Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » So cute! 6. kapitola


So cute! 6. kapitola„Ty ses do ní zamiloval?" zašeptala jsem. Najednou mě zradila kapka slané vody v mých očích a vydali se na průzkum mých tváří. Proč brečím? Je šťastný ne? Omlouvám se za svou "menší" pauzu od psaní. Kdopak se nám to asi zamiloval? Nakonec menší překvápko. Snad se to bude líbit. Přeji hezké čtení. Jay :)

Napětí

Bella

Viktor se se mnou celý den nebaví. Edward se chová kupodivu mile. Tanya mě vraždí pohledem a Emmett má radost, že je lesa pán. Celkem normální den, ne? Ale nejvíc mě překvapuje, jak se to celý otočilo. Tolik pocitů najednou cítím a vůbec se v nich nevyznám. 

„Viktore, chtěla bych s tebou mluvit, prosím," dodala jsem, když se k ničemu neměl. Tanya, která seděla vedle něj na lavičce, po mně hodila znechucený pohled. Asi jsem ji vyrušila v jejím koketování. 

„Co potřebuješ?" zeptal se mě se zájmem v očích, ale lhostejností v hlase. Smutně jsem si povzdechla. Tohle jsem opravdu nechtěla.

„Vicku, tohle jsem opravdu nechtěla," sdělila jsem mu své trápení. Koukla jsem na něj a očekávala nějakou reakci, ale on jen sledoval se zájmem své boty. 

„Opravdu je mi to líto, ale já to něják neplánovala! Prostě se to stalo a rozhodně jsem ti nechtěla nějak ublížit," řekla jsem mu částečnou pravdu. Slíbila jsem Edwardovi, že to nikomu neřeknu, a slovo dodržím. Chová se ke mně hezky a nechci si ho proti sobě něják obrátit. Neříkám, že by se mi snad Edward líbil! To ani náhodou. Pořád to bude ten nafoukaný, arogantní idiot! To se nikdy nezmění. Jenomže to bych nesměla mít ve své malé hlavičce červíčka, co měl opravdu hlad, a řekl si, že do mě bude vrtat. Co kdybych se přeci jen do něj zamilovala? Proč bych se jinak pohoršila k tomu, abych byla jeho holka?

„Bello, já se s tím srovnám," vyrušil mě z mého přemýšlení, „třeba Tanya. Je velmi zajímavá a hodná," řekl mi zasněně. A to je jako co? Dělá si ze mě snad papírový vlaštovky, nebo co? Tanya?! Ta co kdyby mohla, použije na mě atomovku, že je hodná?! To nemyslí vážně! Vykolejeně a překvapeně jsem na něj vytřeštila oči a pak dostala nekontrolovatelný záchvat smíchu. Tentokrát ten, kdo kulil oči byl Viktor. On si ze mě dělá opravdu srandu.

„Co je?" nechápavě na mě hleděl. Po chvíli si založil ruce, nohou si poklepával o zem a ve tváři měl výraz typu "počkej tu chvíli, jdu zavolat do blázince". Předklonila jsem se a zhluboka dýchala. 

„Promiň, ale to s tou Tanyou si to nemyslel vážně? Že ne?" ke konci jsem už šeptala. Jeho výraz totiž tvrdil pravý opak mých slov. Byla to opravdu rána do mé hrudi. On se zamiloval. On se zamiloval do Tanyi! Proč? Jasně, vím proč, ale já za to nemůžu. No tak dobře, můžu, ale to přeci nejde, vždyť Tanya je... Tanya. Zmučeně jsem si povzdychla a sedla na pařez. 

„Ty ses do ní zamiloval?" zašeptala jsem. Najednou mě zradila kapka slané vody v mých očích a vydaly se na průzkum mých tváří. Proč brečím? Je šťastný, ne? Ty máš Edwarda a on Tanyu. Je to tak správné. Rychle jsem si utřela slzy, vstala a odešla pryč, ale než jsem to stihla udělat mě něco chytlo za ruku. Otočila jsem se na Viktora.

„Promiň, ale ona tu pro mě byla, když jsem ji potřeboval a ona mě. Vždyť si jí přebrala Edwarda!" rozkřičel se. Tak tady vítr vane. Ona ze sebe udělala chudinku! Překvapeně jsem zamrkala.

„Je mi to líto, ale moje vina to nebyla. Zeptej se jí, jestli to tak opravdu bylo, nebo jestli náhodou nebyla chyba v ní." Můj hlas překvapivě zněl pevně a sebejistě. Na mě nikdo špínu házet nebude! 

„Jsem ráda, že jsi šťastný," řekla jsem s úsměvem. Natáhla jsem se na špičky a políbila ho krátce na rty. V šoku tam zůstal stát a já odkráčela zpátky. Asi si budu muset sbalit věci a přestěhovat se na jinou chatku. 

