Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 9. kapitola


Srdce ti ukáže správnu cestu - 9. kapitola„Vypadni odtiaľto, Edward. Môj manžel na nás čaká.“
Odhalil svoje biele zuby a už stál pri mne. Natiahol ruku k mojej tvári a nežne ma pohladil po líci. Práve takýto dotyk by som od neho nečakala. „Viem, že máš rada vzrušenie, Bella. Len si to predstav, my dvaja budeme mať sex na toaletách a tvoj nič netušiaci manžel je pár metrov za dverami. Tá predstava vo mne vyvoláva úžasné pocity.“

9. kapitola

„Páni, vyzeráš ako anjel s diablom v tele,“ zahvízdal Josh a nehanebne si ma prezeral v čiernych, krátkych kokteilových šatách.

„Vďaka, ale myslím, že by som si mala radšej zobrať rifle, nechcem vyzerať pred svojím šéfom ako...“ Zastavili ma jeho ústa, ktoré ma vášnivo pobozkali.

„Neskús ich vyzliecť, vyzeráš čarovne. Mám tú najrozkošnejšiu manželku v New Yorku.“

Blažene som sa usmiala, musela som ho objať. Je tak dokonalý a ja som sa upísala diablovi, že ho musím podviesť, lebo sa dozvie, čo som mu urobila. Bolo mi do plaču. Nechcela som súhlasiť, ale čo iné som mohla urobiť? Edward je dobrý hajzel a určite by mu to povedal a to nedovolím. Vyspím sa s Edwardom a bude všetkému koniec. Bože, som taká naivka. Snažila som sa nemyslieť na to, nechcem si ani len predstaviť, že skončím s Edwardom v posteli. Štetka!

Ale v jednej veci som sa hnevala aj na Josha za to, čo urobil Edwardovi a jeho dcérke. Neviem síce konkrétne podrobnosti, ale tej maličkej by bolo určite najlepšie u svojho ocka. A zrazu som mala vidinu Edwarda ako usmievajúceho sa ocka na svoju dcérku. Musela som sa pousmiať.

„Čo sa deje?“ spýtal sa ma Josh, keď zbadal môj úsmev.

„Nič, poďme už, nech sme čo najskôr doma a v posteli,“ povzdychla som si.

„Na čo zase myslí tá tvoja múdra hlavička, hm?“

„Na nič, len na romantickú noc so svojím božským manželom, ktorý mi dnes urobí striptíz,“ šepkala som mu laškovne do ucha. V očiach mu blyslo vzrušenie. „Ten tvoj oblek ma príliš rozpaľuje.“

„Ideme, nech sme čo najskôr doma,“ vychrlil zo seba a ja som sa hrdelne rozosmiala. Obula som si čižmičky na opätku, ešte kabát a išli sme do auta. Vonku už bola tma, jemne snežilo. Krásna, romantická atmosféra a musíme ísť na večeru s tým... Radšej ho nebudem nazývať nijako, bolo by to príliš vulgárne.

„Mohli by sme ísť po večeri ešte do parku na prechádzku, je krásne počasie,“ navrhla som mu. Zaškeril sa na mňa.

„Bella, vieš, že nenávidím sneh, tak po mne nechci, aby som sa prechádzal po parku, keď sneží. A nehovorila si náhodou pred chvíľou, že máš iný plán?“ mrkol na mňa a otvoril mi dvere na strane spolujazdca.

„Ja  viem, ja viem.“ Zatvoril za mnou dvere a sadol si za volant. Ako vždy letel ako blázon a doširoka sa usmieval. Už o pár minút parkoval pri striebornom Volve, ktoré patrilo Edwardovi. Rozbúšilo sa mi srdce do strachu. Edward mi sľúbil, že nebude mať ani jednu poznámku, ale nedokážem mu veriť ani jedno slovo.

