Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » So cute! 9. kapitola

Rose


So cute! 9. kapitolaTančili jsme a blbli. Ashley odešla na záchod, jinak by se asi už počůrala smíchy. Edward shodil taky triko a stoupl si z druhý strany ode mně. Na to, jak byli všichni opilí, nám to vcelku šlo. Byli jsme sehraní.

Bella

Všechno kolem mě se točilo. Měla jsem nehoráznou potřebu se všemu smát, ale když jsem viděla Chrise, jak dělá koníčka, a Edwarda, jak na něm hopsá, dostala jsem pořádný záchvat smíchu. Když přestali, tak točil flaškou Edward. No a na koho jiného to mohlo padnout, než na mě. S nadějí jsem se koukala na Edwarda a doufala, že mi dá něco normálního, ale ďábelské jiskřičky v jeho očích mi napověděly, že nic normálního to opravdu nebude. Dělal, že přemýšlí, ale mně bylo jasný, že už ví, co mi dá za úkol. Začali si s Chrisem něco šeptat, a to mě deptalo ještě víc. Byla jsem nervózní. Koukala jsem na ty dva a nechápala, co se děje. Najednou se na mě Edward otočil s ďábelským úsměvem.

„A sakra!" ulítlo mi. To ho vyburcovalo ještě víc a začal se smát. Samozřejmě Chris nebyl pozadu a začal se smát taky.

„Bellinko," začal Chris, „ty se teď pěkně vysvlékneš do spodního prádla a na tuhle parádní písničku nám zatančíš Gangnam style," řekl a koutky úst mu cukaly. Chvíli jsem vstřebávala informace. 

 

Proč ne? Začala jsem se svlíkat. Edward vykulil ty své tmavě zlaté bulvy. To čučíš, co? Musel jsem se zasmát. Vypadal opravdu vtipně. Chris mi tleskal a pískal. To mě povzbudilo. Zapnul rádio a už jsem jela. Nebylo to tak těžký. Zpívala jsem si u toho a tančila. Za chvíli se ke mně přidal Chris, svlékl triko a stoupl si vedle mně. Tančili jsme a blbli. Ashley odešla na záchod, jinak by se asi už počůrala smíchy. Edward shodil taky triko a stoupl si z druhé strany ode mě. Na to, jak byli všichni opilí, nám to vcelku šlo. Byli jsme sehraní. Najednou písnička skončila a začala jiná.

Začínala jsem ji poznávat. Will I am s Britney Spears a jejich písnička Scream and shout. Stále jsme tančili. Najednou už to nebylo o tom být sehraní, ale všichni jsme se začali o sebe třít a osahávat se. Udělali jsme sendvič. Zezadu byl Chris a byl na mně natisklý, jak nejvíc to šlo. Na zadku jsem cítila jeho vzrušení a vůbec mi to nevadilo. Zepředu, kdo jiný než Edward, se na mě taky tiskl. Koukala jsem mu do očí a tam to začalo. Ztratila jsem se. Bylo to jak koukat do nekonečna. Jeho rty byly najednou na mých. Začali jsme se líbat a přestali vnímat Chrise, ke kterému přišla Ashley a začali se věnovat tomu, co my.

Dala jsme mu ruce za hlavu a za zátylek si ho přitáhla k sobě blíž. Jeho jazyk zaútočil na můj. Líbali jsme se snad věčnost. Přestala jsem ho líbat a otočila jsem se k němu zády. Začala jsem se pohupovat do rytmu hudby a třela se nenápadně o jeho rozkrok. Nejspíš se mu to líbilo, protože si mě přitáhl tvrdě k sobě. Jeho ruce se rozutekly po mém těle. Hladil mi prsa a bříško a já z toho šílela. Líbal mě u toho na krku. Zaklonila jsme hlavu víc dozadu, aby měl lepší přístup. Chytla jsem ho za hlavu a přitlačila si ho na krk. Kousal mě do něj, jazykem kreslil kolečka a rty líbal. Stále jsem pohupovala svým pozadím o jeho nástroj. Značně mu ztvrdl a zavrčel mi do ucha. Projela mnou vlna vzrušení. Tohle se mi líbilo, moc se mi to líbilo.

