Potěšili mě komentáře u 2. kapči a jsem moc ráda, že se vám povídka líbí ;) Takže jsem tu se 3. kapčou dřív, než jsem původně plánovala, ale - vy si ji zasloužíte. Kal
19.03.2010 (21:15) • Kalea • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1020×
3. kapitola - Odhalení
,,Jak dlouho už tu jsi?" zeptal se Amun. Stáli jsme dost blízko, abychom slyšeli jejich rozhovor, ale ne tak blízko, aby nás zahlédli.
Ta žena, Kebi, se posadila a Amun udělal totéž. ,,Pět týdnů," řekla tiše. ,,Od doby, kdy jsme se setkali naposledy, se toho příliš nezměnilo. Ale co jsi dělal ty? Povídej."
,,Nijak zajímavé věci. Hlavně jsem cestoval." Zašklebil se, jako by to byl nějaký vtip. ,,Od přátel ze severu jsem se dozvěděl, že se pohybuješ v této oblasti. Jsi trochu nápadná ve svých praktikách."
Kebi se usmála. ,,Amune, důvod, proč něco takového dělám, je zcela jednoduchý. Proč myslíš, že jsem se zde objevila právě v době, kdy jsem věděla, že budeš poblíž?"
,,Chytré," ocenil Amun zamračeně. ,,Ale ne dost - copak jsi neslyšela, jaké zvěsti se šíří?"
,,Ach jistě, ty myslíš ty tvé přátele?"
,,Samozřejmě, že myslím ty své přátele. Opravdu, začali se tím zabývat. Potkal jsem jednu výpravu - vedli s sebou nějaké nováčky na otestování. Aro neustále sbírá nové talenty, víš? Byl s nimi i Alec, což není neobvyklé. Zdálo se, že mě rád vidí." Amun se zamračil ještě více a bylo vidět, že on stejné pocity nesdílel, ať už z jakéhokoli důvodu. ,,Potkal jsem mezi nimi i tvou sestru."
,,Nevěděla jsem, že se rozhodla k nim přidat," okomentovala to Kebi nevzrušeně. ,,Ale je to pouze její volba - nemohu jí do toho mluvit. Nechtěli bychom přece, aby si někdo myslel, že nesouhlasíme s našimi pány." Hořký úsměv se jí usadil na rtech.
,,Dokud jsi nomád, nemají nad tebou žádnou pravomoc. Jenom by ses měla snažit být méně viditelná, pokud si plánuješ zachovat nezávislost. Tohle místo by ti to mohlo připomínat," povzdychl si Amun. Z jeho hlasu čišel smutek.
Nechápal jsem, o čem spolu ti dva hovoří, to však ještě více podnítilo mou zvědavost.
,,Svoboda je v tomto světě něco, co se těžko získává a ještě hůře obhajuje, to je pravda. Ale co by to bylo za život bez občasného porušení pravidel?"
,,Nechováš se tak, aby sis něco takového mohla dovolit," odsekl Amun, najednou naštvaný.
,,Kroť svůj vztek, Amune. Rád rozhoduješ za druhé, ale já vím přesně, jaké sousto si mohu ukrojit. Kdyby se cokoli zvrtlo, padlo by to pouze na mou hlavu, ne na tebe." Kebi nevypadala, že by se uměla hádat.
,,Víš, že by mi záleželo na tom, co se s tebou stane, Kebi. To je ostatně také důvod, proč jsem tady," prozradil jí Amun.
Kebi nevypadala zaujatě. Ovšem, ne že by zatím vypadala nějak jinak. ,,Vážně?"
,,Přišel jsem pro tebe. Odejdi se mnou, Kebi," navrhl.
Kebi přimhouřila oči a poprvé vypadala jinak než bezvýrazně. ,,To není jediný důvod, že?" hádala.
