Kľakol som si k nej a opatrne rozopol zips na chrbte. Kúsok po kúsku som odhaľoval jej pokožku, jej vôňa mi stúpala do nosu, v ústach sa mi usadil jed, ale vydržal som to. Jej vôňa bola tak intenzívna, jej krv by bola určite neuveriteľná. Oči mi razom sčerneli, ale držal som. Stiahol som jej šaty z pŕs a nôh. Ostala len v krajkovej podprsenke bez ramienok a nohavičkách.
30.01.2012 (20:45) • Forevergirl • FanFiction na pokračování • komentováno 43× • zobrazeno 5799×
10. kapitola
„Prestaň,“ šepkala som mu naliehavo do pier, ktorými ma trýznil.
„Ty už prestaň, Bella, a užívaj si to. Cítim, aká si rozpálená. Medzi nohami si už vlhká,“ šepkal mi do ucha a rukou mi vkĺzol pod šaty. Panebože. Nikdy som neverila v boha, ale myslím, že teraz som ho našla.
„Okamžite daj zo mňa tie ruky preč!“
S povzdychom sa odtiahol, ale stále bol nalepený na mojom tele. Natiahla som ruku a môj pokus dať mu facku mi znovu nevyšiel. Chytil ma za ruku. „Radšej sa o nič nepokúšaj, ublížiš si.“
„Ja ťa tak nenávidím.“ Odtiahla som sa od neho a rýchlo sa prezrela v zrkadle a upravila sa. Pery som mala trochu napuchnuté. No super. Rozzúrene som vyšla z toalety, počula som, ako ide za mnou.
„Keď bude mať nejaké podozrenie, tak ťa za...“
„Myslím, že nebude mať nijaké. Zaoberá sa totižto niečím úplne iným, než rozmýšľaním nad svojou manželkou a nadržaným chlapom, ktorý za ňou šiel na toalety,“ zachechtal sa Edward, keď sme uvideli tú scénku pred nami. Pri našom stole stála nejaká blondínka a veselo sa spolu rozprávali. Josh jej zrazu rukou naznačil, aby si k nemu sadla. Zachichotala sa a posadila sa na moje miesto.
Vrelo to vo mne, vystrelila som ako rozzúrený býk k nášmu stolu. Za sebou som počula len Edwardov pobavený smiech.
„Ehm,“ upozornila som na seba, keď si ma nevšímali. Josh sa rozžiaril.
„Bella, toto je Amy Hiltonová. Dcéra muža, ktorý ma učil všetkým trikom vo svete práva. Nevedel som, že má tak pôvabnú dcéru,“ usmial sa na tú kravu. A to malo byť akože čo?
„Skvelé, som užasnutá. A sadnúť si mám kam?“
„Zlatko, pokojne môžeš ísť domov, chcem sa ešte porozprávať s Amy o jej otcovi. Domov prídem neskôr,“ navrhol mi, čím ma totálne vyviedol z miery.
„Ty si opitý?“
Edward za mnou sa rozosmial.
„Bella, upokoj sa. Amy, počkaj tu, rozlúčim sa s Bellou.“ Josh sa postavil a ťahal ma na chodbu von z reštaurácie.
„Jej otec ma toho veľmi veľa naučil, zomrel pred mesiacom v Európe, chcem len vedieť, ako sa mu darilo.“
„A čo bude s naším romantickým večerom?“
Pousmial sa a nežne ma pohladil po líci. „Celý víkend budeme spolu doma.“
„Vieš čo? Fajn, ostaň si tu! Idem domov! A keď budete spolu chrápať, nezabudni si dať prezervatív, lebo ty deti nechceš, tak aby si mal istotu!“ rozkrikovala som sa po ňom. To dá naozaj prednosť nejakej blondínke predo mnou?
„Ale Bella, nerob mi tu scény,“ povzdychol si. Tak to mi už stačilo, naštvane som sa otočila, zobrala si kabát a vyšla von. Ani sa ma nepokúšal zastaviť. Nakráčala som k jeho autu a kopla doň a ešte raz. Mala som také nervy.
„Tak sexi,“ ozval sa za mnou pobavený hlas.
„Drž radšej hubu a neprovokuj ešte aj ty,“ povedala som mu cez zaťaté zuby.