Josh mi galantne otvoril dvere a chytil ma okolo pásu. Trochu sa mi triasli nohy. Vo vnútri nás privítala nejaká blondínka, ktorá sa príliš koketne usmievala na môjho manžela. Bola to veľmi luxusná reštaurácia, na ktoré som si už zvykla, aj keď som k nim mala najprv odpor. A čo by som čakala od zazobaného právnika a prokurátora? Odložili sme si kabáty a išli k nášmu stolu.

A vtom som ho uvidela, sedel za stolom a veselo sa na nás usmieval. Keď sme podišli k stolu, s Joshom si podali ruku.

„Nazdar, starec. Vidím, že si sa vôbec nezmenil.“

Edward sa rozosmial. „Ty zasa vyzeráš lepšie, určite ti k tomu pomohla tvoja nádherná manželka. Bella, vyzeráš prenádherne.“

„Vďaka,“ odpovedala som kyslo. Josh mi odsunul stoličku. Edward sa na mňa zaškeril a posadil sa oproti mne. Pohľad zlatých očí ma znervózňoval, zrazu som sa cítila v tých odvážnych šatách ako nahá. Pohľadom ma priam vyzliekal. Josh si, našťastie, nevšimol nič.

Objednali sme si jedlo, no Edward ostal len pri šaláte a víne, dokonca sa ani toho príliš nedotkol. Presne ako keď sme boli vtedy na obede. Naozaj musí držať nejakú diétu, aby si udržal postavu... božskú postavu. Bože, a ten zadok. Keď si len predstavím, ako som ho zaň držala. Do riti, prestaň, Bella!

„Tak hovor, čo máš nové?“ pýtal sa Josh Edwarda.

„Dokopy nič. Na súdoch sa darí, dcérku som videl naposledy pred polrokom a ženy mi stále lezú do postele,“ odpovedal mu sucho, ale pri posledných slovách jeho pohľad spočinul na mne. Výhražne som naňho pozrela, ale on sa len usmial.

„S tvojou dcérou mi to je...“

Edward nahodil tvrdý výraz. „Nerieš to, je to v pohode. Hovorme skôr o tebe. Ako to, že si sa oženil? Vo svojich začiatkoch si nevyzeral, že chceš ísť do chomúta, ženy ti len lietali cez posteľ.“

Zmätene som sa pozrela na Josha, ktorý sa ale rozosmial. „To bolo vtedy. Povedzme, že ma dosť zmenila a manželstvo ma dosť uzemnilo. A môžem byť len vďačný, že práve ja mám takú krásnu a dokonalú manželku.“

„Tak to ti verím,“ zachechtal sa Edward. „Bella je veľmi šikovná vo všetkých ohľadoch.“

Debil jeden sprostý! Ešte viac nemohol naznačovať... Kopla som ho pod stolom do nohy. Au! Nohu mal ako kameň.

„Si v poriadku?“ spýtal sa ma Josh starostlivo, keď si všimol môj výraz.

„Áno, len som sa kopla do stola.“

Obaja sa zachechtali. „Bella, Bella.“

„No jasné, len sa mi smejte,“ mrmlala som urazene. Ale ani jeden z nich si to nevšímal. Začali sa živo rozprávať o svojich majetkoch, autách, práci, tak som sa len napchávala dezertom a počúvala ich. Edward každou chvíľou lietal ku mne pohľadom, znervózňovalo ma to.

„Prepáčte, musím ísť na...“

„V poriadku, miláčik, len choď.“ Nahol sa ku mne a pobozkal ma pred Edwardom. Rýchlo som švihla k nemu a uvidela, ako sa pozeral inam, sánku mal zaťatú a obočie stiahnuté od mračenia. Postavila som sa a išla na toaletu.

Našťastie tam nikto nebol, musela sa upokojiť. Keď som si znovu a znovu predstavila Edwarda, ako na mňa zízal, polialo ma teplo. Vzrušovalo ma to proti vlastnej vôli. Bolo by také ľahké mu podľahnúť, čo aj budem musieť urobiť v najbližšej dobe.

