Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí bolest 1. kapitola

gggggg


Vlčí bolest 1. kapitolaV prologu Nell zjistila pravdu o vlcích. Myslela si, že bude žít nadále, jako by se nic nestalo, ale její plány byly zkaženy. La Push někdo napadl. Kdo, a jak to dopadne, si budete muset přečíst níže. :-) Vaše KatherinaCullen

„Nell! Vstávej!“ Něčí ruce se mnou třásly a snažily se mě vytrhnout z říše snů. Bránila jsem se, ale naléhavost mužského hlasu mě donutila otevřít oči. Zamžourala jsem na mužskou siluetu, tyčící se nade mnou a po chvíli jsem poznala mého staršího bratra Sama.

„Co se děje?“ strachovala jsem se, když jsem si všimla, jak je nervózní.

„Vesnici napadli upíři. Musím jít pomoct klukům. Je jich příliš mnoho… Všichni musí pryč. Uteč do jeskyně, ve které jsme si hrávali jako malí. Emily tě v ní najde a odjedete pryč.“

„Ale…“

„Běž!“ Hodil po mně batoh a vyskočil z okna. Za letu se proměnil ve velkého černého vlka a rozběhl se na pomoc svým bratrům. Vykoukla jsem z okna a uslyšela zavytí, které bylo pro mě pokynem, ať si pospíším. V rychlosti jsem se oblékla a vyběhla z domu. Cestu do jeskyně bych našla i poslepu, ale nohy mě táhly opačným směrem. Věděla jsem, že Sama musím poslechnout a ukrýt se, ale chtěla jsem jim pomoct. Na chvíli odlákat pozornost, aby měli vlci větší šanci…

Nevěděla jsem, kudy jít, tak jsem zamířila do houští, kde před pár minutami zmizel Sam. Zůstala za ním cesta zlomených větviček a otisky obrovských tlap. Utíkala jsem po jeho stopě, když jsem uslyšela naléhavé a bolestné zavytí. Vlci museli být ve velkých potížích. Běžela jsem rychleji, jak nikdy dřív, a přála jsem si jedinou věc - vidět černého vlka. Větvičky mi šlehaly do obličeje, ale bolesti jsem si nevšímala. Byla nic proti té, kterou jsem cítila uvnitř sebe.

Konečně jsem došla na louku, asi kilometr za vesnicí, kde se celý boj odehrával. Deset vlků bojovalo proti šestnácti upírům. I když útočníci měli převahu, boj byl velice vyrovnaný. Zahlédla jsem, jak Paul a Jared zničili jednoho upíra, ale dále jsem si jich nevšímala. Musela jsem najít Sama. Byl až na konci louky a bojoval proti dvěma upírům zaráz. Jednomu zrovna ukousl hlavu, ale druhý se mu dostal za záda a stiskl ho v náručí. Sam začal bolestně kňučet a jeho nářek mi vehnal slzy do očí.

„Ne!“ zakřičela jsem a rozběhla jsem se směrem k němu. Všechny zraky se okamžitě stočily na mě. Vlci byli překvapení, že jsem uprostřed bitvy a Sam mě propaloval naštvaným pohledem, který říkal jediné.

Nejvíce mě však zarazily pohledy upírů. Jejich krvavé oči se mi zarývaly pod kůži, až mi běhal mráz po zádech. Někteří si chvilkami oblízli rty a potěšeně zavrčeli. Nechápala jsem jejich reakci, dokud jsem neucítila krev, která mi tekla po tváři. Utřela jsem si cestičku krve, které vedla od spánku až ke koutku úst. Musela jsem se uhodit do některé větve silněji, než jsem myslela. Hlavou se mi začaly honit obrazy bolestivé smrti rukou upíra. Jednomu z nich už nestačilo mě hypnotizovat a udělal odhodlaný krok ke mně, což se stalo povelem pro opětovné zahájení boje. Seth tomu upírovi skočil po krku a jediným pohybem mu oddělil hlavu od těla.

Styl boje se najednou změnil. Vlci se mě snažili ochránit a upíři se přes ně snažili dostat. Nevnímala jsem dění kolem sebe a stále jsem hleděla na Sama. Upír, který ho držel, v medvědím objetí, se spokojeně usmál a své ruce přesunul na Samův krk.

„Ne!“ zakřičela jsem a udělala bezmyšlenkovitý krok k nim. Sam předvedl vlčí úsměv a zavřel oči. Upír trhl a zlomil mému milovanému bratrovi vaz.

„Ááá!“ ječela jsem bolestně a z očí se mi hrnuly slzy. Samovo tělo dopadlo ztěžka na zem, kde se přeměnilo do lidské podoby.

„Ty parchante!“ křičela jsem na upíra a zahrnula jsem ho několika nadávkami. Nad mou reakcí se jenom zasmál a nakopl bezvládné tělo Sama. Začala jsem vidět rudě. Celé tělo se mi třáslo a teplota mi nebezpečně stoupala, když jsem vybuchla. Nevnímala jsem svou přeměnu ani překvapené myšlenky kluků a rozběhla jsem se na upíra, který zabil Sama, odhodlána pomstít jeho smrt. Upír zůstal přimražený na místě, myslel si, že jsem jenom obyčejný člověk a má přeměna ho zcela zaskočila. Skočila jsem po něm a jeho tělo rozsápala na milion kousíčků, ale stále jsem se nezbavila své zlosti a vzteku. Vydala jsem se na pomoc ostatním jenom proto, že jsem musela zabíjet. Musela jsem zabít ty pijavice. Všechno zavinili oni. Sebrali mi jediného příbuzného! Milovaného bratra! A já teď skoncuju s jejich životy stejně, jako oni s jeho!

 


 

Zase bych prosila o komentáře, abych věděla, jak se vám kapitolky líbí. Děkuju. :-)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí bolest 1. kapitola:

 1
19.09.2011 [14:11]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. delena/skatherine
14.09.2011 [19:12]

supeeeeer prosim pokracko co nejdriv Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lola
14.09.2011 [19:00]

Moc krásné.. Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 14.09.2011 [17:08]

Pekné, teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.09.2011 [16:32]

Sundancerychle další další další další další.. už mě od toho bolí prsty :D :D :D ne, teď fakt, rychle další.. :)

3. selena257
14.09.2011 [14:49]

co najrachlejsie pokracuj je to super.... Emoticon

2. ella
14.09.2011 [13:17]

hezkéééééééééééééééééé Emoticon Emoticon Emoticon honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. crazygirl666
14.09.2011 [8:57]

jeee to je super povedkaq.. pls pokračuj
Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!