Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrt, bolest, nenávist a láska 4. kapitola

con


Smrt, bolest, nenávist a láska 4. kapitolaPřipravte si kapesníčky, nastává den pohřbu. Konečně se dozvíte něco o minulosti Maiki.

Pustit písničku!

 

4. kapitola

V autě jsem seděla vedle Lexi, která mě zcela ignorovala, ale mně to bylo v tuto chvíli jedno. Vím, že tu je jen kvůli Carlisleovi a Esme. Na tom teď nezáleží. V rukou jsem svírala tři růže. Dvě rudé a jednu sněhově bílou. Vím, komu patří. Vím, že už ji nikdy neuvidím. Vím, že bych se s ní měla takto rozloučit, ale to nejde. Nemůžu se s ní rozloučit. Měla bych si přiznat, že je mrtvá. Měla celý život před sebou. Zemřela po třech letech svého života přesně v den, kdy se narodila. Jako by jí nebylo souzeno žít déle. Jako kdyby se neměla ani narodit. Nepochopím, jak může být osud tak nemilosrdný. Nebo to je trest pro mě? Trest za mou nenávist k těm, kteří mě stvořili? Ale jak můžu milovat někoho, kdo mě nenávidí?

Přijeli jsme na hřbitov. Bylo tu docela hodně lidí. Nečekala jsem, že by jich přišlo tolik. Cítila jsem všechnu tu krev a měla jsem hodně práce se udržet. Nasadila jsem si brýle, aby nebyly vidět mé černé oči. Pevně jsem k tělu tiskla růže a v dálce zahlédla kroužek lidí kolem tří rakví. Kdybych byla člověk, moje srdce by právě přestalo být. Kdybych byla člověk, po tvářích by mi tekly slzy, ale já mohla jen vzlykat.

Došli jsme ke třem rakvím. Jedna byla malinká. Věděla jsem, kdo tam je. Všichni stáli kolem a v očích měli slzy. Já jen tiše vzlykala. Farář přišel a něco povídal. Neposlouchala jsem ho. Jako kdyby se celý svět zastavil. Neslyšela jsem ani neviděla. Před očima jsem měla černo a v uších mi hučelo. Slyšela jsem její smích, viděla její obličej, ale věděla, že to není skutečné. Všechny ty okamžiky, kdy mě činila šťastnou. S ní jsem zemřela i já, jen s tím rozdílem, že já dostala další šanci. Bez ní.

Rodičů mi nebylo líto. To, co mi provedli. Zasloužili si zemřít. Kdyby nezemřeli, pokračovali by a Lexi by ublížili také. Vím, že bych tomu nemohla zabránit. Všechny ty odporné okamžiky v jejich blízkosti. Nesnášela jsem je. Jen kvůli své sestřičce jsem tam zůstávala. Nebýt jí, utekla bych.

Jen matně jsem vnímala všechny, co kolem mě procházeli a litovali mě. Ani si nepamatuji, kdo všechno tu byl. Všichni Cullenovi odešli, až na Esme. Přišla ke mně a objala.
„Všechno bude dobrý, holčičko moje.“ Udělala jsem krok kupředu. Došla jsem až k té malé rakvičce a položila na ni bílou růži.

„Je jako ty, Lexi. Krásná, čistá. Jsi ta nejlepší sestra na světě. Jen díky tobě jsem se dokázala smát. Jen s tebou byla šťastná. Nikdy na tebe nezapomenu a nikdy tě nepřestanu milovat, sestřičko moje. Nikdy bych nedovolila, aby ti někdo ublížil. Selhala jsem. Odpusť mi to, prosím.“ Položila jsem řetízek s přívěškem do tvaru srdce na malou rakvičku a vzlykla.

„Miluju tě, Lexi, a navždy budu!“ Postoupila jsem k dvěma rakvím vedle sebe.

„Nikdy vám neodpustím. Nikdy vás nepřestanu nenávidět! Ale i přes to vše jste mi dala ji. Dali jste mi to nejcennější, a za to vám děkuju. Mami, kdyby ses nebála, bylo by vše jiný. Mohly jsme být šťastné.“ Položila jsem na každou rakev rudou růži. Naposledy jsem věnovala pohled k malé rakvičce a vydala se ke své nové rodině.

 


Už u minulé kapitoly jsem prosila o komentáře a nic. U každé kapitoly je více jak 50 zobrazení a 3 komentáře. Což mě mrzí, proto je tahle kapitola na dlouho dobu poslední. Je mi to líto, ale nemám ani náladu pokračovat v této povídce s takovým přístupem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt, bolest, nenávist a láska 4. kapitola:

 1
11.09.2011 [21:12]

stefiNapíš další díl. Prosím prosím prstíčkem škrábu.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. TeTeS
11.09.2011 [11:32]

ahá jo....:D hezká povídka ale zdá se mi taková strohá nebo jak to nazvat ale každý se zdokonaluje Emoticon líbí se mi ten nápad i ta "jiná" láska, teda co sem zatím pochytila....určitě pokračuj :)

5. TeTeS
11.09.2011 [11:25]

bože....z těch dementů si nic nedělej Emoticon to že je tu 71 zobrzení a žádný komentář..... je to trošku hmmm jak to říct....zvláštní? proč na to teda sakra klikají když ani blbýho smajlíka nemůžou zanechat :D měla bys psát pro radost a myslím že snad každýmu se ta radost zkazí když se s tou kapitolou tak sr*l.....piš pro sebe a pro ty kteří to chou číst a nedělej si těžkou hlavu z těch ostatních Emoticon

10.09.2011 [20:31]

nicolecullenhaleRychle pokračuj Emoticon Emoticon

10.09.2011 [19:23]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lied
10.09.2011 [18:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. blazinek
10.09.2011 [15:53]

ahoj. ctu tvou povidku poprve ale moc se mi libia doufam ze i prez nedostatek komentu budes pokracovat=). moc hezky pises Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!