Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stmívání trochu jinak Prolog

BD


Stmívání trochu jinak PrologJe to opravdu hodně krátké, ale jedná se jen o prolog. Snad se i tak bude trochu líbit. A o co tady vůbec jde? Bude se Vám to zdát asi zamotané, ale skutečnost je jiná. Bella je tu opět hlavní hrdinkou. Je ale zničená a její srdce je jako mrtvé. Proč tomu tak je? Objeví se v této nové verzi Stmívání Cullenovi? A co vlčí smečka? Přeji pěkné čtení. Brzy přidám první kapitolu, kde by to už měl být jiný šálek kávy.

(Doporučuji si pustit tuto píseň od Hany Pestle : http://www.youtube.com/watch?v=SCDT7X_lhzk&feature=related)

Prolog

Slyšela jsem, jak kapou kapky dešťové vody na parapet mého pokoje. Jak naráží do skla mého okna, z kterého jsem se vždy dívala, jak přijížděl k nám… Bylo to jako melodie, jako zvuk afrických bubnů. Ne však šťastných. Bylo to, jako by to ze mě všechno odcházelo, stékalo. Všechen smutek a těžkost v mém srdci. Co kapka, to více jsem cítila se být lehčí, ale i přesto jsem se začínala bát, že ta díra ve mně - v mém srdci, nezmizí a nikdy se nezacelí. Že už nikdy nezmizí a nebo se nezahojí. Ba ne. Bylo to mnohem horší, než se zdálo, a jak jsem si myslela. Věděla jsem to, že nezmizí. Bylo to jako se o něco snažit a vědět, že se o to pokoušíte úplně zbytečně. Ale já to vlastně ani nechci. Nechci, aby zmizela. Je to jeden z důkazů, jak mě moc bolí, že odešel. Že už není mezi námi, že už neuvidím jeho tvář a bratrskou lásku, co z něj číšila. Že si už nikdy neuděláme výlet a nezajdeme na ryby do rezervace v La Push. Ale nejvíc bolí, že už tu pro mě není. Pro mě i pro ostatní. Zbyla mi jen ta bolest a vzpomínky. Vzpomínky jsou teď to nejcennější, co mám.

To poslední rozloučení s ním bylo... Tak emotivní a neuvěřitelné – nemohu stále uvěřit tomu, že je mrtev, když jsem tam stála u jeho rakve, nemohla jsem si odpustit slzy. Ty, které jsem nezachytila mým kapesníčkem, bubnovaly o dřevěnou truhlu, ve které však jeho tělo nebylo…

Nemohou přeci prohlásit někoho za mrtvého, jen když je nezvěstný a nenajdou jeho tělo. Všichni, kteří mají vyšší moc, povídají, jak zvýhodní Váš život. Zlevní nějaké produkty, zlevní DPH, zlevní poplatky… Kdo už konečně navrhne nějaký nový zákon pro policii a podobným společnostem? Všem se jen práší od pusy, ale že má člověk právo na život, tak to už je všem jedno a berou to jako samozřejmost. Tak proč to víc neřeší? Jestli pátrání po člověkovi dělá policie takovým způsobem pokaždé, tak se nedivím těm lidem, kteří o nich mluví veřejně. Můj otec byl také policajt, ale už tři roky se věnuje podnikání. Jezdí hodně na pracovní jednání do ciziny, a nebo i jen po Americe. Jsem také proto hodně času sama doma. Ale poslední dny je tu Charlie se mnou. Snaží se mi nějak pomoci. Já se s tím chci ale vyrovnat sama. Pořád musím na něj myslet.

Rád cestoval. Byl to velký dobrodruh a ničeho se nebál. Jezdil po celém světě. Od Asie, Evropu až po Ameriku. Nejraději to měl tady ve Forks. Byli jsme prý pro něj jediná rodina. Rodina, kterou nikdy neměl. I přes velkou dálku mezi námi jsme byli neustále v kontaktu. Psali jsme si skoro každý den. Naposledy mi napsal v den mých sedmnáctých narozenin. To bylo před čtrnácti dny. Napsal mi, že mi přeje všechno nejlepší, plno štěstí a taky hodně kluků. Zmínil se mi taky, že je zrovna v jižní Africe (JAR). Mají tam špatný signál kvůli období tropů a ozve se mi hned, jak to bude možné. A tak jsem s tím tedy počítala. Co mě ale opravdu dostalo, bylo to, že jeho kamarád, který s ním byl na cestách a taky – už ve zmiňované – Africe, před týdnem nahlásil na polici v Jihoafrické republice, že spadl do hluboké propasti a je asi mrtev, protože tento pád nebylo možné přežít. Vše se stalo tak rychle. Jsem z toho úplně zničená. Nemám na nic chuť. Nic nechci. Ani jít ven s Angelou. Ona mě sice podporuje a chápe, ale i ona nezahojí mé rány. Chci opravdu jen jednu věc. Chci ho zpátky…!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání trochu jinak Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!