Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stratená láska Edwardova - 1. kapitola

Co tě nezabije, to tě posílí


Stratená láska Edwardova - 1. kapitolaNatalie je dievča, ktoré Edward stretol ešte za ľudského života. Bola to jeho prvá láska, až kým... Veď viete, nedostal Španielsku chrípku, Carlise ho premenil a na Natalie zabudol. Čo už však nevedel bolo to, že asi o pol roka neskôr premenil aj Natalie. Natalie sto rokov hľadala svoju jedinú lásku a keď ju nájde, zistí, že Edward na ňu zabudol a že si našiel inú. Bella nič nechápe, ale rozhodne si nenechá Edwarda vziať. Bola pripravená o neho hoc aj bojovať, no Nataliinu reakciu nečakala. Natalie sa rozhodne poprosiť Cullenovcov, aby u nich mohla zostať asi rok, kým sa nepostaví na nohy. Carlise, samozrejme, súhlasí. Ako to dopadne? Nájde si Natalie konečne lásku, s ktorou bude môcť ostať na veky? Moja prvá poviedka, ktorá ma inšpirovala životom. Je venovaná mojej najlepšej kamarátke Natálke. Vaša Mary.

 

 

Natalie:

 

Zaparkovala som pred jeho domom. Bol obrovský, asi tu žije aj s inými upírmi. No bolo tu niečo zvláštne, lebo som slabo cítila aj ľudskú krv. Či skôr zvláštnu zmiešaninu krvi a kameňa. Zhlboka som sa nadýchla. Deň, na ktorý som čakala sto rokov. No neviem, ako zareaguje. Možno na mňa zabudol pri premene, možno časom. No upíri nezabúdajú.

Pomaly som sa priblížila k dverám. V dome bolo napäté ticho. Vedia o mne. Od dverí som bola sotva dvadsať centimetrov a už boli otvorené. V nich stál vysoký, na pohľad inteligentný upír s blonďavými vlasmi.

„Kto si?“ opýtal sa vyrovnaným hlasom.

„Volám sa Natalie Wintranová a prišla som za Edwardom,“ pípla som nesmelo, aj keď som sa pokúšala hovoriť s väčšou odvahou.

„Ja som Carlisle. Poď dnu,“ odpovedal. Pomaly som vošla.

Nevedela som, čo sa s Edwardom udialo za posledné roky. Dúfam len, že na mňa nezabudol. Vošla som do obývačky. Stáli tu upíri v pároch. K jednej žene pristúpil Carlisle a objal ju okolo pliec. Všetci mali zlaté oči ako ja a stáli ostražito. Pohľadom som našla Edwarda. Od doby, čo som ho videla naposledy, sa veľmi nezmenil... akurát tak, že oči už nemá zelené.

Okolo pása držal akúsi upírku, ktorá zrejme vôbec nič nechápala, ale akoby sa na niečo sústredila. Edward sa na ňu pozeral s obrovskou láskou v očiach. Keby sa to dalo, do očí sa mi nahrnú slzy a nikdy neprestanem plakať. Zradil ma! Zabudol na mňa! Ako len mohol?! No tvár som mala kamennú. Edward na mňa nechápavo hľadel.

 

 


„Kto si?“ opýtal sa po chvíli. „A čo chceš?“ Dlhšie som už nedokázala predstierať.

„Ty sviniar! Zabudol si na mňa a zradil si ma! Zabudol si a zabudol si aj na to, že sme si prisahali večnú lásku! Nespomínaš si? Boli sme ešte ľudia a naša láska bola vzájomná, kým si nezmizol. Bola som pri tebe v posledných minútach tvojho života! A teraz tu máš tú... tú, ktorá sa hrá na tvoju najväčšiu životnú lásku na svete!“ nakričala som mu do tváre. Všetci na nás nechápavo hľadeli. Aj Edward.

Och nie, on naozaj zabudol. Dala som si tvár do dlaní a zúfalo som sa hodila na gauč. Všetka moja nádej, že budeme opäť spolu sa zrazu stratila. A ja som tak dúfala! No zrazu som si niečo uvedomila. Darmo plakať nad rozliatym mliekom. Edward má tú babu a je šťastný. Ale čo ja? Musím sa postaviť na nohy.

„Vysvetli nám to, prosím,“ ozval sa nečakane Carlisle. Pozrela som sa na neho. Mal milú tvár a jeho družka mala starostlivý výraz.

„Kto ale ste?“ opýtala som sa pre začiatok. Carlisle mi predstavil svoju rodinu. Zistila som, že to dievča sa volá Bella. Vyzerá ako sfetovaná krava. Ale nie, je nádherná. Len žiarlim. Vzdychla som si.

„Dobre, porozprávam vám náš príbeh.“ Pri čom som sa pozrela na Edwarda. Zasa len nechápavo zažmurkal.

Všetko som im povedala. Úplne všetko a aj to, že Edward bol môj snúbenec. Každý to vzal inak. Rosalie, Emmett, Alice, Jasper, Carlisle a Esme to brali ako zlú správu, jednu z mnohých. Edward stále nič nechápal a Bella... povedzme si to otvorene. Zúrila.

„Edward je môj!“ vyvreskla nečakane a chcela sa po mne vrhnúť, no Edward ju zachytil.

„Nie, ja sa o neho nechcem biť,“ šepla som potichu.

Keď sa tak ne neho pozerám, už mi je ľahostajný. Zabudol na mňa a našiel si niekoho, koho miluje. Nechcem mu kaziť lásku len kvôli mojej zlosti a taktiež preto, lebo som ho milovala. Nenávisť, ktorú som k nemu cítila začala postupne slabnúť.

„Buďte šťastný, patríte k sebe. No dovoľte mi jedno. Nechajte ma tu bývať než sa postavím na nohy. Veď... mohli by sme byť skvelé sestry,“ navrhla som nesmelo. Bella moju reakciu naozaj nečakala.

„Och, prepáč, že som na teba tak vyletela. Kamarátky?“ Neisto mi podala ruku. Musela som sa pousmiať a ruku som prijala.

„A ozaj, myslím, že by sme ti mali ukázať naše dieťa... Renesmee,“ povedala Bella nesmelo.

Vypúlila som oči. Dieťa?! Blik! Tak toto je tá zvláštna zmiešanina krvi! Edward a Bella majú poloupíra! Edward na mňa šokovane pozrel.

„Edward vie čítať myšlienky!“ vypískla Alice. „Jasper cíti emócie ostatných a dokáže ich aj ovplyvňovať, ja vidím budúcnosť a Bella vie vytvoriť ochranný štít pred všelijakými inými schopnosťami. Jej Edward myšlienky čítať nevie, jej sa do hlavy nedostane. Už chápeš?“

„Vďaka Alice, teraz mi to už všetko dáva zmysel.“ Usmiala som sa na ňu.

„Renesmee!“ vykríkla Bella a dvere, pred ktorými stála, sa otvorili. Vyšlo z nich mladé dievča asi v Edwardovom veku.

„Ahoj, ja som Renesmee,“ pozdravila nesmelo.

„Ahoj, ja som Natalie. Chvíľu tu s vami budem bývať,“ odpovedala som a povzbudzujúco som sa na ňu usmiala. Renesmee už nič viac nepovedala, a tak mi Esme ukázala izbu. Bolá zladená do svetlej modrej so vzormi mušličiek. Bolo tu nádherne. Osprchovala som sa, obliekla si šaty a hodila som sa na posteľ. Čo so mnou len teraz bude? Tu predsa nemôžem ostať naveky... alebo áno?

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratená láska Edwardova - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!