♥♥♥♥♥♥

Edward byl kupodivu rád, že se k němu stěhuju a Tanya k Viktorovi. Tolik věcí a vztahů se změnilo během dvou dnů, až mě to překvapuje. Hlavně tolik lidí. Udivujeme, jak rychle jsem dokázala v Edwardově společnosti zapomenout na incident s Vickem v lese. Zbytek dne jsem strávila s Edwardem na chatce a povídali jsme si. Bylo to jiné. Nikdy bych to asi nepřiznala, ale Edward se mi začal líbit. Nejen vzhledově, co si budem povídat, je to kousek každým coulem. Už od první chvíle, co jsem ho viděla, ale i chováním. Chová se ke mně opravdu hezky a se mnou to dělá divy. Připadám si s ním, jako bychom spolu doopravdy chodili. Objímali jsme se, i když nikdo nebyl poblíž. Na žádnou pusu zatím nedošlo, ale přistihla jsem se, jak po tom toužím, aby se jeho hebké a krásně tvarované červené rty setkaly s těma mýma. Ještě do teď mnou přejde vlna vzrušení při vzpomínce na naši "scénku" pro Chrise. Udivuje mě, že do teď nic takového nezkusil. Dokonce jsme se tak sblížili, že jsem mu řekla o Vickovi a mých citech k němu. Strašně mě vylekalo, když zavrčel. Co jsem řekla špatně?

„Edwarde?" zašeptala jsem a pohladila na ruce. Zdál se mi mimo. Jeho krásně karamelové oči byly ty tam. Najednou měl strašlivě a temně černý oči. Vyděsilo mě to, ale ne na tolik, abych to nechala být.

„Děje se něco?" snažila jsem se upoutat pozornost. Vzala jsem jeho obličej do rukou a donutila ho se na mě kouknout, sice to šlo ztěžka, ale světe div se - povedlo se! 

„Ehm... promiň. Nějak jsem se zamyslel," zašeptal a párkrát zamrkal očima. Tatam byla černá barva a po chvíli nám vysvitla zase krásně karamelová. To má být co? To jsem už tak mimo?

„Nepůjdeme už spát?" zeptal se netrpělivě a odkráčel do koupelny. Slyšela jsem sprchu, tak jsem počkala, až vykoná, co má, abych mohla jít. Ani jsem si neuvědomila, jak moc jsem unavená. Usnula jsem v sedě. V polospánku jsem se z postele sesunula na zem a schoulila do klubíčka. Bylo mi to vcelku jedno. Hlavně, že spinkám.

Něco do mě šťouchalo a mně se to nelíbilo. Nespokojeně jsem zamručela a chtěla se otočit na druhý bok, ale nešlo to. Co to? Otevřela jsem oči a viděla něčí nohy? Zvedla jsem hlavu nahoru a uviděla pobaveného Edwarda v ručníku? Co se to tu děje? Vzpomínala jsem a vzpomínala. A bum! 

„Já usnula na zemi!" vykřikla jsem nečekaně až sebou Edward cukl, ale nezapomněl se u toho pochechtávat. Snažila jsem se rychle vstát, ale ze záhadného důvodu to šlo těžko. Když jsem konečně vstala, koukla jsme se na Edwarda ublíženě a odkráčela s prásknutím dveří do koupelny. Já mu dám se promenádovat přede mnou jen v ručníku a pak se mi smát. Sama pro sebe jsem se usmála nad moji myšlenkou. Těš se, Edwarde! 

„Bello, tady máš na to věci." Zpoza dveří trčela bílá ruka Alice a v ní bylo přesně to, co jsem potřebovala. Usmála jsem se, vzala jí to a poděkovala. Vykoukla její hlava a mrkla na mě. Pak jsem se otočila a šla do sprchy. Nemohla jsem se dočkat, jak se bude Edward tvářit. 

♥♥♥♥♥♥

V koupelně jsem dostala nehoráznou chuť na sex. Ani nevím jak, ale najednou jsem si hladila jedno prso, pak druhý. Moje nenechavá ruka zajela mezi nohy a dráždila si klitoris. Opřela jsem se o kachličky, jednou rukou masírovala prso a druhou prozkoumávala moji jeskyňku. Slastně jsem u toho vzdychala. Kdyby to tak byla Edwardova ruka. Tahle představa ve mně vyvolala ještě větší vlnu vzrušení a já tlumeně vykřikla. 

Připravená na Edwarda jsem se prohlížela v zrcadle. Vypadala jsem dokonale. Byla jsem opravdu nadšená. Alice mi vybrala opravdu sexy košilku

Se zaváháním se se natáhla pro kliku. Zhluboka jsem se nadechla a vešla dovnitř. Edward ležel na své posteli a četl si. Vůbec mě nezaregistroval, a to se mi nelíbilo. S menším prásknutím jsem zavřela dveře. Úlekem nadskočil, no dobře, asi to zas tak malý prásknutí nebylo, a koukl na mě. Jeho pohled stál za to.


