Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Virgo - 4. kapitola

Tina221


Virgo - 4. kapitolaDalší dílek.

IV – Náměsíčnost?

Vzbudila jsem se uprostřed noci. Budík ukazoval chvíli po půlnoci a já si připadala vyspaná. Pohlédla jsem z okna a do očí mi zasvítilo měsíční světlo. Lákalo mě, lákalo mě do vody. Chtěla jsem se rozeběhnout a skočit do moře. Plavat daleko, tak daleko, až by mě pohltili vody oceánu. A už nikdy se nevrátit zpět na souši. Ocitla jsem se v mlze a chtěla jen cítit vodu okolo svého těla. Jednala jsem bezmyšlenkovitě, najednou jsem stála na pláži za naším domem a pomalu se blížila k vodě. Stále jsem koukala na ten nádherný měsíc. Byl obrovský sotva po úplňku. Cítila jsem tu tíhu u svého srdce, něco mi scházelo a já věděla co. Voda. Cítila jsem tu touhu. Dotknout se chodidlem té slané, studené, temné vody. Chtěla jsem pocítit tu krásu svobodného pohybu, tu nádheru volnosti. Byla jsem už jen dva metry od břehu, od hranice, která dělila mořský svět se souší, už jen pár kroku a budu moci plavat.

Najednou mě chytili něčí ruce. A já zaslechla rozhovor.

„Proč si nezamknul ty dveře. Vždyť víš, že je náměsíčná a v tohle období nejvíce.“

„Ale já je zamykal, René. Štěstí, že nás vzbudil ten hluk. Nevím, co by se stalo, kdyby do té vody vlezla, vždyť neumí plavat. Musíme jí to naučit. Takhle to nejde. Bydlíme na pobřeží a ona neumí ani…“ Dál jsem ten rozhovor neposlouchala a začala se vzpírat. Ty ruce mě táhly dál od té nádherné vody.

„Pusť mě!“ Křičela jsem a házela sebou. „Pusť mě, já chci do vody. Pusť mě.“ Snažila jsem se vymanit z těch rukou a byla si jistá, že až se mi to podaří tak se rozeběhnu a do té vody skočím.

„Opatrně. Hlavně jí nevzbuď, váš co říkal doktor.“ Ozval se ten samý ženský hlas.

„Já naspím.“ Křičela jsem, ale nepustili mě. Dál mě vlekly do toho domu. Do té klece. Chtěli mě zavřít a už nikdy nepustit ven.

Bohužel se jim to povedlo, dovlekli mě do pokoje a zavřeli dveře. Nezbylo mi nic jiného, než sedět u okna a koukat na tu krásu, na tu volnost, kterou mi odebrali. Ale já se tam dostanu. Jednou jim uteču. Křičela jsem v myšlenkách.

 

Ráno jsem se vzbudila a ležela jsem na zemi před oknem. Co se proboha stalo? Pomalu jsem se z é země zvedla a velice pomalým a bolestivým krokem si to zamířila do koupelny. Pohlédla jsem na sebe v zrcadle a zděsila se. Kruhy pod očima z nevyspání a zarudlé bělmo. Pleť jsem měla nazelenalou jak po tom topení. Co jsem vyváděla? Vždyť jsem usnula brzo. Sešla jsem pomalu do kuchyně na snídani a tam narazila na Phila. Seděl u hrnku s kávou a v ruce držel noviny. Když mě uslyšel, okamžitě je položil na stůl.

„Jak jsi se nám vyspala?“ Zeptal se se stopou ironie v hlase, ale proč tam je?

„Nic, moc.“ Odpověděla jsem a dosedla vedle něho.

„To mi taky ne. Budeme tě muset naučit plavat anebo odnaučit odemykat zámky.“ Řekl mi jako by nic.

„Proč?“ Vůbec jsem nechápala co tím myslí. Proč bych měla zapomenout, jak se odemyká?

„V noci sis vyšla na procházku…“ Spustil, ale já ho dál neposlouchala. Před očima se mi začala přehrávat včerejší noc. Od doby, kdy jsem se o půlnoci probudila do doby, kdy jsem usnula na zemi. Nejhorší ale bylo, že já nebyla náměsíčná. Byla jsem jako v mlze, nemohla pořádně uvažovat. Chtěla jsem prostě do vody a to u mě není normální.

Den ubíhal velice rychle a noc se opakovala úplně stejně jako ta včerejší. O půlnoci jsem se vzbudila a pohlédla na měsíc. Ocitla jsem se jako v mlze a vyběhla jsem ven na pláž. Byla jsem na dva metry od vody a tam se zastavila. Teda ne dobrovolně. Chytili mně paže Phila. Nevěděla jsem, co mám dělat a když se to odehrálo třetí den znova, rozhodla jsem se, že něco vyzkouším. Odstěhuji se. Dál od moře. Snad mě přestane lákat. Teď už jen sdělit to mámě.

„Mami?“ Oslovila jsem jí jeden den ráno. „Chtěla bych bydlet chvíli u táty. Už jsem mu psala a není proti.“ Rozhodla jsem se jí postavit před hotovou věc. Trvalo samozřejmě dlouho, než to máma překousla. Stále dokola se mě ptala na důvod. Nechtěla slyšet, že prostě chci u Charlieho bydlet jen tak. Vymluvila jsem se proto na moře. Řekla jsem jí, že z něj mám ještě větší strach než normálně.

Nakonec souhlasila. Bylo těžké jí přemluvit. Druhý den jsem si balila věci a v pátek mi odlétalo letadlo. Všechny věci ohledně přestupu byly vyřízené. Nejhorší, ale bylo, že nastupuji uprostřed roku. Bála jsem se všech těch zkoumavých pohledů, otázek. Ale doufala jsem, že tam mě měsíc nebude tolik lákat. Ještě jeden den se opakovalo to „noční procházení“ jak tomu začal říkat Phil a den před odletem jsem se konečně vyspala.

Zato byl, ale čtvrtek velice rušný. Rozloučit se se Samanthou bylo snad horší, než přemluvit mámu, aby mě vůbec pustila. Strávila u mě celý den a já večer, samozřejmě až po rozmluvě s mámou na téma, nejezdi, nějak to vyřešíme, zaléhala do své postele, která mi patří už jen na jednu noc. Zítra odlétám do Forks za tátou. Do toho věčně zamračeného, malého městečka.

 


 

5. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Virgo - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!