Tak 2.kapitola je po tom, čo sa Bella prebudí. Ako bude Reagovať?
26.03.2010 (15:00) • MCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1200×
Moment. Čo? Ja som zavrčala? Ale tak toto už musia byť halucinácie. Ten v strede sa vybral smerom ku mne. Ja som chcela znova cúvnuť, no som zabudla, že sedím na posteli. Posunula som sa dozadu a skončila som na zadku. Chlapík sa milo usmial a videla som, že zadržiava smiech.
„Ahoj. Ja som Aro,“ povedal a podal mi ruku. Niečo v jeho očiach mi povedal, že mu môžem veriť,
2.kapitola
Zrazu som sa ocitla na nohách a to som sa ledva pohla. Všetci na mňa pozerali ostražito. Akoby som sa chystala ich zabiť.
„No čo je?“ vypálila som na nich. Ich pohľad ma znervózňoval.
„Hej, kľud!“ ozval sa ten z lesa.
„No tak fajn. A teraz mi, láskavo, niekto vysvetlí čo sa so mnou stalo?“ spýtala som sa.
„Stručne? Keď si bola v lese napadol ťa Felix, pokúsal ťa a premenil na upíra,“ povedal Aro. Vybuchla som do takého smiechu, ako ešte nikdy. Až teraz som si všimla, aký mám hlas. Bol krásny a znel ako zvonkohra. Zrazu do miestnosti prišlo nejaké dievča. V rukách mala zrkadlo a postavila ho predo mňa.
„Bella, toto je Heidy. A naopak,“ povedal. Vyvalila som naňho oči.
„Odkiaľ vieš ako sa volám?“ povedala som naštvane.
„Skús hádať!“ povedal a hodil mi čosi malé. Bola to moja peňaženka.
„Hrabal si sa mi vo veciach?“ povedala som ešte rozzúrenejšie. Zrazu som bola na druhom konci miestnosti a ktosi mi zvieral ruky za chrbtom. Nebolelo to, ale bolo to nepríjemné. Začala som zúrivo vrčať (tak to asi halucinácie nebudú). Vytrhla som si ruky zo zovretia a otočila som sa k tomu, kto ma držal. Bol to ten z lesa – teda Felix. Chytila som ho pod krkom a pritlačila som ho k stene. Stena sa prerazila a Felix bol na zemi. Zrazu som na zemi bola ja a Felix bol nado mnou a držal ma pod krkom
„To už neskúšaj!“ zašepkal. Prvý raz som ho počula niečo povedať. Hlas mal krásny.
„Ani ty!“ zašepkala som mu a zhodila som ho zo seba. Zhlboka som sa nadýchla a zistila som, že doteraz som sa vôbec ani nenadýchla. A teraz mi to ani neprinieslo úľavu. Postavila som sa a ani som si to nevšimla. V zrkadle som uvidela krásne dievča. Bledá, nehybná, krásna a žiarivo červené oči. Priblížila som sa k nej a ona ten pohyb zopakovala. Šokovane som vydýchla. Bola som to ja. Skoro som sa nespoznávala. Pozrela som sa na Ara.
„Čo sa stalo?“ spýtala som sa ho znovu. „Teraz pravdu!“
„Povedal som ti pravdu,“ odvetil pokojne Aro. Len som prikývla, ale aj tak som mu neverila. Spomenula som si na to čo sa stalo v lese. Felix ma pokúsal. Do krku. Takže predsa som upír. Super! Takže aj Felix, Aro a tí ostatný, ktorých nepoznám sú upíri.
„No tak fajn,“ ozval sa Aro, „ Demetri, Jane, Alec...“ predstavoval postupne „Renata, Marcus a Caius...“ ukazoval na ľudí – teda upírov - v miestnosti. Nejeden by stál za hriech. „Felix, Heidy, a Corin,“ dokončil Aro. Bože ten strašne veľa hovorí.
„A... prečo ja?“ spýtala som sa. Stále som bola zmätená a nič som nechápala.
„Ja neviem,“ ozval sa Felix. „proste to vypadalo, že by sa zišlo niekoho nového v garde a ty si bola taká... no proste to vypadalo, že by si chcela zmenu,“ dodal.
„Asi máš pravdu,“ pousmiala som sa. Chcela som zmenu, ale až takúto som nečakala. „No počkať! Ja som ako teraz v garde?“ spýtala som sa.
„Len ak chceš,“ ozval sa ten vedľa Felixa. Demetri.
„Ja... musím si to premyslieť,“ povedala som.
Autor: MCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Snívaj ďalej 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!