Bella se musí rozhodnou co se svým upířím životem bude dělat dál ...
30.11.2009 (18:15) • Kimberly • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2305×
2. kapitola
Zlomový bod
Chvíli jsem přemýšlela co to vlastně řekl a najednou mi to došlo.
„Co blázníš? Kam bych měla jako chodit? Myslíš že teď když s tebou můžu být … ehm … jak dlouho žijí upíři?“
„Na věky“ zašvitořila Alice.
„Dobře, tak, když s tebou můžu být na věky, že bych odešla?“ zeptala jsem se. Neodpověděl.
„Na to tě až příliš miluji,“ řekla jsem a bylo mi jedno že je tam celá rodina která nás sleduje a poslouchá. Najednou stál Edward u mě a líbal mě. Líbal mě dlouho a potom si Emmett odkašlal. Pomalu jsem se od Edwarda odtáhla, hodila po Emmettovi vražedný pohled a tiše zavrčela. Ten vybuchl smíchy a k němu se přidal i zbytek rodiny.
„Půjdeme na lov?“ zeptal se mě Edward.
„Jasně.“ odpověděla jsem a šla za ním k oknu a pak lehce vyskočila a i s těmi jehlovými podpatky … Alice … jsem dopadla lehce a neslyšitelně. Rodina se přestala smát, nejspíš si všimla naší nepřítomnosti, ale to mi bylo jedno.
Běželi jsme s Edwardem hluboko do lesa. Potom jsem se zastavila a lehla si na zem. Vrátil se ke mně a zkoumavě si mě prohlížel.
„Co to děláš?“ ptal se.
„Ležím a chci aby sis lehl ke mně. Nikdy jsi mě nechtěl po tělesné stránce a já teď vím proč. Nyní je to ale naopak já jsem silnější a je mi jedno jak moc se budeš bránit.“ Koukal na mě jako by nechápal co jsem teď řekla. Potom ale v mžiku ležel na mě a líbal mě.
„A co když se bránit nebudu?“ zeptal se uličnicky.
„Poté je vše v pořádku.“ odpověděla jsem. Bylo to poprvé kdy jsme byli s Edwardem spolu po tělesné stránce … nebo přesněji skoro byli spolu po tělesné stránce.
Ze Stínů stromů se vynořila jeho … teda teď již naše rodina. Načapali nás skoro při činu.
„No teda že to nevydržíte ani 2 hodiny, tak to je gól!“ řval Emm mezi výbuchy smíchu. Postavila jsem se a rozeběhla se proti němu. Odletěl na strom, který se pod sílou mého úderu a pod Emmetovou váho rozštípl. Všichni se začali smát až na Rose, která na mě zavrčela.
„Jako proč jsi to udělala Bello?“ supil Emmett naštvaně.
„Emme, jsem silnější, takže žádné nevhodné poznámky příště to nemusí být strom ale třeba okno!“ pohrozila jsem mu. Pak jsme se všichni společně vydali na lov. Já jsem si skolila pár medvědů a Emm se divil že to dokážu, prý že medvědi jsou pro kluky a ne pro holčičky …
Já a Rose jsme se stali nejlepšími kamarádkami. Byli jsme obě blondýny, jelikož mě přeměna velmi změnila. Charlie se smířil s tím že jsem se přebarvila a odstěhovala k Edwardovi. Renné se vzbouřila, zakázala mi se k Edwardovi nastěhovat a tak jelikož jsem ji neposlechla jsme se pohádali. Phil si zlomil nohu a už nemůže hrát, tak se s renné odstěhovali na Hawai. My s Edwardem se pořád jenom hádáme, nechce abych ještě chodila do školy, protože jsem teprve dva týdny stará. ´spíme¸ v oddělených ložnicích. Rodina je z nás úplně vedle jelikož chvíli se v jednom pokoji líbáme, potom chci něco víc, tak se naštve, nevím proč kdybych byla člověk chápu ale teď? On jen říká že mám ještě chvíli počkat a to nechápu jelikož tam v lese to šlo a teď tady to jako nejde. Prostě se naštvu prásknu dveřmi po rose hodím pohled jestli si můžu půjčit kabriolet a jedu se někam odreagovat. Jako třeba teď…
Když jsem se vrátila šla jsem do mého pokoje. Carlisle šle za mnou.
„Co chceš Carlisle?“ zeptala jsem se nevrle.
„Edward mi řekl co máte za problém i když mi už to tak trošku slyšeli při vašich hádkách….“
„K věci.“přerušila jsem ho.
„No tak tedy dobrá, Edward mi řekl že s ním chceš mít tělesný vztah. Já vím oba jste upíři tak si myslíš proč by to nešlo, když tenkrát v lese se Edward nebránil. Edwardovi pouze vadí že v domě nejste sami Bells, zařiď to šikovně to zvládneš. Teď jestli mě omluvíš, půjdeme naplánoval lovecký výlet do Goat rocks.“ řekl.
„Zajisté.“ řekla jsem.
Sedla jsem si na postel a přemýšlela jsem o tom co mi Carlisle řekl. Vzala jsem svůj mobil a zavolala na letiště, objednala jsem dvě letenky do Evropy stát Litva městečko Honokron. Pak jsem zaběhla do společného pokoje z Edwardem a sbalila nám oblečení a peníze. Potom jsem sešla ze schodů dolů do haly kde ostatní plánovali výlet do Goat Rocks. Všichni se na mě otočily s úžasem v očích, když mě viděli stát na schodech se sbalenou taškou v ruce.
„Ty někam jedeš?“ zeptal se mě Edward.
„Ne, ale my někam jedeme. Doufám že nás omluvíte na tomto loveckém výletu?.“ Řekla jsem všichni se nechápavě dívali. Pustila jsem tašku a už jsem seděla Edwardovi na klíně. Políbila jsem ho a řekla mu.
„ Promiň lásko, za ty hádky moc se omlouvám.“ Řekla jsem jako by nás zbytek rodiny nepozoroval.
„Dobrá tedy, kam že to jedeme?“ zeptal se.
„Tak to bys chtěl vědět co? Neřeknu je to překvapení.“
„Půjdu se sbalit.“ řekl.
„A na co myslíš že mám tu tašku?“ zeptala jsem se…
Odjeli jsme hned na letiště nás hodila Alice s Jasperem. Myslím, že jsme překonali zlomový bod našeho vztahu …
Autor: Kimberly (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tak to lásko v životě chodí... 2. kapitola :
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!