Řekněme, že by se Jacob po narození Renesmé hned vydal pryč a ani se jí nepodíval do tváře. Takže žádný otisk, prozatím. Jak by se odvíjel jeho život dál? A co bude, až Cullenovi přijedou po několika letech zpátky do Forks? Naleznou k sobě cestu nevinná patnáctiletá Nessie a zkušený sexy vlkodlak?
03.01.2011 (15:15) • MartinaBlack • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 2571×
Untouched 1. kapitola
Vylezl jsem potichu z domu mojí „holky na jednu noc“ a plížil se po vesnici zalité ranní mlhou domů.
Myslel jsem na Bellu a na mail, který mi před týdnem poslala. Psala, že mě s celou rodinou přijede navštívit. Bella se hned po té, co se jí narodila dcera, odstěhovala na Aljašku. Zůstali jsme v kontaktu, ale už to není to, co bývalo. Když se narodila ta malá upíří holka, hned jsem odešel a ani ji nikdy neviděl. Často jsem o ní přemýšlel. Jak asi vypadá? Co je zač? A dneska se mi dostane odpovědi.
Došel jsem domů a vlezl pod sprchu. Billy ještě spal, ale i kdyby ne, je to fuk, už si zvykl na moje noční nepřítomnosti. Přece jenom je mi dvacet dva. No dobře, vypadám na šestnáct, ale podle data narození dvacet dva. Jakmile jsem byl čisťounkej, oblekl jsem se do tmavě modrých džínů a černýho trika. Docela mi rýsovalo svaly. Tím líp! pomyslel jsem si.
Už bylo devět ráno, tak jsem si ještě vyčistil zuby a mohl jsem vyrazit směrem ke Cullenovým. Ti mě pozvali na půl desátou. Super.
Sedl jsem si do auta a nastartoval jsem. Tu dlouhou jízdu jsem si zkracoval přemýšlením o svém životě. Jakmile jsem přišel o Bellu, měl jsem ještě pár týdnů depku. Ale potom se ze mě stal děvkař. Spal jsem s pár holkama z La Push, polovinou dívek z Forks a o Port Angeles ani nemluvím. Je to se mnou docela zlé. Jsem tím vyhlášený, ale naštěstí to nikdo nějak moc neřeší.
Ta holka, u které jsem byl dneska, byla Stacy. Je jí stejně jako mně a je ochotná být moje občasná holka. Ale nemiluju ji. Od té doby, co Bella odešla, jsem už jinou nemiloval. Ani jsem se neotiskl. Dřív jsem si myslel, že by to bylo hrozné, ale teď jsem docela změnil názor. Bylo by to super.
Jo. Myšlenky se mi začaly zamotávat. Teď jsem myslel na to, jaká asi bude ta Renesmé. Je jí teď nějakých pět, ale Bella mi psala, že roste rychle, takže je prý v pubertě. Uvažoval jsem, jak bude vypadat. Určitě bude krásná. Bude mít bronz vlasy jako Edward nebo hnědé jako Bells?
A oči? Postavu? Ne, vůbec nejsem úchylnej.
Pomalu už jsem dojížděl ke Cullenovým. Trochu jsem se děsil představy Belly jako upírky, ale snad to nebude tak zlé…
Zastavil jsem káru a vylezl ven. Na domu nebyla poznat žádná změna od doby, co jsem tu naposledy byl. Vyšel jsem po schodech na terasu a vešel dovnitř. Hned jak jsem vešel, uhodil mě do nosu ten upíří pach, plus ještě jedna vůně. Že by ta poloupírka? V tu vteřinu ke mně doslova doletěla Bells.
Objala mě pažemi a drtila mě snad pět minut a brečela. Tedy bez slz. Neohrabaně jsem ji hladil po vlasech. Přece jenom je vdaná máma, že ano!
„Ach, Jacobe! Tolik jsi mi chyběl!“ vzlykala.
Pak se ode mě odtrhla a usmála se. Vypadala krásně, jako upírka, ale ne nějak moc jinak.
„Ty mně taky.“
„Ahoj, Jacobe,“ usmál se Edward.
„Nazdar,“ kývl jsem na něj.
Ostatní členové rodiny mě taky objali, ale Renesmé tu nebyla. Ach jo. Fakt jsem na ni byl zvědavý.
„A kde je… Renesmé?“ zeptal jsem se.
Bella se zářivě usmála.
„Hned tu bude.“
„Fajn,“ usmál jsem se.
„Nessie!“ zavolala do hloubi domu.
Dolů po schodech přicupitala dívka. Vypadala tak na nějakých patnáct. Měla dlouhé kudrnaté zrzavo – bronzové vlasy, bílou pleť a byla vysoká přibližně sto padesát pět centimetrů.
Byla nádherná. A pak mě zaplavila vlna horka. Najednou se vesmír začal otáčet kolem té dívky. Nebylo už nic jiného než ona. Držela mě miliardou ocelových lan u sebe. Ano. To do ní jsem se otiskl. Renesmé…
Autor: MartinaBlack (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Untouched 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!