Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snívaj ďalej 5.kapitola


Snívaj ďalej 5.kapitolaZistí sa, že čo sa stalo a novorodený sa objavili v Berlíne. Do tejto kapitoli ešte dopíšem, ale dnes sa mi už nechcelo :D.

Myslela som si, že si robia srandu. Ale nehýbali sa už asi tri hodiny. Išla som ku Jane a skúsila som ňou pohnúť. S Demetrim to bolo tak isto. Už ma to začínalo hnevať. Už chápem o čom hovorila Jane, že novorodený upír sa ľahko naštve. Vybehla som z lesa a uvidela som ľudí okolo. Tiež boli ako zamrznutí.  Vybehla som za Arom. Možno bude vedieť, čo sa deje. No aj on bol zamrznutý. A všetci vo Volterre tiež. Začala ma bolieť hlava (čože?!) a zrazu sa všetko pohlo. Vbehla som do lesa a Jane a Demetri sa kukali všade.

„Bella, kde si bola?“ spýtala sa Jane.

 

5.kapitola

 

„No, takže ja som bola prebehnúť celú Volterru len aby som zistila, že sa zastavil čas! Alebo skôr, že ja som zastavila čas!“ zahučala som na ňu. Nič iné mi zmysel nedávalo. Vyvalili na mňa oči. „Teda myslím,“ dodala som. Pozrela som sa na hodinky na ruke. Ja mám hodinky? Veď som ich nikdy nenosila. S otáznikmi v očiach som sa pozrela na Jane a Demetriho.

„Darček od Ara. Dal ti ich počas premeny. Všetkým niečo dáva. Stále. A váž si to. Tie hodiny majú nesmiernu hodnotu,“ povedala Jane.

„Fajn.“ Mykla som plecami. Mne to bolo ukradnuté.

„No ja ti aj tak neverím, že si zastavila čas,“ povedal Demetri.

„A kto iný?  Všetci boli zamrznutí a ja jediná som sa hýbala. Bola som aj za Arom, ale bol ako vytesaný z kameňa. Bola som aj v meste, ale ľudia sa vôbec nehýbali. Vieš to inak vysvetliť?“ spýtala som sa ho.

„Hmm... asi nie.“ Uškrnul sa na mňa.

„Zaujímalo by ma, ako som to spravila. Ale keď sa už všetci hýbali, bolela ma hlava. To nechápem,“ zamyslela som sa nahlas.

„Bolela ťa hlava?“ spýtala sa šokovane Jane. „To je ako možné?“

„Aj ja by som rada vedela,“ povedala som.

„Asi by sme mali ísť za Arom,“ ozval sa Demetri.

„Prečo chceš ísť zo všetkým za Arom?“ spýtala sa ho Jane.

„Ale veď ty vieš ako rád ho otravujem.“ Zasmial sa Demetri.

„Myslím, že to vie každý.“ Zasmiala sa teraz ona. „No tak poďme.“ Tentoraz ma za ruku (našťastie) nechytila. Rozbehla som sa spolu s nimi a vbehli sme do miestnosti, kde bol Aro a stál v takej istej polohe, ako keď som tu bola pred chvíľou.  Stále sa nehýbal. No keď nás začul, otočil sa.

„Neuveríš, čo Bella spravila!“ hneď naňho vybalila Jane.

„Čo takého?“ spýtal sa

„Zastavila čas,“ ozval sa Demetri.

„Čo?“ vyvalil oči Aro. „A to ako preboha?“ spýtal sa šokovane.

„Ja vlastne ani neviem. Proste Demetri zaútočil a všetko sa zastavilo. Asi štyri hodiny to bolo zastavené, tak som sa išla kuknúť do mesta, ale aj tam bolo všetko zamrznuté a aj ty. Potom ma to už začínalo štvať a rozbolela ma hlava. A všetko sa pohlo,“ dokončila som svoju „reč“.

„No wow. ešte že ťa Felix premenil. Zídeš sa nám tu,“ zasmial sa Aro.

To miestnosti vtrhla Heidy.

„Novorodený. Zas,“ povedala.

„Kde?“ spýtal sa jej Aro.

„Berlín,“

„Okej. Zajtra vyrážame,“ vyhlásil pohotovo Aro. „Jane, Demetri a Feilx, choďte sa pripraviť a zavolajte ostatných.“

„Idem s vami,“ povedala som.

„Bella, si úplne neskúsená. A máš výborné dary, takže teraz nejdeš.“ Bože, hovoril ako šéf.

„Tých upírov zlikvidujem aj sama,“ zašepkala som tak, aby to nepočuli. Ach bože! Sú úpíri zobuť sa! Kričala som na seba v mysli. Budú počuť aj najmenší zvuk.

„Možno...“ zamyslel sa Aro. „možno, že keby si vedela zastaviť čas len pre niektorých, tak by si mohla ísť, lebo Alec teraz nemôže,“

„A prečo nemôže?“ spýtala sa Jane.

„No, išiel do Vancouvru. Vraj je tam len jeden, možno dvaja novorodený, čo nevedia o pravidlách. Možno sa nám zídu,“ povedal.

„A to išiel sám?“ spýtala sa naštvane Jane.

„Jasné že nie, zlatko, Corin a ešte nejaký členovia gardy išli s ním.“

„Aspoňže tak,“ povedala Jane.

„Takže idem?“ spýtala som sa nadšene.

„Dávaš nám na výber?“ spýtal sa Aro.

„Ani náhodou.“ zasmiala som sa.

„Tak fajn. Jane, skús ju trochu naučiť spraviť niečo zo štítom.“ Usmial sa na ňu. Schmatla ma za ruku. Už si na to zvykám.

 


 

4.kapitola

6.kapitola

zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snívaj ďalej 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!