Amun se pousmál a zavrtěl hlavou. ,,To je pravda. Přišel jsem si pro někoho, kdo se mi bude líbit. Klan je silnější než jednotlivci. Nějakou dobu jsem pobýval s Marion a Jackem, víš. Také začali rozšiřovat svůj počet. Našli jednoho chlapce, který je velmi… vnímavý, abych tak řekl. Je starý několik tisíciletí a prý ze začátku žil v Rumunsku. A potom ta dívka, kterou přivedla Marion, ta je také velmi silná. Dostane se ti do hlavy a zpřehází vše, o čem si myslíš, že je správně. Neuvěřitelné, jak říkám. A proto mě napadlo, že si někoho nechám pro sebe."
Vyměnil jsem si s Tiou udivený pohled. O čem to ti dva mluví?
,,A ty jsi doufal, že se k tobě přidám? To určitě ne."
,,Možná," řekl Amun váhavě – jeho tón byl očividně dobře hraný. Ten podivný cizinec se mi zamlouval čím dál tím méně.
,,Ale i tak," začala Kebi, ,,našel jsi někoho? Jsem zvědavá."
Amun se krátce zasmál. ,,Že mě to ani nepřekvapuje. Ano, cestou jsem někoho potkal. Dvě děti, drželi spolu. Ten chlapec měl velmi silný potenciál. Bude zvláštní," odtušil zamyšleně.
Tia se na mě podívala, najednou vyděšená. Nejprve mi to nedošlo. Ale když jsem si znovu v hlavě přehrál ten rozhovor, udělalo se mi špatně. Pochopil jsem, o kom Amun mluvil.
,,Co když s tebou nebude chtít zůstat?" zajímala se Kebi, hlas opět mrtvý.
Amun se usmál. ,,Nemyslím si, že bude těžké přesvědčit ho o opaku."
,,Víš to, nebo si tím nejsi jist?"
Pokrčil rameny. ,,Dnes si jeden nemůže být jist už vůbec ničím, jak si jistě vzpomínáš."
Kebi přikývla a potom si hlasitě povzdychla. ,,Ne, že bych já věděla, jak to bude dál."
,,Takže půjdeš?" zeptal se Amun s oživenou nadějí v hlase.
,,Uvidíme," prohlásila a podívala se naším směrem. Potom svou pozornost opět obrátila na muže sedícího naproti ní.
Byli si nějak zvláštně podobní, ale pouze vzhledem; povahu měli rozdílnou, stejně jako chování ve vztahu vůči sobě navzájem. Amun vypadal jako silná osobnost, která je schopna rozhodovat za ostatní, kdežto Kebi se mu podřizovala. Bylo zvláštní sledovat jejich rozhovor už jen kvůli tomu, jak spolu ti dva jednali. Zdálo se velmi překvapivé, že se jí Amun vůbec ptá, že jí prostě neoznámí své rozhodnutí. Ale Kebi se chovala podivně nezávisle, jako by si chtěla udržet přítele i svobodu zároveň. Na jiné vysvětlení jsem přijít nedokázal.
Najednou zatažené nebe proťal nafialovělý blesk a o pět vteřin později zemí otřásl hrom. Ze zvyku jsem počítal, jak je daleko; bouře právě udeřila v plné síle sotva půl kilometru za městem. Tohle by mohlo být i nebezpečné, kdyby se přiblížila ještě víc. Jestliže blesky začnou létat skrz město, bylo by to dokonce životu nebezpečné.
Přes další zahřmění a šumění deště na západě jsem neslyšel, co ti dva říkají, ale najednou se zvedli a rychlým krokem vykročili naším směrem.
Než jsme stihli utéct, byli u nás.
,,Kohopak to tu máme?" zamumlal Amun, když kolem nás procházeli, ale ani jeden z nich se nezastavil, jen Kebi se po nás dvou rychle ohlédla.
2. kapitola • Shrnutí • 4. kapitola
Autor: Kalea (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tvému kouzlu nepodléhám - 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!