„Řekni: Chci tě!" zašeptala jsem mu. Ústy se přesunul na mé ucho a smyslně zašeptal.

„Chci tě!" Skousl mi ušní lalůček a jazykem zajel dovnitř. Unikl mi toužebný vzdech. Otočila jsem se k němu čelem a začala jsem ho líbat. Popadl mě za zadek a vyhodil si mě do náruče. Nohy jsem mu automaticky obmotala kolem pasu. Přirazil mě na něco tvrdého, asi na zeď.

Najednou se rozletěly dveře. Vyděšeně jsme se podívali na nově příchozího. Byl to vedoucí tohoto tábora pan Johnson. Vypadal, no zkrátka byl dost naštvaný. Edward ode mě odstoupil a já spustila nohy na zem. Rychle si stoupl za mě, aby nešlo vidět jeho vzrušení, ale myslím, že už je tak trochu pozdě. Rozhlídla jsem se kolem a zjistila, že Chris s Ashley se dostali dál. Nazí, teď už přikrytí, leželi v posteli. Tohle nebude dobré.

„Co to má znamenat?" rozčiloval se pan Johnson. Párkrát se nadechl, vydechl a znatelně se uklidnil.

„Ukliďte to tu a každý na svoji chatku. Už nikdy nechci tohle vidět! Jestli se to bude opakovat, tak si to s vámi vyřídím jinak než jen domluvou. Jasný?" zakřičel a čekal na náš souhlas. Odkývali jsme to a pustili se do úklidu. Pan Johnson stihl prásknout dveřmi a s hlasitým nadáváním na mládež odešel. Celý ten erotický opar byl pryč a já se cítila víc než trapně.

„Zůstane to jen mezi námi. Jasný?" řekla jsem a koukla na všechny. Přikývli a začali uklízet. Trapnější situaci jsem ještě nezažila.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Další den jsme se s Edwardem bili o záchod. Takhle špatně mi už dlouho nebylo. Když jsem konečně ukončila seznamovací proces se záchodovou mísou, tak jsem si lehla do postele. Edward ještě párkrát odběhl, aby si pokecal s dobrou „kámoškou". Proleželi jsme takhle celý den.


Edward

Všechen ten alkohol jsem ze sebe dostával pěkně dlouho. Celý den jsem ležel a na nic neměl chuť. Bella na tom byla úplně stejně. Byl jsem rád, že to, co se mezi námi odehrálo, nebyl sen, ale strašně mě mrzí, že to pan Johnson pokazil. Štvalo mě to.

Na večeři jsme už šli. Bylo nám vcelku dobře, tak jsme si řekli, že bychom mohli něco zakousnout. Já měl sice šílenou chuť zakousnout se do ní, a to nemyslím jako upír, ale jako chlap, ale bohužel Bella měla na mysli jídlo. Sedli jsme si ke stolu jen my dva. Za chvíli se ale přiřítil Emmett a celá moje rodinka.

„Tak co jste to včera vyváděli, že náš pan Johnson byl tak naštvaný?" řekl Emmett a zahýbal obočím, které udělalo vlnu, a usmíval se u toho, jako by vyhrál první cenu. Měl jsem sto chutí po něm hodit náklaďák.

„Emmettku, snad tě nemrzí, že jsi o něco přišel?" zeptala se Bella s hraným smutkem v hlase. Emmetta se to samozřejmě dotklo, protože přišel o zábavu a až teď, když mu to Bella řekla, tak si to uvědomil. Ruce si dal uraženě na prsa, pusu našpulil jak malé děcko a koukal na Bellu skrz přimhouřené oči.

„Já chci taky!" zakňučel. Bella se začala smát a pustila se do svých špaget. Emmetta to ještě víc vyburcovalo, a než jsem stihl zareagovat, nabral hrst plnou špaget a hodil to po Belle. Přistálo jí to přímo na hlavě. Zvedla hlavu plnou špaget od svého jídla a koukla vražedně na Emmetta.

