Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný život? - 19. kapitola

Polštáře 2


Šťastný život? - 19. kapitolaTak další kapitolka, je kratší. Dozvíte se, jaké byly reakce na Bellu a taky je na konci povídek pohled Angeli. Ať se vám to líbí a pod kapitolou je takový krátký text, tak si ho, prosím, přečtěte. Colenovka.

19.kapitola

  

 

Skladba dohrála, podívala jsem se kolem, v sále bylo ohlušující ticho a všechny pohledy spočívaly na mně…

Pomalu jsem se zvedla, vzala jsem si paruku, rozpustila jsem si vlasy a podívala jsem se na tátu.

Vyměnili jsme si dlouhý, zklamaný pohled a za tu dobu stále nikdo nepromluvil.

„Isabella se převlíkla za Hannu!“ vykřikla Jessica.

To všechny probralo, všichni se na ni nechápavě podívali.

Někdo otevřel dveře a vešel Lukas.

„Promiňte, že jdu pozdě.“ Omluvil se, ale nevypadal, že by ho to nějak trápilo.

„Co jste tak vyjukaní?“ zeptal se nás.

Nikdo mu neodpovídal, všechny pohledy se upíraly na mě. Lukas se na mě taky podíval.

„Co je?“ zeptal se mě.

Pokrčila jsem rameny a zvedla jsem paruku. Chvilku přemýšlel, ale potom si dal dva a dva dohromady a začal se smát.

„Tak ty jsi Hannah? Tak to je síla,“ smál se.

Rozzlobeně jsem se na něj podívala.

„Lhala jsi nám!“ vykřikl Thomas a k němu se přidávaly další hlasy, které ale hrály proti mně.

Sklonila jsem hlavu, neměla jsem daleko k slzám, všechno to na mě dolehlo. To, jak na mě křičeli. A taky to, že se můžu rozloučit se soukromím.

„Nelhala jenom nám, lhala celýmu světu!“ zakřičel někdo další.

Thomasovi se pomalu vytrácel úsměv z tváře.

„A co měla dělat?“ zeptal se rozzuřeně Edward.

„Vždyť bych se mohla rozloučit s normálním životem,“ namítla jsem.

Táta přešel ke mně a stoupnul si čelem k nim.

„Můžeme vám dát peníze, hlavně to nikomu neříkejte,“ řekl hlasem, který postrádal veškeré emoce.

„Tak takhle to vy řešíte penězma? Jste ubozí!“ vykřikla Jessica, vzala si svoje věci a šla pryč. Po ní se přidávali další až se nakonec místnost vyprázdnila a zůstala jsem jenom já, Cullenovi, táta, Angela a Lukas. Plus lidi od nás, jako jsou osvětlovači atd.

Seskočila jsem z pódia a šla jsem si sednout, vzala jsem si láhev vody a napila jsem se.

Edward si ke mně sednul, opřela jsem si hlavu o jeho rameno.

„Je mi to líto,“ zašeptal.

„Bello, promiň, nemohla jsem to vidět, měla jsi kolem sebe štít,“ omluvila se Alice.

„Neomlouvej se, není to tvoje vina, to já jsem upadla,“ řekla jsem.

Povzdechla jsem si a stoupla jsem si.

„No jo, tak teď už je to jedno, musíme jen čekat.“

Angela:

Bylo mi Belly strašně líto, jenom kvůli jednomu pádu se mohla rozloučit se svým soukromím.

Sundala jsem si paruku, začínalo mi být horko a navíc tu o mně všichni věděli, až na Lukase a to nevadí.

Lukas. Pořád nemůžu zapomenout, jak jsem se předním ztrapnila, prej: Do školy  nastoupil novej kluk a prý je to kus.

Ach jo, mohla jsem se rozhlídnout než jsem začala mluvit.

Šla jsem si sednout. Podívala jsem se na Bellu, tvářila se jako by nic a povídala si s Cullenovýma. Charlie už odešel, byli jsme tu jen já, Bella, Cullenovi a Lukas, ten seděl pár sedadel ode mě.

Věděla jsem, že až bude Bella sama, tak že to na ni dolehne, nechce jen nikoho ,otravovat‘, jak tomu říká.

„Ahoj, Ang.“ Přisedl si ke mně Lukas.

„Ahoj,“ řekla jsem a mohla jsem si gratulovat, že se mi ani trošku netřásl hlas.

Chvilku jsme seděli v tichosti.

„Víš, napadlo mě, že bychom mohli někdy někam zajít, třeba do kina nebo tak… “ Navrhl a usmál se na mě. Byla jsem ráda, že sedím, protože jinak by to se mnou asi seklo.

On se mnou chce vážně někam jít? Vždyť jsem se před ním předvedla jako pěkná ani nechci říct co. Nebo je tu taky možnost, že si ze mě jenom utahuje a já když řeknu ano, tak mě setře nějakou pro něj vtipnou poznámkou.

Podívala jsem se na něj. Čekal na odpověď. Ale já nevím, co mu mám říct. Kluci mě na rande nezvou, nevím, co mám říct, abych se neshodila. Řeknu něco nevhodného a on se mi bude smát.

Hlava mi šrotovala.

„Ang? Tak chtěla bys?“ zeptal se znovu a na tváři mu hrál pobavený úsměv.

No, takže jsem nemusela říkat vůbec nic a shodila jsem se i tak!

Vzchop se Angelo Weberová, vzchop se, nebuď jako malá.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak co myslíte, má se Belliino tajemství prozradit? Prosím o nějaké komentáře, ať už kladné či záporné, nemůžu psát bez komentářů. Když budou záporné, aspoň budu vědět, že se mám zlepšit a když kladné budu jen ráda. Ale prosím napište mi něco, já totiž nevím, jestli mám ještě pokračovat, vím, že jsem teď povídky zanedbávala, ale vážně jsem neměla čas. Colenovka.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný život? - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!