Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Storm - bouřka - 1. kapitola

as Volturiovi


Storm - bouřka - 1. kapitolaKdyž Edward opustí Bellu, Bella zjistí, že je těhotná. Řekne to však jenom Jacobovi. Poté se odstěhuje na Aljašku. O pár let později navštíví Renée. Když bude odjíždět zpátky, všechno se to zkomplikuje a náhle se potká s Cullenovými. Jak to všechno dopadne, to si musíte přečíst.

Bouřka

1. Kapitola

Už jsou to tři roky, co mě Edward opustil a já se dozvěděla, že jsem těhotná. Když mě opustil, byla jsem z toho hrozně zničená, a chtěla jsem skoncovat se svým životem. Jenže o pár dní později jsem začala mít ranní nevolnosti, byla jsem často unavená a začala jsem přibírat na váze. Jela jsem tedy do Seattlu, a tam jsem si koupila dva těhotenské testy. Oba byly pozitivní, ale já tomu nemohla uvěřit.

,,S upírem přece nejde otěhotnět," řekla jsem si.

Zašla jsem si tedy k lékaři a ten mi oznámil, že jsem těhotná. Po té moje myšlenky na ukončení života skončily. I hned jsem to potřebovala někomu říct a první, kdo mě napadl, byl můj nejlepší přítel Jacob. Jenže když jsem mu to opatrně oznámila, strašně se rozzuřil a málem mě uhodil. To jsem na něj začala křičet, co si to dovoluje, a nasedla jsem do auta. Jenže mě z toho auta dotáhl do domu a řekl, že se to musí vyřešit. Začal mi vykládat, že musím jít na potrat, jinak to řekne smečce a ta mě bude muset zabít. A také vykládal, že to by nerad. Vzala jsem lahev piva, která ležela vedle mě a praštila jsem ho tou lahví po hlavě. Zabouchla jsem dveře a utekla s pláčem za Charliem. ,Nejdříve rozchod s Edwardem a potom hádka s Jacobem.´ Nemohla jsem to tam dál vydržet, a tak jsem se sbalila. Charliemu jsem řekla, že jedu za Renée, což ale pravda nebyla. Ale místo toho jsem se přestěhovala na Aljašku. Nějaké své úspory jsem měla, ale raději jsem se koukla, kolik přesně tam mám. Když jsem se podívala a zjistila jsem, že tam mám 5 000 000 dolarů. Nevěděla jsem, kde se tam vzaly, ale na jednu stranu jsem byla ráda, že nemusím chodit do práce a můžu se starat o svého malého Edwarda.

,,Dobrý den, mám tady zarezervované dva lístky do Jacksonvillu. Na jméno Isabella Swan,“ řekla jsem postarší dámě za pultem.

,,Dobrý den. Jistě… Tady máte. Přeju příjemný let,“ řekla chraplavým hlasem.

Vzala jsem Edwarda do náruče a šla k odbavovacímu pásu. Potom jsem prošla společně s Edwardem detektorem a nastoupila do letadla. Nikdy jsem neměla ráda letadla. Raději bych jela autem, ale chtěla jsem být už u Renée. Stýská se mi po ní.

Edward má výjimečnou schopnost. Umí koukat do minulosti. Bojím se toho, že už ví, co všechno se stalo. Ale ze všeho nejvíce se bojím, že za ním uteče.

,,Edwarde, nevrť se tolik. Musím tě připoutat. Za chvíli vzlétneme.“

Všimla jsem si, že vedle nás sedí postarší pár. A postihla mě závist a úzkost. Já už tohle nikdy nezažiju. Nikdy nebudu nikoho milovat, tak jako Edwarda. Steskem jsem se musela přitulit k Edwardovi. Políbila jsem ho do jeho zlatavých vlásků, které zdědil po tátovi. Stejně tak, jako oči, když byl člověk. Zelené oči. Po mně zdědil tak akorát tvar rtů. Edward brzy usnul a já po něm také.

Když jsem se probudila, letuška oznamovala, ať se všichni připoutáme, že budeme přistávat. Tento let mi připadal velmi krátký.

Napsali: Terka a Hanka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Storm - bouřka - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!