Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Untouched 5. kapitola


Untouched 5. kapitolaTrochu blbnutí v lese. Snad se vám bude kapitola líbit. :D Martina Black

Chodili jsme po lese a jen tak si tlachali.

„Nechceš se proměnit ve vlka?“ zeptala se Nessie se sladkým úsměvem.

„No… já nevím, jsem vážně hrůzostrašnej,“ poškrábal jsem se ve vlasech.

„Ale no ták!“

„Tak fajn, čekej.“ Odešel jsem do křoví, shodil ze sebe oblečení a proměnil jsem se.

Chvíli jsem sledoval Ness, která mě vyhlížela. Pak jsem se pomalinku, abych ji nevyděsil, vyplížil ze křoví. Nessie po mě hodila pohled a usmála se. Došla blíž ke mně a váhavě natáhla ruku. Snažil jsem se být v klidu. Polkla a udělala ke mně ještě jeden krok. Její malá ručka mě pohladila po krku. Zavrněl jsem. Nessie se usmála a dál mě hladila. Olízl jsem jí ruku. Asi se lekla?

Hodil jsem po ní štěněčí oči.

„Ty si vážně prase!“ zasmála se.

Zavrčel jsem. Copak jsem prase? Já jsem vlk!

„Ale, nehraj si na uraženého,“ řekla posměvačně. Ta malá potvůrka!

Skočil jsem a povalil ji na zem. Zaječela. Pak se rozesmála!

„Jacobe! Tohle se dělá?“ zakřičela se smíchem.

Snažila se zpode mě dostat a vypadala, že se jen tak smát nepřestane. Odběhl jsem a rychle se zas proměnil.

Vrátil jsem se k ní a chytl jsem jí za ramena a zatřásl jsem s ní, ať už se přestane smát!

„Ness, viděla jsi mě v podobě vlka,“ řekl jsem. Další záchvat smíchu z její strany.

„A teď chci vidět, co máš napsaný na tričku!“ řekl jsem naoko přísným hlasem.

„Tak dobře, ale nebudeš se mi posmívat, ani nebudeš namachrovaný!“ řekla s předstíranou naštvaností.

„Rozkaz, slečno!“ zasalutoval jsem. Usmála se na mě a sundala si mikinu.

Na žlutém triku stál velký černý nápis: Wanna be my boyfriend?

Nedal jsem na ni a rozesmál jsem se.

„Mám otázečku, bylo to na mě?“ tlemil jsem se.

„Vezmi si to, jak chceš,“ mrkla na mě vyzývavě.

Zasmál jsem se. Vzal jsem ji za ruku a sladce se na ni usmál. Myslím, že dneska jsem se smál víc než za posledních pět let dohromady. To víte, zamilovanost!

„Vrátíme se k tobě? Už jsme tu docela dlouho, potom vyrazíme na tu pařbu.“ Záměrně jsem jí neodpověděl. Nessie poklesla. Vypadala strašně smutně. Nejraději bych se zabil, ale Edward řekl pomalu, tak budu všechno dělat pomalu.

„Nebuď smutná!  Už brzo ti na tvou tričkovou otázku odpovím,“ zasmál jsem se.

„Tak fajn!“ řekla. Usmála se, ale bylo na ni poznat, že má zkaženou náladu. Musím jí ji zase zvednout.

Celou cestu k nim domů jsem ji rozesmíval, až měla zas záchvat, kvůli kterému málem spadla do bláta. Naštěstí jsem ji včas chytil. Další dotek, kterým jsem trpěl.

Konečně jsme dorazili do domu Cullenových a Nessie vylezla nahoru se zase převléct. Vrátila se se skleničkami s džusem. Jednu dala mě a druhou si vzala sama. Na sobě měla zas nějaký džíny, tentokrát světlejší, schválně roztrhané a k tomu tmavě modré triko s jedním ramenem odhaleným. Na krku měla přívěšek s psí tlapkou. Tomu jsem se zasmál. Ale nehorázně jí to slušelo a já ji jen hltal pohledem.

„Sluší ti to, víš to?“ zasmál jsem se.

„Tak děkuju,“ usmála se na mě. „Víš, už jsem ti řekla, že ty jsi moc krásný?“ řekla potichu a zrůžověla. Zase.

„No jako dík, ale to ty taky!“

Nic na to neřekla, jen jsem viděl v její tváři úsměv.  Jsem rád, když je ona ráda. To je jednoduché pravidlo.

„Bude tam zima?“ zeptala se Ness.

„No… to nevím, ale vždycky se můžeš přitulit ke mně,“ zasmál jsem se.

„No jak myslíš,“ povzdechla si a vzala si do ruky kabelku. Vyrazili jsme.

Vyšli jsme před dům a uvědomil si jednu zásadní věc. Jsem tu na motorce!

„Mám otázku, krásko, bojíš se velkých nebezpečných motorek?“ zasmál jsem se.

Měli jste vidět její pohled.


 

 

Takže, takových pár slov bych chtěla pronést. Nejprve bych chtěla poděkovat všem, co čtou mojí povídku a komentují ji. TwilightMishka, Anička, LenuleCullen,  Kikina (ségruš), veve, Niki, vecernice a jestli jsem na někoho zapomněla, tak sorry. :) Vaše komentáře mě vždycky potěší, zajímá mě váš názor na povídku a nakopnou mě k pokračování. Tak doufám, že se vám tahle kapitola líbila. Dalších několik kapitol mám napsaných dopředu, takže 6. hned vydám. :)

Martina Black :-*

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Untouched 5. kapitola:

 1
11.06.2012 [20:04]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!