Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi měl být holka! - Kapitola 2


Ty jsi měl být holka! - Kapitola 2Další díl. Jak to bylo dál?

Z minulého dílu:


Otevřel jsem dveře a usmál se. Vůbec nic se tady za tu dobu, co jsem s tátou nežil, nezměnilo. Konečně jsem zpátky. Jsem doma.


2. kapitola

Můj táta Charlie se večer nevrátil. Uvařil jsem mu večeři a šel si lehnout. Byl jsem unavený po té dlouhé cestě. V pokoji jsem si lehl na postel a už o ničem nevěděl. Ráno jsem vstával, jak jsem byl zvyklý ve tři hodiny ráno. Udělal jsem snídani a s potěšením zjistil, že Charlie večeři snědl. Usmál jsem se a vyběhl schody do koupelny, kde jsem se upravil. Své vlasy jsem si sčesal do malého culíku.

Přešel jsem ke skříni, kde jsem si vzal černé kalhoty a bílou košili. Na krku jsem měl řetízek s přívěskem lva. Obul jsem si boty a stoupl si před zrcadlo. Byl jsem spíš podobný dívce, nežli chlapci. Povzdechl jsem si a sešel dolů. Vyšel jsem ven pro poštu a sedl si za stůl, kde jsem ji začal probírat. Hodiny odbily osmou hodinu ranní a nahoře vstal táta z postele.


Ozvalo se vrzání, které vydávaly schody. Charlie scházel na snídani. Usmál jsem se.

„Dobré ráno, tati,“ řekl jsem tiše a díval se na tátu, který mě hned běžel obejmout.

„Dobré ráno, Leo, jak ses vyspal? Jsi spokojený? Líbí se ti pokoj? Jaká byla cesta?“ zeptal se a myslím si, že by pokračoval, kdybych mu nedal prst na pusu, a tím ho umlčel.

„Nejdřív se najez a potom si promluvíme. Je sobota ráno,“ řekl jsem a usmál se na taťku, který se pustil do snídaně. Odnesl jsem svůj talíř do dřezu a napustil si teplou vodu. Byl jsem zvyklý od matky, která byla nešikovná, dělat všechno sám. Občas mi, ale bylo smutno. Táta mi donesl talíř a hrnek, který jsem umyl. Po úklidu nádobí jsem se vydal do obýváku, kde na mě čekal táta. Začali jsme si o všem povídat.


Když jsem mu všechno řekl, byl čas oběda. Táta objednal pizzu a společně jsme se najedli. Ozval se zvonek u dveří. Společně s tátou jsme vyběhli ke dveřím a závodili, kdo bude u dveří první. Otevřel jsem je a s úsměvem se podíval na muže na vozíčku. Táta do mě strčil a já se jen tak tak vyhnul naší návštěvě a přistál na chodníku. Naštvaně jsem nabral bahno a hodil ho po tátovi, který to nečekal a měl bahno na obličeji. Naše návštěva se naplno smála a až teď jsem si všiml kluka za tím mužem na vozíčku.

„Jacobe?“ zeptal jsem se překvapeně a okouzleně ho pozoroval. Jacob vyrostl a byl z něho kus chlapa.

„Čau, ošklivko,“ řekl s úsměvem a podal mi ruku. Přetočil jsem se a postavil se bez jeho pomoci a naštvaně odešel pryč. Vyběhl jsem schody a oblékl jsem si triko a svetr někde jsem našel černé kalhoty a seběhl dolů. Zaběhl jsem do kuchyně, kde byla návštěva a táta.


„Jdu se projít,“řekl jsem s úsměvem a vyběhl na chodbu, kde jsem si obul botasky. Popadl bundu a vyběhl ven. S úsměvem jsem běžel do lesa, kde jsem si radostně poskočil. Tohle mi chybělo. Volnost a čistý vzduch. Šel jsem hlouběji do lesa, kde jsem natrhal nějaké květiny. Dorazil jsem na nějakou loučku, kde jsem si sedl a chvilku odpočíval. Z lesa vyšla srnka, která ke mně opatrně přešla. Seděl jsem bez hnutí na zemi a pozoroval srnku, která ke mně přišla a začala mě očichávat. Pomalu jsem zdvihl ruku. Uskočila a vystrašeně si mě měřila. Čekal jsem, co udělá. Naklonila hlavu k mé ruce a očuchala ji. S úsměvem se opatrně položil ruku na její hlavu a pomalu ji drbal.

Ze západu zafoukal vítr, srnka ztuhla a rychle někam odběhla. Zklamaně jsem se za ní díval a všiml si něčeho blýskavého u kamene. Pod kamenem leželo mrtvé zvíře a na tlapě mělo řetízek, který byl přetrhlý, vzal jsem ho do ruky a strčil do kapsy. Podíval jsem se na mobil, který jsem měl v ruce, 16:00. Měl bych už jít. Najednou jsem měl pocit, že mě něco sleduje. Otočil jsem se okolo své osy, ale nic neviděl. S pokrčením ramen jsem šel zpátky stejnou cestou domů. Doma stále bylo živo. Svlékl jsem si bundu, boty i svetr a šel připravit večeři. Prošel jsem okolo Jacoba, který se napřímil a zhnuseně nakrčil nos, jako bych mu nevoněl. Nenápadně jsem si přičichl ke svému tričku, které vonělo po mém deodorantu. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi měl být holka! - Kapitola 2:

 1
6. Micky
29.09.2013 [10:56]

Um je velká škoda že už nejsou další díly moc se mi to líbí .... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.05.2012 [17:41]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ceola
14.03.2012 [13:23]

Super! Emoticon Emoticon Těším se na další! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Pegi
12.03.2012 [20:48]

Pegi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nel
12.03.2012 [19:38]

hm.. :D :D To može byť zaujímavé.. a Leo je asi na chlapcov jak pozorujem. :D

12.03.2012 [15:44]

Jane006Pěkná kapitola. Zvláštní pojetí celého děje, ale proč ne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen, pochopila jsem to dobře z toho "okouzleně ho pozoroval" že Leo je na kluky už na začátku povídky a nebude to zjišťovat až během ní? Nebo se mýlím? No, jsem už zvědavá na další díl, tak šup šup do psaní. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!