Edward

Přede mnou proběhla Alice a něco v koupelně podávala Belle nemohl jsem to vidět bylo to zabalené. Bella ji za to horlivě děkovala a byla přímo nadšená. Co se to tu sakra děje? Dost mě tahle situace vadila a ani trochu se mi nelíbila. Slyšel jsem, jak se Bella pro sebe pochechtává. Co tam má? Byl jsem zvědavý. Jakto že nemůžu jí číst myšlenky? Jak moc bych teď chtěl! Zaúpěl jsem. Poslouchal jsem, jak se sprchuje, a nehorázně mě vzrušovala představa, že se tam uspokojuje!? Tý jo! Mému kámošovi dole se to dost líbilo. 

Musel jsem to zklidnit. Tak si s napjatým sluchem zajel rukou do tepláků a hladil si ho. Představoval jsem si, že je to Bellina pusa a zrychlil tempo. Moje fantazie neznala meze. Na stolku jsme si vzal kapesník, abych mohl uklidit nepořádek a ještě párkrát si přejel rukou po mém údu. Bella asi dokončila svou práci, protože jsem slyšel tlumený výkřik. To mě dostalo do kolen a já se udělal. Spokojeně jsem zavrněl a uklidil nepořádek. Bella už byla hotová a stála za dveřmi. Rychle jsem popadl knížku a předstíral, že čtu. Otevřela dveře a pokojem prošla její vůně. Intenzivní. Dělal jsem, že mě ta knížka nehorázně zajímá a nevšímal si jí. Najednou práskla dveřmi, až jsem nadskočil. Podíval jsem se na ni a hlasitě polkl. To nemohla myslet vážně! Vypadala jako bohyně sexu. Prošla kolem mě a já ji hypnotizoval. Můj penis byl zase vzhůru a chtěl do ní. 

Knížku jsem položil a čekal, co se bude dít dál. Bella si uložila své věci do skříně. Pomalu kráčela a mě to neskutečně vzrušovalo. Šla směrem ke mně a koukala mi do očí. Nedokázal jsem se pohnout a jen ji sledoval. Její oči zabrousily k mému klínu a potěšeně se pro sebe usmála. Byl jsem natolik v transu, že mi to bylo jedno. Začala si rozestýlat postel a tím na mě vystrčila své nádherné pozadí. Znovu jsem hlasitě polkl. Kdo to má vydržet? Vystartoval jsem ze sedu. Objal jsem ji kolem pasu a svůj penis třel o její zadeček. Moje ústa ji začala líbat na její dokonalý krk a ruce hladily všude možně. Byl jsem vzrušený na maximum. Zase. To nedopadne dobře, když se snaží dráždit upíra holým tělem?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek So cute! 6. kapitola:

 1
7. E.C.M
04.11.2012 [12:56]

BOMBA! Začíná to být trošku žhavý, jsem zvědavá jak to dopadne, Bella provokatérka, jo? tak to se mi líbí. Emoticon Emoticon Honem další. Emoticon

6. ediandbellacullens
03.11.2012 [18:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. bara
03.11.2012 [17:16]

Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
03.11.2012 [16:17]

kto by to do Belly povedal Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
03.11.2012 [15:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Shay
03.11.2012 [14:10]

ShayAhoj,
článek jsem ti opravila, ale měla jsi v něm tolik chyb, že jsem ti jej už málem vrátila:
+ čárky (!!!),
+ mě/mně,
+ ji/jí,
+ překlepy,
+ nedokončené věty,
+ shoda přísudku s podmětem,
+ s/z (př.: trans, nikoli tranz),
+ Emmett, nikoli Emmet,
+ skloňování:
- pod. jmen,
- příd. jmen,
+ dělení slov,
+ přímá řeč,
+ slovo "něják" jsem ti neopravila, ale pokus se jej nepoužívat,
+ malá/velká písmena,
+ krátké/dlouhé samohlásky,
+ i/y,
+ vnitřní monology,
+ výrazivo,
+ a spoustu dalších...

Také jsem se tě chtěla zeptat, kolik ti je let? Uvědom si, prosím, že tuto stránku navštěvují i dvanáctiletí, takže si nejsem jistá, jestli všechny pasáže jsou úplně vhodné, i když nastavíš omezení 15+!!

Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si korektora.
Děkuji. Emoticon

1. Shay
02.11.2012 [10:15]

ShayAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím.
Nahraj si, prosím, všechny obrázky do galerie.
Až to budeš mít, zaškrtni "Článek je hotov", děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!