„Emmette!" zaburácela, až jsem nadskočil. Emmett se jen „válel" pod stolem smíchy. Vzala celý svůj talířek a hodila po něm taky špagety. Smích ho přešel, protože to nečekal. Všichni v jídelně to pozorovali a smáli se. Najednou ztichli. Emmett vstal a hodil to po Belle zpátky. Ta uhnula a skončilo to na nějakém klukovi, který to vůbec nečekal. Začala bitva. Každý házel to, co měl po ruce. No, upřímně, nechtělo se mi být v té srajdě, tak jsem se nenápadně snažil vytratit. Neúspěšně. Bella si všimla mého nenápadného odchodu, nabrala si do ruky špagety a prskla je po mně. Rozprskly se mi po obličeji. Znechuceně jsem si to snažil sundat, ale Bella se jen smála mému počínání.

„Nechte toho!" zaburácel pan Johnson. Nastalo ticho a špagety přestaly lítat.

„Kdo to začal?" zeptal se, ale nikdo se nepřiznal. Bella a Emmett se nenápadně vytratili. Všichni na sebe koukali a dělali, že se nic neděje.

„Všichni to tu uklidíte! Hned!" poručil a opravdu všichni začali poctivě uklízet.

„Až to uklidíte, půjdete do svých chatek spát," rozhodl, „zítra vám zadám úkol," dodal a odešel.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Po úklidu jsem šel na chatku. Najednou, kde se vzala, tu se vzala, stála přede mnou holka.

„Ehm... Potřebuješ něco?" zeptal jsem se hloupě. Nemohl jsem ji číst myšlenky stejně jako Belle, a to mě znervózňovalo.

„Musím se ti za něco omluvit," zašeptala do země.

„Za co?" nechápal jsem.

„Vysvětlím ti to. Jmenuji se Caroline Summersová." Blik! Cvak!

„Ty jsi nás očarovala?" zeptal jsem se, jak jinak, než hloupě.

„Ano, moc se omlouvám. Já ještě neumím pořádně kouzlit," vymlouvala se. Věřil jsem ji. Šlo to slyšet z jejího hlasu.

„To je v pořádku," ujistil jsem ji a mrkl na ni. Hlava jí překvapeně vylítla nahoru.

„Opravdu?" zeptala se pochybovačně.

„Jistě. V podstatě se nic nestalo, ale pro příště si najdi jinou oběť," zasmál jsem se.

„Děkuji. Máš to u mě!" zahulákala a už byla pryč. To bylo rychlé.

Pokračoval jsem do chatky a těšil se, až si lehnu. Opravdu jsem byl unavený, a to jsem upír!


Trošku slabší kapitola, ale už mi docházejí nápady. Jsem ráda, že to aspoň někdo čte. Příště nám pan Johnson řekne, co má na srdci, a zadá úkol. Bella a Edward si něco uvědomí. Blížíme se ke konci této povídky, ale chystám novou, snad lepší, než je tahle. Děkuji, Jay :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek So cute! 9. kapitola:

 1
6. E.C.M.
09.01.2013 [20:07]

Tak to joo, nemyslím si, že kapitola byla slabší, mě se alespoň líbila, jinak dobře sbližuješ Edwarda s BEllou. Emoticon Emoticon

5. ediandbellacullens
06.01.2013 [23:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Pegi
06.01.2013 [20:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
06.01.2013 [20:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Niki
06.01.2013 [20:04]

So Cute !!!!!!!! :DDDDDDDDD Ohhhh :D

06.01.2013 [17:43]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na následující chyby, bylo jich ta celkem dost. Díky. Emoticon
- Vynechaná písmena a slova,
- Mě/mně (!!!),
- Čárky (!!!),
- Shoda podmětu s přísudkem (!),
- Dělení slov,
- Malá velká písmena (!),
- Překlepy,
- Koncovky přídavných jmen,
- S/Z,
- Něž -> než,
- Počáteční uvozovky (musí být vždy dole),
- Jsi/si,
- Zdvojené mezery,
- Slovesné třídy,
- Skloňování,
- Přímá řeč,
- Ji/jí,
- Oddělování oslovení.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!