Tak, konečně Nessie spí u Jacoba, co se stane? Nechte se překvapit. :))
21.05.2011 (20:15) • MartinaBlack • FanFiction na pokračování • komentováno 8× • zobrazeno 1716×
Dorazili jsme k mému domu. Nessie se dívala kolem sebe a všechno si prohlížela.
Odemkl jsem dveře a pustil ji dovnitř.
„Je to tu pěkný,“ usmívala se.
„Na tvůj barák to nemá,“ zařehtal jsem se.
„Hm, to není můj domov, odstěhovala jsem se tam, hned jak jsem se narodila.“
„Já vím. A kde jste vlastně žili?“
„Tak různě, v Denali, Kanadě, dokonce jsme pár měsíců žili v New Yorku.“ Pokrčila rameny.
„Drsný. Pořád se stěhuješ?“ zeptal jsem se.
„Ano. Odtud pojedeme do Chicaga,“ řekla smutně. To jsem si neuvědomil. Přijdu o ni. Zasáhla mě strašná bolest, ale nedával jsem nic znát.
Stáli jsme s Ness v kuchyni a nevěděli co říkat.
„Dáš si něco k jídlu?“ prolomil jsem ticho.
„No… možná,“ usmála se Nessie.
„Dobře.“ Pohnul jsem se směrem k ledničce, že nachystám nějaký sendviče.
Cítil jsem její pohled v zádech.
„Chceš se pak dívat na nějaký film?“ zeptal jsem se jí.
„Domluvili jsme se, že se budeme dívat na Kruh,“ řekla posměvačně. „Budeš se bát,“ zazpívala.
„No jestli se já budu bát, tak nechci vidět, co to bude u tebe,“ zasmál jsem se.
Nessie jen naoko naštvaně povzdechla a pak si sedla na gauč. Dodělal jsem nám jídlo a nalil pití.
Všechno jsem to postavil na stolek před gaučem a šel k televizi vyhrabat dývko s Kruhem. Našel jsem ho, vrazil do přehrávače a šel si sednout k Nessii.
Zapnul jsem to a film se rozjel. To bude nářez.
Nessie, ta malá potvůrka, se ke mně přitulila. A to spolu ani nechodíme! Ale byl bych raději, kdyby jo…
Sledovali jsme se zaujetím film a pokukovali po sobě. Dával jsem si pozor na moc nadržené myšlenky, protože to nepřicházelo v úvahu.
Najednou Nessie zaječela, protože se lekla něčeho v tom bezduchém filmu.
Podíval jsem se na ni a spustil takový výtlem, že se otřásaly zdi.
„Nesměj se, blbečku, já se tak lekla!“ vyšilovala Ness.
Nemohl jsem se přestat smát, ale Ness na mě skočila a shodila mě z gauče.
„Přestaneš se smát, nebo uvidíš,“ řekla naoko výhružně.
Najednou se mi zdálo, že je moc blízko, dokonce jsem cítil její krásnou poloupíří vůni a její vlasy mě hladily po tváři. Ležela přímo na mě. Polkl jsem.
„Ehm. Už se nesměju,“ řekl jsem tupě. Sakra, vždyť to snad slyší sama, ne? Nemusím to říkat. No, stalo se. Jaku, Jaku, jsi pitomec.
„To je dobře,“ řekla Nessie a dál na mě docela vyjeveně koukala.
Chtěla se zvednout z mého těla, ale já jsem ji přidržel za zápěstí. Trochu znervózněla a zrychlil se jí dech.
Pohladil jsem jí po tváři. Nessie se na mě sladce usmála a začala se zase zvedat. Ach jo.
Oba jsme se zas přemístili na sedačku a nedívali se na sebe. Nemluvili jsme, jen jsme se dál dívali na film. Pak ta blbost konečně skončila.
„Chceš jít do postele?“ zeptal jsem se Ness. Zdvihl jsem významně jedno obočí. Nessie se rozesmála.
