Tak je tu konečně pátý díl. Je trochu krátké,ale doufám, že se vám bude líbit. Přidala jsem tam trochu humoru! Budu také ráda za komentíky. Čím více komentíků, tím dříve bude určitě šestý dílek! =)
29.03.2010 (15:15) • Princess • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1567×
5. Kapitola
Stál tam a díval se na Bellu smutnýma očima. Potom pohlédl na malého Edwarda nevýrazným pohledem a odešel.
Co tam dělal? Já myslela, že odjel na druhou stranu Ameriky. Zajímalo by mě, jestli ví, že je to jeho syn, nebo si myslí, že Bella si už našla někoho jiného. Měla bych mu zavolat, aby sem přijel. Mohla bych mu říct, že je tu Bella s dítětem, které je jeho. Možná, že by mohli být rodina. Ale to je moc troufalé. Kdyby ho Bella chtěla zpět, nebo by s ním chtěla jen mluvit, určitě by mu zavolala.
Bella
Probudil mě děsivě řvoucí zvuk. Emmet, určitě zase něco kutí. Jsem ráda, že tu můžu být s Cullenovými. A jsem taky ráda, že tu Edward není. To, co mi provedl, to je kruté. Nikdy v životě už nebudu takto milovat, jako jsem milovala jeho! Nikdy!
Emmet
Dáreček mám už konečně hotový. Tedy skoro. Chybí maličkost. Ještě sem musím nasadit tu boxerku s pružinkou. Jak to jen udělat? Ptal jsem se sám sebe. Pořád jsem to někam strkal, až to prostě zapadlo a bylo to! Konečně to je celkově hotové. Teď ho můžu konečně dát Belle. Ta bude koukat. Možná už konečně vstane z postele. Ha, ha. Zaklapnul jsem krabičku. V tu chvíli přišla Rose.
,,Miláčku, co to tu zase kutíš?“ zeptala se mě.
,,Už jsem dokutil. Vyrobil jsem dárek pro Bellu. Určitě se jí bude líbit. Hrozně se mi to povedlo,“ vychloubal jsem se.
,,Opravdu? A můžu se podívat?“
,,Ne, to teda nemůžeš!“ odsekl jsem jí a dárek si schoval za záda.
,,Ale no tak! Prosím,“ řekla, udělala krok ke mně a začala mě vášnivě líbat. Já jsem se tomu poddal a uvolnil se. V tu chvíli mi ten dárek vzala z ruky a už ho otevírala.
,,Ne!“ vykřikl jsem, ale už bylo pozdě. Už jsem jen viděl, jak jí to praštilo do nosu. A měla tam červený flek. Nebyla to krev, to je jasné, byla to barva s té boxerky. Předtím, než jsem začal, jsem jí totiž nabarvil na červeno a ono to, jak se zdá ještě nezaschlo. V tu chvíli mi došlo, že Rose začala ječet.
,,Emmete! Co, to? Sakra! To si mi to nemohl říct?“ křičela. Já vím, co teď bude následovat. Dnes asi nebudeme ležet v jedné posteli. Celou noc mě bude honit po ostrově a bude mě mlátit bejzbolovou pálkou. I když ví, že mě to nebolí. Ona to dělá pořád, když něco provedu. Stáli jsme tam oba a ani si nevšimli, že tam stojí celá rodina. I malý Edward a to i Bella. V tu chvíli jsem se zaměřil jenom na ní a z pusy se mě hrnula slova.
,,Bello! Co tady děláš. Jak si se dostala z postele? Jsi v pořádku. Posaď se. Je ti dobře? Nechceš něco?“ ptal jsem se pořád na nějaké otázky. Ale hlavně to bylo proto, že jsem se chtěl vykroutit běhání po ostrově. Jenže tomu jsem nezabránil. Hned jak se mi zastavila pusa, Rose vzala pálku a začala mě mlátit. To už se všichni začali smát. Ale ihned přestali, když uviděli můj výraz, jak koukám na Bellu. Nikdo si jí moc nevšímal, což bylo divné, ale teď se na ní zaměřili. Ona totiž ležela na zemi a vedle ní malý Edward. Ruku na obličeji. Bella tam ležela a měla strašně vyděšený výraz. Jako kdyby někdo umřel, nebo se stalo něco opravdu hrozného. Edward jen řekl:
,,Táta,“ a chichotal se. Belle to ale moc vtipné nepřipadalo, protože na místě omdlela. Carlisle nás odhrnul, vzal Bellu do náručí a odešel s ní rychle do domku. A ještě dodal, že bude v pořádku. To nás všechny uklidnilo. Po tom, co všichni odešli, tam stále stála Rose a mlátila mě tou pálkou. Celou tu dobu mě mlátila, ale já si toho vůbec nevšiml. Stál jsem tam jako kůl v plotě. No a potom jsem začal utíkat.
,,Počkej, až tě zase chytím! Roztrhám tě na cucky!“ křičela Rose. Ona mě nikdy nechytí. Jsem rychlejší než ona. To je asi to jediné co mám navíc, než ona.
Bella
Probudila jsem se až na pokoji, což bylo divné, protože jsem byla v Emmetově dílně, kde Rose mlátila Emmeta. Potom vím, že ke mně přišel Edí a ukázal mi minulost. Ukázal mi, jak si balím pár dní po porodu věci. On leží na posteli a ve dveřích Edward. On tam byl.
,,Táta,“ řekl Edward…
Potom si už nic nepamatuji. Co když Edward ví, že je to jeho dítě? Co když mi ho vezme? To nedopustím! A co kdyby si ho vzal násilím. N! To by nikdy neudělal. Takový on není. Mluvili ve mně hlasy. Jsem opravdu zmatená. Slyšela jsem, jak se mi zrychluje pulz. Slyšela jsem to na těch přístrojích, co jsem na nich byla zase napojen. V tu chvíli přišel Carlisle.
,,Klid, Bello. To bude v pořádku. Všechno bude dobré. Uklidni se,“ utěšoval mě Carlisle. Potom se to zase začalo zpomalovat, až to bylo úplně normální.
,,Teda Bello, ty nám děláš starosti. Omdlet uprostřed hádky Rose a Emmeta? Neboj, oni se zase udobří. Co ti vlastně ukazoval Edward?“ zeptal se Carlisle. Nechtěla jsem mu to teď říkat. Tak jsem si něco vymyslela. Teď mi to šl.
,,Nic, jenom nějakou starou historku. Řeknu ti to později. Teď jsem dost unavená,“ řekla jsem mi a zavřela oči.
,,Dobře,“ řekl a odešel.
Napsala: Terka a Hanka
Autor: Princess (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Storm - Bouřka - 5. Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!