„Upokoj sa, kráska. Sadaj do môjho auta, pôjdeme ku mne. Ber to ako menšiu odplatu - Josh príde domov a ty tam nebudeš,“ navrhol mi.
„Nevyspím sa s tebou,“ upozornila som ho.
„Neboj, dnes nebudem nič skúšať. Tak poď.“
S privretými viečkami som si ho premerala, ale presvedčil ma, tak som podišla k jeho Volvu. Otvoril mi dvere, aby som si mohla sadnúť. Posadil sa vedľa mňa a naštartoval. No super, ďalší blázon na cestách. Nedokázala som sa príliš sústrediť na cestu, kam ideme. Bola som rozzúrená. Prečo dal prednosť jej a nie mne? Veď sa mohli stretnúť aj inokedy. Toto mal byť náš večer.
„Ty si chlap!“ vystrelila som na Edwarda. „Prečo dal, do riti, prednosť jej?“
Na tvári mal zrazu tvrdý výraz. „Asi si chcel naozaj pohovoriť s tou Amy o jej otcovi, ktorý bol legendou medzi prokurátormi i právnikmi. Bol jeden z najlepších v New Yorku, to on naučil všetko Josha.“
„Myslíš, že ma podvádza?“ vyšlo zo mňa, ani som nevedela ako.
„To ja neviem. Chlapi sú všelijakí...“
Prečo sa mi zdalo, že predo mnou niečo skrýva. Po ceste som už nepovedala nič, až zastavil pred modernou bytovkou. Netušila som, v ktorej časti New Yorku sme tu. Otvoril mi znovu dvere a išli sme dovnútra.
„Páni.“ Jeho byt bol úžasný, síce tam nebolo veľa vecí, ale bolo to tu dokonalé.
„Nechodím sem príliš často, tak si nevšímaj, keby si uvidela tak desaťcentimetrový prach,“ zasmial sa. Aký bol len zrazu prirodzený a smial sa nádherne. Zvalila som sa na sedačku pred obrovskú telku. Čižmy som skopla z nôh a vyvalila sa ako doma.
„Máš nejaký chľast?“ spýtala som sa ho.
V momente sa objavil vo dverách a ruke držal fľašu whisky. „Super, daj to sem.“
Posadil sa vedľa mňa a podal mi tú fľašu, ani som sa neobťažovala zobrať si pohár a priamo z nej som sa napila. Jedenkrát... dvakrát... tretíkrát... štvrtýkrát... piatykrát... Uf, koľko to je teraz? Točila sa mi hlava, ale bola som dokonale uvoľnená. Ten sexi chlap vedľa mňa sa veselo usmieval so šibalským pohľadom.
„Vieš,“ začala som podnapitým tónom, „keby som nebola vydatá, asi by som ťa v tejto chvíli aj sama pretiahla.“
Rozosmial sa a posunul ku mne bližšie, jeho dych som ucítila na tvári, omámil ma. „Opitá si ešte viac sexi. Už od začiatku som si myslel, že si poslušná manželka, ktorá počúva Josha na slovo. Ale vieš čo som si všimol? Ste absolútne rozdielni. On je ten typ, čo sa usadí, bude chodiť každé ráno do práce, sex bude mať s tebou tak dvakrát týždenne... A ty? Stále je v tebe pubertiačka, ktorá sa potrebuje poriadne odviazať, nie ísť hneď do manželstva.“
„Príliš melieš, Edward. Ide mi to nejako cez hlavu. Ale vieš čo? Máš pravdu. Naše manželstvo je dosť často nudné, stále býva v práci, vždy sa nudím... Vynahrádza mi to len peniazmi a drahými darčekmi,“ povzdychla som si.
„Prečo mi to hovoríš?“
„Edward, som napitá. Ústa sa mi otvárajú samé. Sama neviem, čo hovorím. Ale vieš, že si v tej rozopnutej košeli na zožratie?“ pokračovala som podnapitým tónom. Chcela som sa rovno posadiť, ale moje telo si robilo, čo len chcelo, tak som mu spadla tvárou presne do rozkroku. Preboha. Musela som sa dlaňou oprieť o jeho koleno, aby som sa zdvihla, ale ruka sa mi šmykla a doslova som ho chytila za... Panebože!