„Nehledej v tom dvojí význam, zlato,“ řekl jsem.
„No, jsem docela unavená. Bude půlnoc.“ Zívla Nessie.
„Tak fajn. Běž do koupelny, jestli chceš, já ti připravím postel.“
Nessie se na mě usmála a zmizela z obýváku.
Šel jsem do svého pokoje a odněkud vyhrabal čisté povlečení na deku.
Sám jsem si hodil jednu starou přikrývku na zem.
Najednou z koupelny přišla Nessie. Došla mi slova. Měla na sobě krátké kraťasy a tílko s docela velkým výstřihem. Kudrnaté vlasy jí splývaly podél těla až k pasu. Vypadala k sežrání.
Najednou jsem to už prostě nevydržel. Usmál jsem se na Nessii a vyběhl z pokoje do koupelny.
Zamkl jsem se a chrstl na sebe ledovou vodu. Můj rozkrok byl v tento okamžik napěchovaný jak něco.
Sakra proč já musím být tak nadržený? A může za to Nessie, proč je tak zatraceně dokonalá? Miluju ji!
Moje myšlenky řvaly jak šílené. Uklidnil jsem se ještě jednou várkou ledové vody a zhluboka se nadechl. Vyšel jsem z koupelny a mířil za Nessie. Ness seděla na posteli a v ruce měla moji mikinu a vypadalo to, jako když se s ní mazlí.
Asi jsem ji vyrušil, protože jakmile jsem vešel do pokoje, vykřikla a zčervenala jako rajče.
„Copak, chyběl jsem ti?“ zeptal jsem se s úsměvem.
„Ani nevíš jak,“ zamumlala.
„Tak jo, jdem spát,“ rozhodl jsem a lehl si na zem, kde jsem si to předtím nachystal.
Nessie se bůhví proč uchichtla a vlezla si do mojí postele.
„Dobrou,“ řekl jsem a hodil na vypínač světla botu. Světlo zhaslo.
Nessie se roztlemila. „Dobrou,“ smála se.
Chvíli bylo ticho a pak se ozvala.
„Jaku… nechceš si lehnout ke mně?“
Tohle je přesně to co jsem chtěl slyšet. Zvedl jsem se ze země a přešel k Ness.
Chci vidět, jak tohle moje sebeovládání vydrží, fakt že jo.
Autor: MartinaBlack (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Untouched 7. kapitola:
hej, koukej přidat ty další kapitoly!
Fakt super povídka ztrácím slova honem piš dál
budeš teraz pridávať častejšie???inak strašne dobré
Tak děkuju kočky Jsem ráda že se vám povídka líbí A Míšoo, to točo by mě zajímalo Jo a ano, Jake je nadrženec...ale to on vždycky, že
Blecho !! Tohle je... dokonelý !! Jakože nemám slov... Na mě nemáš, hele.. :) Strašně se mi tio líbí! A chci okamžitě další kapitlu a jestli nebude, dojedu k tobě do Brna a uvidíš to tóčo !! :) :) Ježíš, Jake ! Takovej nadrženec velkej ! Ale úplně jsdem ho viděla, jak se smál na gauči... A potom.. Mmm... O_o Hlavně rychle další, protože souhlasím s NissiBell, máš talent !! :)
WOW, prostě bomba, nemám slov,bezvadný!!! Už se těším na další! Rychle další
Přečetla jsem si všechyn dosavadní kapitoly a musím žíct jediné. Máš talent! Obrovský talent! Fakt se mi ty povídky líbí! Zasloužilo by si to síň slávy. No snad bude příští dílek brzy.
To bolo skvelé!!!!!!!
Napätím so až nedýchala! Furt som čakala kedy na ňu skočí
Som zvedavá ako to dopadne!!!!!!!!
Rychle ďalšiu!!! Mala si veľmi veľkú pauzu"""
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!