci. Spolu s ještě spící Renesmé jsem sešel dolů za rodinou. Stoupl jsem si doprostřed a ostatní kolem mě do kruhu, aby se ke mně, a především k Renesmé, dostalo co nejméně útoků.

Renesmé se najednou probudila a byla úplně zmatená z celé této situace a dožadovala se vysvětlení. Nevěděl jsem, co jí mám říct, a tak jsem si ji k sobě jen více přitisknul a uklidňoval jí, že všechno bude dobré…

Jacob:

Bella za mnou chodila každou noc a ukazovala mi vše o její dceři. Zpočátku jsem se bránil a nenechal se přesvědčit, ale ona byla tak otravná, že i já podlehl a na Nessie, jak jsem si ji sám pojmenoval, jsem přestával mít čím dál tím menší vztek. Ale to neznamená, že vyprchal!

Dneska se vydám za Cullenovými se zprávami od Belly. Potom, co do mě hučela v každým mým snu, jsem jí slíbil, že udělám vše, co řekne. To jsem si zas pěkně nahrál! Teď musím za Cullenovými a ještě k tomu na ně být milý.

Ale pro jistotu nejdu sám, bůh ví, jak by to dopadlo, kdybych se neudržel. Sice by byla psina utrhnout někomu z nich hlavu, třeba tý bloncce Rosalie, ale Belle by se to asi moc nelíbilo.

Vzal jsem tedy, na doporučení Belly, s sebou Setha, který je má zcela dobrovolně a bez nátlaku beztak rád, což nechápu. A když jsem se rozhodl i pro Setha, znamenalo to i vzít sebou Leu. V žádném případě nechtěla svýho mladšího bratra pustit k upírům samotného. Jako kdyby tam už nebyl tolikrát, je u nich pečenej vařenej.

Přesto jsem ale svolil i pro ni a mohli jsme vyrazit. Zase jako stará smečka, která sice nefungovala moc dlouho a užitku taky moc nepřinesla, ale i přesto od té doby nás pojilo ještě něco víc… I Lea mi nelezla tolik na nervy a to je co říct.

Edward:

Mezitím co jsem se snažil Renesmé uklidnit, uslyšel jsem myšlenky přicházejících…

Zjistil jsem, že byli jen tři a navíc přicházeli v míru. Byl mezi nimi i Seth, jehož myšlenky byly nejpřátelštější a neupřímnější. Měl jsem toho kluka vážně rád. Jako jediný z vlků zůstal naší rodině věrný i po Bellině smrti. Ještě Renesmé neviděl, ale on jí určitě neublíží.

Napětí ze mě trochu opadlo, ale přesto jsem se ještě držel v pozoru a malou si k sobě pevně tiskl. Byl tam ještě Jacob a Leah.

Renesmé mi ukázala, že nechápe, co se děje. Utěšoval jsem jí, že to bude dobré, ať se nebojí. Utěšoval jsem těmi slovy i sám sebe. Jacob mi poslal ve svých myšlenkách, že se promění, ať neutočíme. Vyčkávali jsme napjatě.

„Jacobe, stalo se něco, o čem nevíme?“ zeptal se Carlisle.

„Chci vidět to dítě. Máte mé slovo, že jí neublížím,“ promluvil k nám. Stál jsem za ostatními a vyčkával. Ještě chvíli jsem mu četl myšlenky, a pak jsem s Renesmé v náručí vykročil vpřed.

Renesmé:

Blížilo se nebezpečí. Nevěděla jsem jaké, ale vycítila jsem to. Táta mě držel tak pevně, že kdybych byla normální dítě, asi by mne rozmáčkl. Mezi tetou Alice a babičkou Esme jsem viděla velkého vlka před domem. Na okamžik zmizel a pak se před námi objevil kluk, kterému táta říkal Jacob.

„Ahoj, malá,“ pozdravil mě. Sledovala jsem ho a vybavila se mi slova maminky, když mi říkala, že mi pošle někoho, kdo se o mě postará, když bude venku slunečno a nikdo z mé rodiny nebude moct ven. Dožadovala jsem se, aby mě k němu pustili blíž.

„Renesmé, není to dobrý nápad. Nevěřím mu,“ vysvětlil mi táta starostlivě a stále stisknutí nepovoloval.

„Ty slyšíš její myšlenky?“ zeptal se ten kluk jménem Jacob překvapeně.