„Bella?“ ozval sa jeho pobavený hlas, aj keď trochu zastretý. „Je to veľmi príjemné. Ale nebudem s tebou spať, keď si opitá, nebudeš si to pamätať. Aj keď so mnou...“
„Len si pridávaj na egu, ale keby si mi takto pomohol a posadil ma, nedokážem ani jednu časť tela ovládať.“
Jeho svalnaté ruky ma chytili a položil ma na celú dĺžku sedačky. Tvár som si zaborila do vankúša a v momente sa mi začali privierať viečka.
Edward:
Bola tak rozkošná, keď ležala na posteli. Z jej dychu som cítil veľké množstvo alkoholu, pekne to prehnala. Ale videl som ju inak, predtým bola pre mňa len sexuálnym objektom, ale keď mi povedala aspoň malú, pravdivú trošku o svojom manželstve, túžil som ju urobiť šťastnou. Bella si nezaslúži muža, ktorý na ňu nemá čas, ktorý jej nesplní všetky túžby, ktoré žena potrebuje splniť. Josh je pre ňu absolútne nevhodný... Bože, čo to meliem? Odkedy takto premýšľam?
Nepokojne sa zavrtela, tie šaty ju museli tlačiť. Kľakol som si k nej a opatrne rozopol zips na chrbte. Kúsok po kúsku som odhaľoval jej pokožku, jej vôňa mi stúpala do nosu, v ústach sa mi usadil jed, ale vydržal som to. Jej vôňa bola tak intenzívna, jej krv by bola určite neuveriteľná. Oči mi razom sčerneli, ale držal som. Stiahol som jej šaty z pŕs a nôh. Ostala len v krajkovej podprsenke bez ramienok a nohavičkách.
Moje nohavice boli hneď napnuté. Edward, ty si naozaj v riti! Už sa ti postaví len pri Belle, gratulujem ti! Ty si dobrý debil, Edward. Stalo sa ti niečo, v čo si nikdy nedúfal a ani to nechcel zažiť. Po prvýkrát za celé storočie si sa zaľúbil. Fakt perfektné...
Tak, máme tu "veľké" odhalenie Edwarda. Ale nebojte sa, len tak skoro sa z neho nestane krotký, zaľúbený upír závislý len od Belly. Ešte si užijete dosť zlého, arogantného Edwarda, ktorý sa riadi, zatiaľ, len svojím rozkrokom. :D
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 10. kapitola:
Skvělé , jak mu Bella spadla pomalu až do kalhot, smála jsem se tak, že mě bolí břicho. A taky mně nevadí, že Edward bude ještě nějakou dobu grázlík, je to pěkně okořeněné
Ohohohóóó. Edward je zaľúbený. Šaliem z neho. A Josh sa mi už nepáči. Nemala som proti nemu nič, ale po tomto sa mi sprotivil. Hajzel, čo si neváži, čo má.
Edward je číslo a Bella ešte väčšie!!! Dokonalé!!!
NáDHERA!
For, som rada, že pridávaš kapitoly tak rýchlo.....si neskutočná.....naozaj ťa obdivujem, že to všetko stíhaš
-kapitola bola dokonalá.....
-Bella spadla Edwardovi do rozkroku....hm... sa divím, že sa udržal....
-opitá Bella je podľa mňa vážne zábavná a sexy....typujem, že u neho bude spať....to som teda zvedavá čo bude ráno....
-podľa popisu na začiatku som si myslela, že sa tí dvaja spolu vyspia....našťastie nie! som rada, že si ich spolu ešte nespárovala
bolo by to podľa mňa narýchlo....ale v budúcej kapitole.....ktovie...hm....??...
-Josh ma štve,,....debil sprostý...
ved je jasné, že s tou Amy, či jak sa tá krava volala spal... to len Bella može byť také trdlo .... a to s tým prezervatívom bolo super!! nech mu len Bella pekne robí scény...zaslúži si to...
-ale náš Edward o tom debilovi niečo vie....hmmm.....žeby mu to z myšlienok vyčítal??....asi
-krásne píšeš, For.....teším sa na dalšiu
Krása, vůbec mi to nevadí, že se ještě nedočka... Líbí se mi tak jak je!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!