Moc se vám omlouvám, že mi to tak trvalo, ale moc se mi do toho nechtělo.
Dozví se o Emmett něco o Haley? Začne přemýšlet o jejím vzhledu, anebo ne? Čtěte a dozvíte se.
24.04.2011 (22:00) • Werunecka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1679×
Pohled Haley
Do školy jsem jela rychle, mám ráda rychlou jízdu, a do třídy jsem došla před zazvoněním.
„Zdravím,“ pozdravila jsem prostě učitele a šla za Anne.
„Kde jsi byla?“ Emmett náhodou prošel kolem mě. To jistě.
„Copak ostatní neměli poznámky jako vždy?“ vyzvídala jsem, ale nehodlala jsem to vysvětlovat. Jen ať si upíři namáhají své mozečky.
„Měli. Ahoj na frájině,“ přerušila nás Anne.
„To je zadlouho, ale alespoň něco. Tak zatím.“
S tím jsem šla na další hodinu a Emmetta tam nechala jeho myšlenkám.
Celý den to šlo obdobně, akorát Alice se podařilo zjistit mé smyšlené příjmení, když mě učitelka v Počítačových systémech a sítích oslovila a chtěla po mně, abych jí vysvětlila předchozí látky. Nelíbilo se mi to, ale i tak jsem jí to začala vysvětlovat, což mi zabralo celou hodinu.
„Díky, nechápu, jak se v tom můžeš vyznat.“ Alice se zatvářila, jako by ji právě něco napadlo a já čekala co.
„Jestli se v tom nemůžeš vyznat už teď, nemáš na této škole, co dělat. Je to maturitní předmět,“ upozornila jsem ji.
„Nechtěla bys za tvou ochotu se mnou jít nakupovat?“ ptala se a její oči se přímo rozzářily.
„Ani ne, promiň, už musím jít.“
„Aha. Tak ahoj.“
Při frájině jsme psali test, který jsem měla za deset minut. Zbytek hodiny jsem přemýšlela.
Možná bych si mohla, měla, od svého zdroje zjistit pár informací. I když, Cullenovi jsou celkem neškodní. Rozhodně jsou to nejvíce civilizovaní upíři, které znám.
A na rozdíl od jiných upírů, je jediná možnost, jak se jich zbavit, stěhování. A to nemám v plánu. Ne, když se mi tu líbí.
„Hele, chcete si dneska vyjet?“ napadlo Kathy, když jsme mířili k šatně.
No jo, další výhoda, když jím lidské jídlo. Zvířata se mě nebojí, takže si můžu občas zajezdit na koni.
„Že váháš.“ Anne byla nadšená.
„Dneska? Nehodlám slítnout z koně na začátku týdne!“ Holky i já jsme se tomu společně zasmály.
„No jasně, ty tak! Guliver totiž sejme každého jezdce, kromě tebe,“ oponovala Kathy.
Rodiče Kathy mají totiž stáj, kde mám ustájeného svého hřebce jménem Moorland Guliver - arabský plnokrevník. Je sice hodně divoký, ale já ho zbožňuju.
„Ale dneska nemůžu, tak jindy. Postarej se mi o Gulivera.“
„Jasně!“ přitakala mi Kathy a už se hnala ze školy.
Na parkovišti jsem se koukala po ostatních a všimla si, že Cullenovi civí na mě. Přímo sledovali každý můj pohyb. Na to jsem se usmála a šla dál.
Pohled Emmetta
Tak to jsme toho o ní zjistili tolik věcí. Jen její příjmení, to je vše. Sakra, kdo to je?!
Rozhodně je kolem ní spousta nejasností. Je první člověk, o kterém téměř nic nevíme! Je to náš problém. Nepojmenovaný problém, ve kterém se musíme pohnout dál. Ale co když nic neví? Kdyby nebylo naše tajemství tak nebezpečné, byla by to sranda. Vlastně to je sranda!
Kde se to v ní bere? Nemá strach, i když nejspíš ví, co jsme nebo se tak spíše chová. Ale jak by to mohla vědět?
Je to obyčejná holka nebo si to alespoň myslím. Kdyby nebyla, poznali bychom to. Anebo ne?
Pohled Haley
Učení jsem moc pozornost nevěnovala, neboť jsem přemýšlela o Cullenových. Netušila jsem, co bude dál. Jenže jsem věděla, že v nevědomosti nebudou chtít zůstat moc dlouho. Já nechci, aby o mně něco věděli, ne víc než ostatní ve škole. Takže mám několik možností.
Zaprvé: přestanu provokovat a oni mě nechají být, ale o tom pochybuji. A hodně. Myslím, že teď už nedají pokoj.
Zadruhé: mohla bych se přestěhovat, jenže to se mi nechce hned z několika důvodů. Takže škrtám.
Zatřetí: vyříkáme si pár věci. Jako co vím o upírech, odkud a taky co jsem já. Ani náhodou!
To je asi tak vše. Tímto tématem jsem promrhala hodně času, takže jsem šla spát.
Pohled Emmetta
Ráno jsme se chystali do školy. Zajímalo by mě, co se bude dít, když je tam naše neznámá. Ona to začíná být i sranda.
Jel jsem Jeepem a zamyslel se nad ní. Černé vlasy, modré oči… ne, to nemůže být ona ani náhodou. Je jí jen podobná. Musela by totiž být o hodně starší a navíc má jiné příjmení.
Mé dcerce Haley byl jeden rok, když mě Carlisle proměnil v upíra. Navíc já se rozhodl, že ona nesmí o upírech rozhodně nic vědět či tušit. A další fakta proti, žili jsme v Clevelandu a muselo by jít 77 let. Tahle holka má tak 18 maximálně 19, víc ne. Rád bych zjistil, jak se ta holka jmenuje, protože moje dcerka byla Haley.
Blížil jsem se ke škole, a tak jsem na to raději přestal myslet. Věděl jsem o tom totiž jen já a Carlisle a netoužím potom, aby se to z mých myšlenek dozvěděl i Edward.
A kdyby se to nějakým způsobem dozvěděla má Rose… ta by mě zabila. Vždy chtěla mít dítě, které nemohla mít. Co by se stalo, kdyby se dozvěděla, že jsem měl dceru?
Raději jsem o ní tedy začal přemýšlet jako o té tajemné, neznámé holce.
Jen škoda, že já s ní žádnou hodinu nebudu. Docela rád bych se sehnat více informací. Baví mě to. Konečně po tolika letech nevíme my upíři všechno a o všem. Navíc je tajemná, což je super! Vážně by mně zajímalo, čím to je.
2. kapitola ** 3. kapitola ** 4. kapitola
Budu ráda za komentáře. Čím více jich bude, tím rychleji přidám další kapitolku, kterou už mám předem napsanou.
Autor: Werunecka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Talisman nebo co vlastně? - 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!