Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný život?? - 13. kapitola

Aro a Nessie :) ... NatalieVolturi


Šťastný život?? - 13. kapitolaProtože jsem dlouho nepřidala kapitolky, tak tu dnes máte ještě jednu. Prosím o komentáře. Colenovka

13. kapitola

 

„Bello, ahoj, hádej, co budeme dělat?“ Zeptala se mě, když jsem jí pootevřela dveře, aby mohla vejít dovnitř.

„Půjdeme do školy?“ Hádala jsem, ale mylně.

„Ne, teď, když jsi řekla Edwardovi kdo jsi, tak můžeme vybírat oblečení když je tu on.“ Zavýskla a pokračovala. „Takže ho nemusíme vyhodit.“

Vyvalila jsem na ní oči.

„Vybírat oblečení?“ Zeptala jsem se zmateně.

„Jasně, máš ho spoustu.“ Řekla, jako by to bylo nad slunce jasné.

„Ne, Hannah Montana ho má hodně, Bella, ta ho mám málo.“ Řekla jsem jí.

Nechtěla jsem vybírat oblečení, ano, někdy si s tím dám hodně práce, ale to jenom když jsem Hannah. Když jsem Bella, tak to řeším míň. Když si třeba koupím něco nového, tak si to vezmu, ale… Prostě jako Bella, to moc neřeším.

„Prosím.“ Alice začala koukat jako štěně. Snažila jsem se odolat, ale nešlo to. Stejně už věděla, že má vyhráno.

Alice šla do mého pokoje a rovnou zamířila do šatny.

„Edwarde, donesla jsem ti oblečení.“ Usmála se na něj a hodila mu tašku.

„Díky.“ Usmál se na ní, dal mi pusu a odešel do koupelny.

Teď jsem se stala obětí Alice. Začala po mě házet oblečení se slovy ať si to vyzkouším a ať nazkouším odporovat. Vážně to s ní bylo jako ve vězení.

Hodila mi modré šaty. Začala jsem si je oblékat přes hlavu, jenomže jsem zakopla o nějaký kus oblečení který ležel na zemi a sama jsem k zemi letěla.

Spadla jsem do kupičky oblečení, bylo ho opravdu hodně. Alice totiž pěkně řádila.

Než jsem se vůbec snažila zvednout, už mě zvedali něčí ledové ruce. Pořád jsem neviděla, takže jsem nevěděla kdo to je.

Ten někdo mi sundal tričko a já konečně viděla.

Ten někdo, byl Edward. Cítila jsem, jak se mi nahrnula krev do tváří, když jsem si uvědomila že jsem před ním jenom ve spodním prádlem.

Edward se na mě usmál.

„Jsi v pořádku?“ Zeptal se mě.

Kývla jsem na souhlas. „Děkuju.“

Edward odešel a já jsem si natáhla ty šaty, Alice však záporně zavrtěla hlavou, to bylo její gesto. Které mi říkalo ať to okamžitě sundám.

Sedla jsem si na zem vedle Alice, zatímco ona se pořád přehrabovala mým oblečením.

„Edwarde, jestli tu sedačku nepustíš, tak ji za chvíli rozmačkáš.“ Zakřičela Alice do ticha, až jsem nadskočila.

„Ani nevíš, co sním děláš.“ Řekla mi a začala se smát.

Nekomentovala jsem to, Alice taky zmlkla, začala se dál přehrabovat.

„Alice, máš stejnou velikost jako já, vyber si něco pro sebe.“ Napadlo mě jak se z toho vykroutit.

Alici se rozšířili oči a hned na to mě mačkala v obětí.

„Díky Bello, nebudeš litovat.“ Ujišťovala mě. Už jsem si zvykla, že o oblečení mluví jako o něčem mimořádném. Tak jsem se na ní usmála a šla jsem za Edwardem.

Posadila jsem se vedle něho a položila jsem mu hlavu na rameno. Vdechovala jsem jeho vůni.

Usnula jsem a když jsem se probudila, ležela jsem v posteli.

„Ahoj.“ Usmála jsem se na Edwarda, který se na mě celou dobu díval.

Oplatil mi úsměv.

„Ahoj.“

„Kolik je hodin?“

„Šest.“ Uklidnil mě znovu.

Dnes byl pátek, naposledy do školy.

„Neříkal něco Carlisle o tom, že bych měla zůstat dnes doma?“ Zeptala jsem se ho, venku svítilo slunce a to znamenalo, že Edward dnes do školy nepůjde.

Uličnicky se usmál. „Když o tom tak mluvíš, myslím, že se zmínil.“

„Kde je Alice?“ Zeptala jsem se ho.

Podíval se směrem k šatně a já jsem jeho pohled následovala. Slyšela jsem tiché melodické broukání, neubránila jsem se úsměvu.

„Angela?“ Zeptala jsem se ho.

„Ještě spí.“

„Zajdu ji vzbudit.“ Řekla jsem a začala vylézat z postele.

Vešla jsem k Angele do pokoje, ještě spala, přistoupila jsem k ní a lehce s ní zatřásla.

Něco zamumlala a spala dál. Něco mě napadlo. Asi před měsícem mě Angela budila, ne normálně, ona mě polila studenou vodou.

Teď jsem ale nechtěla zacházet tak daleko, musela bych to totiž potom uklízet. Tak jsem jen hodně hlasitě zabouchla dveře.

Nic.

Dál spala, jako bych vůbec nic neudělala, ještě chvíli jsem se jí snažila vzbudit, ale nakonec jsem to vzdala. V pokoji jsem si vzala čisté oblečení, toaletní taštičku a šla jsem do koupelny.

Pustila jsem na sebe teplou vodu.

Vylezla jsem z vody, oblékla jsem si kraťase a tílko, v domě bylo horko.

Bylo sedm hodin, když jsem vylezla.

Šla jsem do kuchyně, kde jsem si udělala vajíčka.

Vzala jsem si je nahoru do pokoje.

„Bello.“ Uslyšela jsem za sebou Alicin hlas.

Strašně jsem se lekla a ty vajíčka málem skončili na zemi.

„Jejda, promiň.“ Zářivě se na mě usmála.

„Kde je Edward?“ Zeptala jsem se jí.

„Ráda bych ti to řekla, ale nemůžu.“ Řekla a zase se usmála.

Vrtalo mi hlavou kam asi tak mohl jít.

Podívala jsem se co má Alice na sobě, celá byla v mém oblečení.

„A kdy se vrátí?“ Ptala jsem se smutně dál.

„Neboj, do večera ho tu máš zpátky.“ Zase se usmála.

„Co budeme dělat?“ Zeptala se ale už mě táhla do mojí šatny, kde utrpení začalo nanovo.

Po pár hodinách neustálého přehrabování a převlékání, do dveří strčila hlavu Angela.

„Co se děje?“ Zeptala se rozespale.

„Zkoušela jsem tě vzbudit, ale spala jsi jak dřevo.“ Řekla jsem jí.

„Dnes nejsme ve škole, tamže si budeme celý den zkoušet oblečení.“ Zaradovala se Alice.

Asi po dalších dvou hodinách, mi zazvonil mobil. Byl to Charlie.

„Ahoj.“ Pozdravila jsem vesele

„Bello, mám pro tebe skvělou zprávu.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný život?? - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!