Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Storm - Bouřka - 9. kapitola

BBS


Storm - Bouřka - 9. kapitolaDalší dílek... Udělala jsem to poněkud krátké, tak se nezlobte a budu ráda za komentíky... Děkuji! =*

Pohled Edwarda:

V tu chvíli přišla Bella a v ruce držela toho malého kluka. Po chvíli se jí vytrhl z ruky a přišel ke mě. Natáhl ke mě ruce a já jsem si ho automaticky vzal do náruče. Chvíli jsme na sebe koukali a potom se dotkl mé tváře. A začal mi něco ukazovat:

Bella je někde v lese a skláněla se k tomu dítěti.
„Edwarde, tvůj táta se nesmí dozvědět, že jsi jeho dítě. On by mi tě určitě vzal a potom by jsme se už nikdy neviděli... Prosím. Ano, miláčku?“
„Jo, jo, mami,“ řekl ten malý a Bella se usmála. Najednou se před Bellou objevil Antony a začal se přeměňovat... Bella se otočila a on se rychle převlékl.
„Ahoj, já jsem Antony. Neboj se, já ti neublížím. Jsem přítel Edwarda. Jsem vyslanec od Volturiových. Dali mi příkaz, abych ho odvedl k nim. Musí se k nim přidat. Jenže když jsem ho potkal a pak jsem ho chtěl odvléct, trval na tom, že tě musí vidět. A tak tu zůstaneme dva dny… Slyšel jsem správně, že tenhle prcek je syn Edwarda?“ zeptal se Antony a já ztuhl.

V tu chvíli mi Bella vytrhla Edwarda z ruky a já si začal vše uvědomovat. Ten kluk, který se jmenuje Edward, je můj syn. Že jsem na to vše hned nepřišel. Byl mi tak podobný a Bella volala na toho malého a né na mě. Měl jsem to všechno před očima. Ale nevím, proč si myslí, že bych jí ho vzal. To bych přeci nikdy neudělal. I když po tom, co jsem ji opustil, má právo si to myslet.
„Já chci k tátovi," křičel Edward a znovu se Belle vytrhl z ruky a skočil mi do náruče. Já jsem ho chytl a usmál se na něj.
„Bello... jak... proč... proč jsi mi to neřekla?" zeptal  jsem se udiveně. Všichni najednou ztichli a koukali střídavě na mě a na Bellu a čekali, jak bude reagovat. Najednou se Bella rozbrečela a začala křičet:
„Opustil jsi mě! Byla jsem pro tebe jenom dočasná hračka! A co kdybys mi ho vzal? Edward je to jediné, co mi po tobě zbylo!" řekla s takovou bolestí a po obličeji se jí kutálely slzy. Ta slova mě tak zabolela, že jsem jí chtěl obejmout, ale nešlo to. Ona mě nenávidí. Opustil jsem ji a to byla těhotná. Jak jsem to jenom nemohl nepoznat. Potom se Bella koukla na Edwarda, který si teprve uvědomil, co se stalo a utekla směrem k pláži. Já jsem se koukal za ní a potom přišla Alice.
„Měl by jsi za ní jít, všechno jí to vysvětlit a říct jí, že ji stále miluješ. A samozřejmě se jí omluvit. Ona to pochopí, má tě také ráda," řekla a vzala mi Edwarda z náruče. Já jsem ho pohladil po tváři a běžel za Bellou. Pár metrů před ní jsem se zastavil a chvíli na ní koukal.
„Bello... jáá..." koktal jsem. Nevím, jak jí to mám říct. Do smrti si to budu vyčítat.
„Vypadni! Zničil jsi mi život. Co ode mně ještě chceš!" křičela. Přistoupil jsem k ní blíž a pohladil ji po vlasech.
„Prosím, vyslechni mě. Jen ti to všechno vysvětlím a potom odejdu. Navždy! Bez mého syna. Já bych ti ho nikdy nevzal. Můžeš mě tedy vyslechnout?" zeptal jsem se a ona se na mě otočila, celá ubrečená a pousmála se.
„Dobře..." Potom jsem si k ní přisedl a vzal ji za ruku.
„Víš, tehdy, jak jsem tě opustil a řekl ti ta hnusná slova, to jsem nemyslel vážně. Víš, opustil jsem tě jen proto, že jsem tě chtěl uchránit před nebezpečím. Ale teprve nedávno jsem si uvědomil, že to byla veliká blbost. Více bych tě ochránil, kdybych byl u tebe. Tak mi prosím odpusť. Stále tě miluji. Na to nezapomeň." Zvedl jsem se a chystal se k odchodu. Ona ale mojí ruku nechtěla pustit. Zvedla se také a objala mě.
„Nebude to tak jednoduché ti odpustit, ale pokusím se o to." A potom odešla...

Pohled Belly:
Nebude to tak lehké mu odpustit. Ale stále ho miluji a jestli to bylo jen kvůli tomu, aby mě ochránil, měla bych dát naší lásce druhou šanci, i když to bylo opravdu kruté a stále mám díru v mém těle. Na to nikdy nezapomenu!
„Bello," řekl Edward. Já se otočila a on byl u mě tak těsně. A potom mě políbil...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Storm - Bouřka - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!