Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk za svitu luny - kapitola 1. Peklo

2.Last-Louka


Úplněk za svitu luny - kapitola 1. PekloJe to moje první dlouhá povídka, takže doufám,že se bude líbit. Děj se odehrává v době, kdy si Viktorie tvoří svou armádu novorozených, je to o jednom z nich, ale potká ho jiný osud, než ostatní. Prosím komentíky, ať vím jak jsem na tom.

ÚPLNĚK

za svitu luny

1. kapitola: Peklo

Gustav:

Vždycky jsem si říkal, jaké by to bylo žít v normální, dobře fungující rodině, ale takové štěstí jsem neměl.

Bylo mi osm, když ke mě otec poprvé přišel v noci do pokoje a začal mě osahávat. Ze začátku to bylo jenom takové sahání a braní za ruce, moc jsem tomu jako dítě nerozuměl, ale zhoršovalo se to. Mamce jsem se o tom bál říct, styděl jsem se, chtěl jsem, aby s tím přestal, ale on se mi jenom vysmál.

Když mi bylo jedenáct, poprvé mě znásilnil. Mamka odjela s bratříčkem za babičkou a já jsem s ním měl zůstat na víkend doma, mělo mě napadnout, že to s ním nebude lehké, už dřív se taky o něco pokoušel, ale tentokrát mu to vyšlo. Tyhle dva dny pro mě byly jako peklo. Matce jsem modřiny na zápěstích vysvětlil, jako pozůstatek po rvačce se spolužákem. Nedokázal jsem jí říct pravdu, strašně jsem se za sebe styděl. Bylo to určitě mnou, byla to moje vina, proč to dělal, namlouval jsem si stále dokola.

jak si to představuje Gustavova matka

Namlouval matce, že s ním chci chodit na ryby, byla z toho úplně nadšená, protože jsem se ho v její blízkosti, čím dál víc stranil. Samozřějmě jsme na žádných rybách nebyly. Zatáhl mě na kraj lesa, strhnul ze mě kalhoty a osahával mě. Někdy mě i přinutil, abych mu ho kouřil. Domů jsme se samozřejmě vždy vracely s prázdnou. Já jsem pak vždy potichu probrečel celou noc a ráno jsem mokrý polštář otáčel, tak aby to nepoznala.

Stalo se to, když mi bylo sotva patnáct. Mamka vzala brášku Jimiho k babičce a s otcem jsem měl zůstat doma, chtěl mě totiž vzít na fotbal, tak jí to alespoň řekl... Jakmile si byl doopravdy jistý, že je mamka i s Jimim dávno na cestě, mě popadl a odvlekl do mého pokoje. Bránil jsem se, ale neměl jsem proti němu šanci. Držel mě pevně za zápěstí a hodil na postel. Hlavou jsem přitom narazil o hranu nočního stolku. Chtěl jsem se hned vydrápat pryč, ale on mě hrubě udeřil do obličeje. Vyděšeně jsem na něj zíral. Pak mě popadl za tričko a přitáhl si mě k sobě tak, že byly naše obličeje jen pár centimetrů od sebe.

,,Jestli budeš dělat potíže, tak tě vyměním..." řekl a hodil mě zpátky na postel. Nemusel už nic jiného naznačovat, pochopil jsem to i tak. Už delší dobu mi hrozil, že jestli něco ceknu, tak si to místo mě rozdá s mým bratříčkem. Vždycky jsem se při té představě roztřásl, bylo mu teprve pět a o tomhle jsem nechtěl, aby se něco dozvěděl a už vůbec, aby byl do toho zatáhnut. Do očí se mi vehnaly slzy. Pomalu jsem si sundaval tričko.

Otec se zatvářil vítězně a rychle si začal odepínat pásek u kalhot. Měl jsem sundané zatím jen tričko a on už jen v košily ze mě stahoval tepláky a dychtivě se po mě natahoval. Byl jako obvykle strašně hrubý, cítil jsem, že mi přitom udělal nejméně jednu modřinu. Měl jsem na sobě už jen spodky, trhnul mi za ně, až se roztrhla guma a tahal mi je dolů ke kolenům. Slzy se mi neustále řinuli z očí. Odhodil můj poslední kousek oblečení na zem vedle postele a popadl mě za boky. Rychlým chvatem mě otočil na břicho a zvedl mě zadek. Tiše jsem plakal, věděl jsem už z dřívějška, že když budu naříkat nahlas, tak jen přitvrdí. Křečovitě jsem sevřel pod sebou prostěradlo, zatímco on už do mě vnikal prstem. Nejdříve pomalu, ale potom nabýral na rychlosti, ještě víc jsem se držel prostěradla. Olízl mi ušní lalůček, potom mě začal líbat na krku a postupoval dál po páteři. Chvilku si mě ochutnával. Přes slzy jsem ani neviděl, co přesně dělá. Hnusil se mi a nenáviděl jsem ho. Pak do mě vnikl a hrubě na mě přirážel. Tiše jsem mezi vzlyky sténal, bál jsem se, bál jsem se ho, že mi ještě víc ublíží, nebo když nebudu dělat to co chce, tak ublíží Jimimu.

Byl téměř na vrcholu, cítil jsem to, jeho tělo bylo celé napjaté, držel mě kolem pasu, tak pevně, že sem si byl jist, že tam budu mít otekliny ve tvaru jeho dlaní. Byl tak zabraný, že si ani nevšimnul slabého zvuku, který se ozval někde z domu. Myslel jsem si nejdřív, že jsem si ho jen namluvil, ale o pár vteřin dřív jsem zaslechl něco, co mnou projelo, jako ostrá dýka. Byly to kroky! Někdo šel po chodbě a kroky se stále blížily. Před očima se mi najednou objevila úděsná scéna. Matka se vrátila domů a uvidí nás tu takhe...uvidí mě. Co si o mě pomyslí? O svém dokonalém synu? Zadržel jsem dech. Otec si toho všiml, ale vysvětlil, si to tak, že se dostávám s ním k vrcholu a ještě přidal a silněji přirazil.

shnutí povídek


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk za svitu luny - kapitola 1. Peklo:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!