Trochu som si namočila ruky a pretrela čelo, ktoré mi horelo. Radšej by som mala ísť rýchlo naspäť, aby Edward nevyužil chvíľku, kedy tam nie som. Zatočila sa mi hlava, musela som sa oprieť o umývadlo. Ach, môj bože, kde som sa to len dostala?

„Tie šaty so mnou robia divy,“ ozval sa za mnou sladký hlas. Prudko som sa otočila, srdce mi narážalo do hrudníku.

„Čo tu robíš? Pánske toalety sú vedľa.“

V očiach mu nebezpečne zablyslo, urobil krok ku mne. „Prišiel som za tebou, Bella.“

„Vypadni odtiaľto, Edward. Môj manžel na nás čaká.“

Odhalil svoje biele zuby a už stál pri mne. Natiahol ruku k mojej tvári a nežne ma pohladil po líci. Práve takýto dotyk by som od neho nečakala. „Viem, že máš rada vzrušenie, Bella. Len si to predstav, my dvaja budeme mať sex na toaletách a tvoj nič netušiaci manžel je pár metrov za dverami. Tá predstava vo mne vyvoláva úžasné pocity.“

„Vypadni. Medzi nami nikdy nič nebolo a už ani nebude.“

„Ale, Bella. Nebuď taká naivná, viem, že ma chceš, počujem, ako ti bije srdce, ako sa ti telom prelieva krv vzrušením, zreničky máš rozšírené. A okrem toho, sľub je sľub.“

„Ed...“ Moje slová zastavili jeho božské pery, ktorými sa mi prisal na ústa. Panebože, prečo je všetko s ním také omamujúce?

„Prečo mi to robíš, Edward?“ zašepkala som zúfalo, keď ma bozkával na krk. Nedokázala som sa ani brániť, aké úžasné pocity to vo mne vyvolávalo. Oblialo ma horúco ako nikdy, vzrušenie mi stúplo do hlasy.

„Lebo ťa chcem, Bella. Chcem len a len teba, žiadnu inú,“ zamrmlal mi do krku. Na mieste som zamrzla. Čo to povedal?

„Čo... čo si to povedal?“

„Nerozprávaj zbytočne, Bella, a stiahni si tie šaty, lebo ich z teba strhnem a to neviem, ako budeš vysvetľovať Joshovi. No tak, viem, že ma chceš.“

Ach, ani si nevieš predstaviť ako.

8. kapitola - 10. kapitola

 


 

Viem, dĺžka je dosť o ničom, ale snažím sa pridávať čo najčastejšie, aby ste mali vždy čo najskôr pokračovanie mojich milovaných, otvorených koncov. :)

Všetkým vám ďakujem za krásne komentáre!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 9. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
42. Wera
02.05.2012 [11:45]

Wera Emoticon

41. eivliS
29.02.2012 [18:08]

eivliSTak to jsem zvědavá, jestli ji ohne na záchodě, romantik jeden Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak opět skvělá kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. lucka2010
29.01.2012 [16:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.01.2012 [10:56]

kikigucciJúúúj!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

38. Lucka
27.01.2012 [23:11]

For, For co jineho nez dokonale pribehy mame od tebe cekat?
A ty nase milovane otevrene konce, vid? Emoticon
Uz se nemuzu dockat dalsi Emoticon
Prijde mi to jako snad stoleti nez dalsi schvali Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.01.2012 [20:40]

Danka2830Ooooooooooooouuuuuuu Emoticon Emoticon Emoticon Toto je tyranie !!!!!!!!!!!! Takto to ukoncit???? Sup sup podme na dalsiu, lebo to nepredycham a sooooom nesmierne zvedava ci to bude na wc alebo nas este ponatahujes..... Emoticon Emoticon
Kapitola bola kraaaaasna, sexi, vasniva a celaaaa mnam Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. martty555
27.01.2012 [18:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. Domik
27.01.2012 [17:55]

Domikmoc se těším na další díl!

34. LuLuu
27.01.2012 [16:04]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. BabčaS.
27.01.2012 [14:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!