Moje první kapitolovka o životě Belly jako dospělé dívky. V prologu se nic moc neděje. Je to jen seznámení s Bellou, Jakem a Edem. Doufám, že se vám bude líbit a zanecháte komentář! Vaše LittleSonny
05.04.2010 (14:45) • LittleSonny • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 922×
PROLOG
MILNÍKY V MÉM ŽIVOTĚ
Seděla jsem ve školní knihovně a zamyšleně sledovala stůj před sebou.
„Bello?“ zeptal se Edward naléhavě. „Není ti nic?“
Trhla jsem sebou. Bylo to poprvé, co vyslovil moje jméno.
„Cože? Proč?“ zeptala jsem se udiveně.
„Jsi nějaká divná,“ oznámil.
Kdo by nebyl divný, když naproti němu sedí nádherný kluk s bronzovými vlasy a vypracovanými svaly?
„Nic mi není, jen…“ najednou jsem nevěděla, jak dokončit tu hloupou větu. Kdybych se mu jen nepodívala do těch jeho nádherných očí!
„Jen?“ řekl naschvál svůdně.
„Nic. Tak kde jsme to přestali?“ snažila jsem se to zamluvit.
„Myslím že tady,“ řekl a ukázal na místo v učebnici matematiky.
„Aha. Takže, jak se to počítá?“ zeptala jsem se roztěkaně.
„Musíš nejdřív vypočítat tuhle závorku…“ začal mluvit ale já ho nevnímala. Prostě jsem si užívala jeho přítomnost a prohlížela si dokonalé křivky jeho obličeje. V duchu jsem děkovala profesoru Loganovi, že vymyslel tenhle nápad s doučováním…
***
Naše každodenní doučování ve školní knihovně skončilo stejně rychle jako začalo. Edward se s celou svojí rodinou odstěhovali neznámo kam, a já tu zůstala s částečně zlomeným srdcem, protože jsem od Edwarda nedostala ani tu první pusu, kterou jsem očekávala.
Edward Cullen byla moje první středoškolská láska, na kterou se nezapomíná. Po něm samozřejmě přišli i další lásky, jako například Justin Chon. Naše láska bohužel skončila fiaskem. Ten kluk byl gay. Od té doby jsem raději na střední s nikým nechodila i když se o to mnozí kluci snažili.
Pak jsem odjela do Seattlu na vysokou. Tam jsem konečně potkala muže svých snů. Jacoba Blacka. Zamilovala jsem se do něj na první pohled. Vysoký, snědý kluk s havraními vlasy střiženými nakrátko. Když jsem ho poprvé uviděla měl na sobě školní dres a hrál baseball. Byl tak sladký!
Když dohrál a uviděl mě, jak na něho zasněně koukám, přišel za mnou a nesměle se mě zeptal:
„Ahoj. Jsem Jake. Nešla bys se mnou na kafe?“
„Jsem Bella. Hrozně ráda!“ řekla jsem a z hlasu mi byla slyšet nesmírná radost.
Tehdy mě pozval na zatuchlé kafe do školního bufetu. Nezávazně jsme si povídali a já byla ráda, že tam sedím právě s ním. S Jakem.
A tak začal náš románek. Celou tu dobu na vysoké jsme spolu chodili. Byli jsme tak trochu pár snů.
***
Chvíli před promocí si mě vzal Jake stranou.
„Bello,“ začal a na tvářích se mu objevil ruměnec. „Nechtěla bys se mnou bydlet?“
Byla jsem dost zaskočená, ale příjemně.
„Ano!“ vypískla jsem a políbila ho.
***
Můj život byl perfektní. Měla jsem skvělou práci v jedné reklamní agentuře a dokonalého přítele.
Bydleli jsme spolu přesně rok, když mě Jake pozval do luxusní restaurace v srdci Seattlu. Oblékla jsem si své nejlepší šaty a nalíčila jsem se, jak nejlépe to šlo. Byla jsem hrozně nervózní. Hlavně být perfektní, říkal mi hlásek vzadu v hlavě. Tušila jsem, že tenhle večer bude osudový. A taky že byl.
Po skvělé večeři si přede mne Jake klekl na koleno a zeptal se mě na tu osudovou otázku:
„Isabello Marie Swanová, staneš se mojí ženou?“ zeptal se a já cítila, jak červenám.
„Ano. Budu ta nejšťastnější dívka na světě!“
Vyskočila jsem a políbila ho.
Autor: LittleSonny (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tajemství mého srdce - prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!