„Ano, ale ona ti chce něco ukázat. Je to její způsob komunikace.“

„Tak mi to ukaž, Nessie,“ vyzval mě Jake. Sice mě nazval jinak, než se jmenuji, ale líbilo se mi to.

„Jak si ji to nazval?“ zeptal se nechápavě táta.

„Nessie. Je to lepší než Renesmé. Bella měla vždycky hloupé nápady,“ vysvětloval tátovi. Ten to raději přešel a udělal dva kroky k Jakovi. Natáhla jsem k němu ruku a ukázala mu toho velkého vlka před naším domem.

„To jsem byl já,“ odpověděl mi. Před domem stáli další dva vlci. Napadlo mě, jestli to jsou taky lidi, co se mění.

„Seth chce taky přijít jako člověk,“ oznámil nám všem táta.

„Sethe, jsi u nás vítán,“ pozvala ho babička. Po chvilce se ve dveřích objevil kluk. Bylo to zvláštní, ale hned co jsem ho uviděla, tak jsem věděla, že to je můj nejlepší přítel a ochránce. Okamžitě jsem chtěla k němu do náruče. Táta začal vrčet a já mu rychle ukázala toho vlka, a pak toho kluka. Měla jsem pocit, že patřím i jemu, ne jen tátovi.

Edward:

Jakmile Seth vešel do dveří, ucítil jsem mezi ním a Renesmé velice silné emoce a to jsem ani nemusel být Jasperův dar. Ihned jsem si uvědomil, co se stalo, Set se otiskl do mé dcery! A nejhorší bylo, že i ona chtěla víc k němu nežli ke mně. Začal jsem vrčet.

„Můžu proti tomu něco udělat, Sethe?“ zeptal jsem se sklesle, když jsem se trochu uklidnil.

„Promiň, Edwarde, tohle neovlivním,“ odpověděl Seth, věděl jsem to, ale přesto to bolelo. Moje holčička je tak malá a už se o ní mám s někým dělit?

„Sethe, to nemůžeš myslet vážně. Jak se můžeš otisknout do upíra?“ zeptal se ho Jacob s nepříliš velkým nadšením.

„Jacobe, moc dobře víš, že tohle neovlivním. Konečně jsem si našel tu pravou,“ obhajoval se Seth. I mně došlo, že s ním Renesmé bude v bezpečí, a tak jsem povolil sevření a podal jsem mu svou dceru. Oba byli moc šťastná, že jsou spolu. Bylo hezké to pozorovat, ale zároveň tak bolestné.

Po chvilce mě ale upoutalo něco jiného. Jacob neustále myslel na moji ženu.

„Jacobe, tvé myšlenky jsou velice zmatené. Proč pořád myslíš na Bellu?“ zeptal jsem se zlostně.

„Já myslím na ni? To ona mě pořád otravuje. Už chápu, proč chtěla, abych přišel i se Sethem. Chtěla ochranu pro Nessie a musela vědět, že se do ní Seth otiskne,“ bručel Jake.

„O čem to mluvíš? Jak můžeš mluvit s Bellou?“ zeptal se se zájmem Carlisle. A nezaujalo to jen jeho. Všichni zmlkli a čekali, co z Jacoba vypadne.

„Taky jsem to nechápal, ale už mi to došlo. Přichází za mnou i za Nessie ve snu. Vy spát nedokážete, takže jí ani nevidíte,“ vysvětlil Jacob.

„Sleduji sny Renesmé a nikdy jsem tam Bellu neviděl, ale je pravda, že Renesmé je vždy velice spokojená. Usmívá se a má radost,“ přitakal jsem.

„No, nezjevuje se ve své podobě. Popravdě řečeno, vždycky slyším jen její hlas a občas vidím světlo.“

„Světlo? Světlo,“ vykřikl jsem, „Renesmé ho taky vidí, to jí právě dodává pocit štěstí a bezpečí,“ dodal jsem. Takže moje žena přeci jen v nějaké podobě existuje, ale já ji beztak vidět nemůžu? Co je tohle za spravedlnost? Teď jsem si přál ještě mnohem víc být čím kolik jiným nežli upír. Klidně i tím smradlavým psem z La Push! Čím kolik jen abych mohl opět být se svou láskou.

předchozí kapitola shrnutí následující kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Všechno je jinak - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!