Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří rodina je plus - 7. Kapitola

lovemeaking


Upíří rodina je plus - 7. KapitolaJe tu další kapitolka, doufám že se bude líbit a prosím o komentáře. Colenovka.

7. kapitola

 

„Budeme si prohlížet časopisy?“ Zeptala jsem se jí nechápavě.

Edward, Emmett, Rosalie a Jasper se potutelně usmívali.

„Alice? Co budeme dělat?“ Zeptala jsem se jí s obavou v hlase.

„Uděláme si módní přehlídku.“ Řekla Alice a já jsem s Emmettem vyprskla smíchy.

„Jasně, skvělí vtip, ale teď už opravdu.“ Říkala jsem pořád se zbytkem humoru v hlase.

„Nedělám si srandu Bello, bude zábava.“ Řekla a už mě táhla do schodů nahoru.

„Ale-.“ Chtěla jsem začít protestovat, ale Alice mě přerušila. „Bello, já a Jasper se budeme brát, nechceš mi ubírat radost, že ne?“ Zeptala se mě a upřela na mě svůj pohled.

„Gratuluju.“ Řekla jsem. Ale moc nadšeně to neznělo, samozřejmě jsem měla radost za ni, ale nechtěla jsem aby mi vybírala šaty takhle.

Písnička

Napřed jsem mě Alice oblékla do těchto šatů a poslala dolů.

„Jo, Bello, hezky se zatoč, nestůj jak solnej sloup.“ Smál se mi Emmett. Rovnou jsem se na patě otočila a odešla.

„Alice já tam nepůjdu, je to blbost, prostě si nějaký šaty oblíknu a bude.“

Alice mě sjela pohledem u kterého jsem se cítila takhle malá.

„Nějaký šaty Bello? Nějaký šaty? Je to moje svatba, všichni musí vypadat úžasně.“ Řekla mi rozzuřeně. Měla jsem hodně práce abych se nerozesmála. Vidět jí jak je rozzuřená je vážně zážitek.

Tentokrát mi Alice dala tyhle šaty. Šla jsem ze schodů dolů.

„Bello, tohle je skvělí, ale ještě si vyzkoušej ty další.“ Řekl zamyšleně Emmett a já jsem věděla že mu jde jen o to, abych si dál zkoušela oblečení a on nešel na řadu. Zase jsem se otočila a začala dupat do schodů.

Alice mě začala oblékat do dalších šatů. A reakce Emmette byla „Další.“ Takže jsem šla zase nahoru.

Takhle to šlo s dalšími šaty. Byla jsem zvyklá že mě komentuje jenom Emmett, on jako první začal a já hned po jeho komentáři odešla. Takže nikdo ani nic nestihl říct.

Nakonec mi Alice oblékla tyhle šaty, k tomu boty a kabelku. Tyhle se mi líbili nejvíc, ale ona mě ani nenechala podívat se do zrcadla.

Sešla jsem dolů a dívala jsem se na ně. Nikdo nemluvil, jen si mě prohlíželi.

„Myslím, že máme vítěze.“ Vzdychl Emmett.

„Sluší ti to.“ Pochválil mě i Edward. Usmála jsem se na něj.

„Rosalie!“ Zakřičela z patra Alice. Slyšela ohlas na moje šaty, takže jsem si teď mohla oddechnout.

No vlastně ne tak úplně, když se totiž potom podívám na Rosalii v šatech, můžu zapomenout na to že si budu myslet že jsem hezká.

Rosalie se zvedla a šla k ní nahoru.

 

Pro Rosalii jsme nakonec vybrali šaty, které jsem si zkoušela i já. Šaty

Pro kluky to nebylo tak těžký, ti si prostě vezmou kvádro. Ale muselo se rozhodnout jakou barvu.

„Myslím že pro Emmetta se hodí růžová.“ Poznamenala jsem a všechny, kromě Emmetta jsem rozesmála.

Emmett se na mě podíval a začal se usmívat.

„Bello, Bello, Bello. Víš až s námi budeš žít déle, dojte ti, že z velkého Emmetta, se sranda nedělá.“ Řekl a já jsem se rozesmála ještě víc.

„Emmette, až ty budeš žít déle s námi, dojte ti, že pro mě pravidla neplatí.“ Řekla jsem mu když jsem se uklidnila. Podařila se mi dokonce udržet vážná tvář.

Všichni nás sledovali s pobaveným úsměvem.

„Myslím že pro tebe začnou platit.“ Řekl mi.

„Myslíš?“ Zeptala jsem se ho.

„Já to vím.“ Řekl a začal se ke mně přibližovat. Edward se zvedl, ale já jsem ho pohledem zastavila. Chvíli se na mě koukal, ale pak si sedl.

Postavila jsem se. Emmett si naproti mně stoupnul a díval se na mě.

„Baf.“ Vybafl na mě z ničeho nic ale semnou to nic neudělalo.

„Budeš se muset víc snažit, sedmnáct let jsem vyrůstala s Lucy, to tě něco naučí.“

„Sázka.“ Vyhrkli jsme oba nejednou. Slyšela jsem Alici,  jak se rozesmála.

„To bych nedělala Bello.“ Rozesmál se  Jasper.

„Když tři dny nepromluvíš, tak ti budu sloužit tři dny.“ Navrhl mi.

Odpovědí mu bylo hrobové ticho, tahle sázka mě nadchla a vyhraji jí.

Vzala jsem blok a napsala na něj: Fajn, když vyhraju já, budeš mi sloužit a abych byla férová, když promluvím budu sloužit já tobě.

Emmett to přelétl očima a kývnul.

„Bello, jsem rád, že jsi na to přistoupila, těšíš se na to až vyhraju?“ Dotíral se pořád Emmett odpovědi, ale já se jen tak nevzdám. No to budou hodně dlouhý tři dny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří rodina je plus - 7. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!