Dlouho jsem uvažovala nad začátkem této povídky a věřte, že jich bylo nespočet, avšak až nedávno jsem přišla na nápad, který mě pohltil. Bylo to hlavně díky jednomu hororu, kde hlavní postavou byl Dracula. Připadá mi to jako dost nevyužitá postava, přestože byl donedávna nejznámějším upírem ze všech. Ovšem teď ho nahradil Edward Cullen a ostatní slaďouši z Twilight, a tak jsem se rozhodla ho do své povídky trochu netradičně zasadit.
I když v prologu neuslyšíte ani o jednom. Prolog vás uvede do děje o hlavní hrdince nebo spíš o její historii, o které sama nemá ani páru. xD Vaše Dundee.
11.09.2010 (18:00) • Dundee • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1311×
Tři části plné nenávisti
Prolog:
6423 let před Kristem.
Palominio (Dnešní Sahara)
Pohled nikoho
Země v těchto dobách nebyla taková, jak ji známe dnes. Lidé národu, v těchto dobách skoro vymřelí, nebyli nic víc než jen pouhé jídlo mnohem mocnějších netvorů. A že jich bylo nespočet. Proháněli se na obrovských vyprahlých pláních, jež nazývali domovem, ovšem s příchodem ďáblova dítěte se vše změnilo.
I přesto, že z lidské ženy byl počat, s tehdejším člověkem měl společného pramálo. Ovšem jeho rychlost i síla vyrovnat se nestvůrám mohla a jeho ctižádost ovládnout svět se nerovnala žádné jiné, a tak se jednoho temného dne, kdy slunce raději za mraky se schovalo, zrodila nová rasa. Rasa démonů prahnoucí po zrozených ze samotného ďábla.
Dítě ďáblovo, později zváno D'vil, stvořilo z lidí mocnou armádu, která postupně vyhlazovala jednu rasu démonů za druhou, avšak jednou se tito démoni postavili sami proti sobě. Oba tábory chtěly vládnout. Mít svět pro sebe a jejich díly byly vyrovnané. Tedy to si všichni mysleli, ovšem na straně východu byla mocná žena. Balquis, královna ze Salomona (později Sáby), které všichni dali příznačné jméno královna smrti. Jejím darem byla smrt a dokonce se šířily fámy, že ona sama je smrtí.
Její srdce bylo ledové. Neměla city a uměla jenom zabíjet. Bylo to jejím posláním od doby, kdy se stala jedním z ďáblových dětí.
Palominio (Dnešní Sahara)
Balquis, královna ze Salomona (později Sáby)
Dnes byl ten den. Dnes jsme se měli postavit našemu samotnému stvořiteli. Zatím ho nikdo nedokázal přeprat. Toto byl první boj, kdy jsem váhala, jestli dělám dobře. Teď už jsem ale nemohla odejít, stála jsem na bojišti proti sobě rovným.
Naši nepřátelé, stejně jako my, pročesávali řady protivníků, aby našli vhodného soupeře pro boj, ale já měla vybráno. Můj pohled se zastavil na jedné osobě. Na našem stvořiteli. Samotnému dítěti ďábla, člověku tak zlému, že ho i samo peklo vyvrhlo na povrch zemský, aby ho nemuselo mít ve svých útrobách jako parazitujícího červa.
Kolovalo o něm hodně mýtů, ale jen o jednom jsem věděla, že je pravdivý. Jakmile někoho kousne, osoba zasažená jeho jedem umírá v hrozných bolestech. Viděla jsem, jak toto provedl mé matce, a proto ho chci zabít. Jestli to nezvládnu já, Královna smrti, tak nikdo.
Z myšlenek mě dostal až přehlušující křik všech tady. Rozběhla jsem se společně s ostatními proti našim nepřátelům. Cíl jsem měla jasný, problém byl dostat se k němu.
Zabíjela jsem všechno kolem sebe, tak jak jsem to dělala vždycky, až jsem se k němu dostala. Stanula jsem tváří v tvář svému stvořiteli.
„Balquis, Balquis, snad si na mě netroufáš?“ zeptal se posměšně a zároveň káravě. Odfrkla jsem si a zaútočila na něj. Nebudu vám lhát, byl to dlouhý souboj a já jsem skoro věčně ležela na zemi. S těží jsem se vyhýbala jeho ranám, které mi drtily kosti, až jsem se definitivně octla pod jeho tělem.
„Seznam se se smrtí, Balquis.“ Zasmál se a kousl mě do ruky. První moment byl nejhorší, ale v té chvíli jsem to nevnímala. Z posledních sil, které jsem v sobě měla, jsem mu uštědřila poslední ránu, která ho poslala do země mrtvých.
Vyčerpaná jsem ležela na zkrvaveném poli vedle mrtvoly svého stvořitele. Tělo mi hořelo bolestí, která se stupňovala.
„Balquis! Zabila ho!“ ozvaly se radostné hlasy, já však jásat nemohla, byla jsem příliš slabá. Během sekundy se kolem mě seběhli všichni přítomní a hleděli na mě s úctou a oddaností. Jejich pohledy naplnila lítost, když viděli, že umírám.
„Přísahala jsem, že ho zabiju, i kdyby to byla poslední věc, co ve svém životě udělám,“ dostala jsem ze sebe přes nával bolesti.
„Nechci, aby to, že někoho zabiju, byla poslední věc v mém životě,“ dodala jsem hned po tom a mírně se usmála.
„Chci, aby se všichni našeho druhu stali jednou obrovskou komunitou, která dosáhne vítězství nad ostatními tvory na této planetě, ale především chci říct pravdu,“ mluvila jsem dál a nikdo mě nerušil. Naslouchali mým posledním slovům, jako by je mohla spasit, což jak každý z nás dobře ví, není možné.
Palominio (Dnešní Sahara)
Pohled nikoho
Královna smrti promlouvala k osobám, které jí během jednoho tisíce let, kdy trvala válka mezi dvěma skupinami těchto tvorů, a říkala jim pravdu o všem, co je zajímalo a co museli vědět. Když přišla její poslední minuta, vyslovila nezapomenutelná slova.
„Nejsem prorok, ale vím, že tento lid půjde dál. Společně. Ze všech svých sil.“ Tato slova se nesmazatelně vryla do paměti všech přítomných a nejvíce do paměti muže, který ji miloval.
V ten den na dnes zapomenutém a pustém místě, které takto vypadá možná proto, co se tam před mnoha a mnoha lety událo, se změnily dějiny osob, které byly stvořeny samotným ďáblem.
Jméno ženy, která tam zemřela, nenajdete v žádných historických knihách, to jméno má každý z nás v sobě, protože díky ní lidé mohli žít dál. Ta žena se zasadila o věc, kterou si každý přál. Mír.
Autor: Dundee (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tři části plné nenávisti Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!