Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří rodina je plus - 3. Kapitola

Stephenie Meyer


Upíří rodina je plus - 3. KapitolaJe tu další kapitola. Promiňte, že to dlouho trvalo, ale znáte to, škola. Tahle kapitola je trochu kratší. No a znovu prosím o komenty, vždycky mě to povzbudí a já rychleji přidám kapitolu. Colenovka

3. kapitola - Rozbité auto

 

Už jsem zdravá. Konečně. Dnes je pátek a já jsem v pokoji a čtu si. Na větrné hůrce, je to krásná kniha o lásce.

Rozhodla jsem se že půjdu dolů, podívat se za ostatními, moc jsem se na ně těšila. Vyjasnily jsme si to dokonce i s Lucy:

Přišla za mnou včera. „Bello, chtěla jsem se ti omluvit, víš. Já jsem jenom chtěla, ať je to jako dřív, ať si zase děláme ty naschvály. Chtěla jsem si jenom připomenout, jaké to bylo, když jsem byla člověk. Víš, ty ani nevíš jaký máš štěstí že jsi člověk.“ Vypadala že kdyby mohla, tak by plakala, bylo mi jí líto, my ji odsuzovali a ona jenom chtěla svůj lidský život zpátky. Povídaly jsme si potom ještě dlouho.

Sešla jsem dolů, ale tam byl jen Emmett, měla jsem dnes dobrou náladu, tak jsem souhlasila, že si půjdeme na zahradu házet, ale nemohli jsme najít jiný balon než kopačák. Emmett se činil házel strašně jemně, ale potom to opravdu přehnal, schytala jsem to do břicha a letěla jsem s tím baloném. Nevím, jestli to bylo dobře nebo špatně, ale přistála jsem Edwardovi na volvu.

Na jednu stranu to bylo strašně směšné, ale na druhou mě dost bolela hlava.

Neměla jsem ale čas o tom přemýšlet, protože jsem padala do tmy.

 

„Bello? Bello?“ Po tváři mě popleskávaly něčí studené ruce. Otevřela jsem oči. Nade mnou  se skláněly tři osoby. Emmett, Alice a Edward.

„Bello, jsi v pohodě?“ Zeptal se Emmett vážně, ale jakmile se podíval dozadu, dostal hrozný záchvat smíchu. Následovala jsem jeho pohled, překvapením a zároveň i vyděšením se mi otevřela pusa, bylo to Edwardovým autem. Celé přední sklo bylo pryč, zbyly jen nějaké střípky na okrajích. Vyděšeně jsem se na tu spoušť dívala, zatímco Edward se rozzuřeně díval na Emmetta.

„Jsem v pohodě.“ Odpověděla jsem Emmettovi. „ Edwarde, je mi líto auta, vážně, nechtěla jsem jím proletět.“ Omlouvala jsem se a poslední slova jsem téměř zavrčela a střelila rozzuřeným pohledem po Emmettovi, to ho rozesmálo ale ještě víc.

Ležela jsem na zemi, tak jsem vstala. A podívala jsem se na Edwarda.

„To nic, Emmett ho jistě rád opraví.“ Řekl Edward škodolibě. V tu ránu Emmettovi zamrzl úsměv a my s toho měli druhé vánoce.

Alice mi podávala nějakou tašku. Chtěla jsem si ji vzít, ale jakmile jsem ji chytila, v ruce jsem ucítila ostrou bolest a tašku jsem pustila.

Edward se přestal smát a podíval se mi na ruku, jeho dotek byl příjemný, ne jenom proto že mi to na bolavou ruku dělalo dobře, ale i z jiného důvodu.

 

„Je asi zlomená, měli bychom jet do nemocnice, nikdo není doma. Měli jsme ti říct, že si zajeli na lov.“ Promluvil.

Nastoupili jsme do auta a vyjeli.

V nemocnici mě už docela znali, jednak proto že táta je doktor, a jednak proto že jsem tu byla skoro pořád skrz mojí nešikovnost.

Pan doktor potvrdil, že to mám zlomené a dal mi sádru, doporučil mi odpočinek a poslal nás domů.

Při cestě zpátky jsem se rozhodla že přeruším to ticho.

„Edwarde, je mi toho auta vážně líto, nechtěla jsem - „  Začala jsem se znovu omlouvat. Ale Edward mě přerušil.

„To je dobrý, Bells, nebyla to tvoje vina a i kdyby, je to jedno, nezlobil bych se na tebe.“

Krásně pokřiveně se usmál a já jsem v tu chvíli byla někde, kde jsem v životě nebyla. Místo o kterém jsem jistě nevěděla že existuje. Bylo to nebe.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří rodina je plus - 3. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!