Přežije Bella? Dnes i pohled Alice, užijte si to. :)
07.07.2010 (12:45) • ScRiBbLe • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1741×
Bella
Byla jsem potopená v temnotě. Necítila jsem nic. Ani bolest, smutek ani lásku. Vše bylo zastřené za neprostupnou tmou. Jen jediné, čeho jsem si byla vědoma, bylo to, že jsem měla tělo. Nebyla jsem mlhavý opar, duch nebo stín. Stále jsem měla tělo a věděla jsem, že na něčem ležím. Na něčem měkkém a hebkém. Zkusila jsem pohnout rukou, abych se ujistila, že mě neklame mysl. Povedlo se. Napadlo mě, že když můžu hýbat rukou, tak bych mohla i vidět. Opatrně jsem otevřela oči, ale rychle jsem je zavřela, pod náporem ostrého světla. Takže jsem v nebi nebo v něčem podobném. Pomyslela jsem si. Po chvilce jsem je zkusila otevřít znovu. Chvíli jsem neviděla nic jiného, než to oslepující světlo, ale poté jsem zaostřila svůj zrak a viděla jsem, že nejsem v nebi, ale v nemocnici. Ulevilo se mi, byla jsem naživu. Moje srdce stále tlouklo. Mohla jsem dýchat, v nose mě začal štípat nemocniční vzduch. Jindy mě ten typický zápach štval, ale teď jsem byla za něj ráda. Pokusila jsem se posadit, ale zarazila mě něčí ruka a já se svezla zpátky na polštář. Vzhlédla jsem a uviděla Jacoba. Seděl u mé postele a ustaraně si mě prohlížel. Nevěděla jsem, co mám říct.
„Proč si to udělala?” promluvil náhle, až jsem se jeho hlasu lekla. Do tváří se mi nahrnula červeň, cítila jsem se trpně. Já jsem chtěla spáchat sebevraždu! Zavrtala jsem se hluboko do polštáře a zarytě mlčela. Podívala jsem se na Jacoba a nechala ho najít v mých očích vysvětlení. Chvíli mě pozoroval a pak s povzdechem sklopil hlavu.
„Bello, tohle už nikdy nedělej,” zašeptal a já jsem v jeho hlase slyšela slzy. Natáhla jsem ruku, abych se ho dotkla, ale jen co jsem to udělala, tak ucukl. Rychle se postavil a odstoupil ode mě.
„Víš, to, že jsem tě zachránil ještě neznamená, že jsem ti odpustil,” řekl vážně. Ruka mi klesla zpátky. Do očí se mi nahrnuly slzy a já se je snažila rychle polykat. Jsem nána pitomá, co mě to napadlo?! Vyčítala jsem si moje chování, jasně že mi neodpustil a asi nikdy neodpustí.
„Promiň,” vzlykla jsem. Nic neřekl, jen tam stál a díval se na svoje třesoucí se ruce, jako by byl tím pohledem zcela pohlcen.
„Jaku?” řekla jsem váhavým hlasem, nevěděla jsem, jestli mám právo ho o něco prosit, po tom, co jsem mu udělala. Zvedl ke mně oči a mlčky se na mě díval.
„Neřekneš to tátovi, prosím,” špitla jsem. Kdyby to Charlie věděl, tak by ho to zlomilo, už by mi nevěřil, bál by se o mě a určitě by mě neposlal k mámě. Jacob se zatvářil trochu překvapeně.
„Ne, on ani není doma, odjel na služební cestu a vrátí se až zítra,” odpověděl mi trpce.
„Děkuji,” zašeptala jsem a sklopila zrak.
„Nemáš za co,” pousmál se. „Zítra tě pustí, nechají si tě tu přes noc na pozorování, tak tě tu vyzvednu, zatím,” dodal a zmizel. Převalila jsem se na bok a zadívala se z okna. Skrz stažené žaluzie proudilo do místnosti v tenkých paprscích sluneční světlo. Dotýkalo se mých tvářích, po kterých se mi kutálely slzy. Zvedla jsem přikrývku, tím jsem zvířila prach, vznášel se v slunečních paprscích a nádherně se třpytil. Zakousla se do ní, abych utišila vzlyky. Po nějaké době jsem vyčerpáním z pláče usnula.
Ani nevím, jak dlouho jsem spala, vzbudil mě mužský hlas.
„Slečno Swanová, tak jak se cítíte?”
„Ospale jsem zamžourala na starého doktora, který se nade mnou nakláněl.
„Dobře,” zívla jsem.
„Tak to jsem rád, teď vám posvítím do očí, nebude to nepříjemné.” Otevřela jsem pořádně oči a do nich mě bodlo ostré světlo.
„V pořádku,” zamumlal si pro sebe a něco psal do papírů, které držel v ruce. Pak ke mně zvedl pohled, chvíli se na mě mlčky díval.
„Tak jak to bylo doopravdy, slečno? Váš přítel mi říkal, že jste byli venku a vy jste spadla a řízla se o sklo do ruky, ale mě se to nezdá, řekněte mi pravdu,” řekl. Vykulila jsem oči. Jacob mě kryl, nechtěl, abych skončila v nějakém ústavu, věděl, že bych to nepřežila. V očích mě pálily slzy.
„Je to tak,” zašeptala jsem. V duchu jsem děkovala Jakovi, za to, co pro mě udělal. Musel mě hrozně milovat, jinak by tohle nikdy neřekl.
Doktor na mě zkoumavě hleděl, nejspíš mi nevěřil ani slovo.
„Dobrá, zítra budete moct jít domů.” Otočil se a odešel. Lehla jsem si na záda a zanedlouho jsem se propadla do říše snů.
Probudila jsem se něco po jedenácté, Jacob už byl tady. Oblékla jsem se do oblečení, které mi přivezl, protože to, co jsem měla na sobě, bylo úplně celé od bláta. Cestou domů nepromluvil ani slovo, já jsem taky mlčela. Pozorovala jsem krajinu, která se mi míhala před očima, za chvíli pozbyla své pevné tvary, rozmazala se do jedné zelené prouhy a já se ponořila do svých myšlenek.
„Už jsme tady,” hlesl Jake. Zmateně jsem se rozhlédla a uviděla náš dům. Vůbec jsem nezaregistrovala, že jsme zastavili. Nemotorně jsem vylezla z auta, venku jsem se zastavila, protože Jake nevystoupil. Nakoukla jsem dovnitř.
„Jaku, já vím, že mi nikdy neodpustíš, co jsem ti udělala, ale vážně mě to mrzí. Chci ti poděkovat, za všechno, co jsi pro mě udělal,” řekla jsem. Jen kývl hlavou a odjel. Vydala jsem se do domu, vyběhla jsem do svého pokoje a rychle si zabalila věci. Pak jsem si sedla do kuchyně a čekala, až táta dorazí.
Přijel něco po páté.
„Ahoj, Bells, jsem…” Nedokončil větu, protože si všiml cestovní tašky, která ležela u mě. Tázavě se na mě podíval. Vstala jsem a přistoupila k němu.
„Tati, musím odjet, je mi to líto,”
„Nedělej to,” řekl zlomeně. Tím mi vyrazil dech. V očích jsem cítila tlak, věděla jsem, že budu plakat.
„Já musím,” zavzlykala jsem.
„Vždyť jsi sem nedávno přijela, budu se snažit vařit dobře, můžeme spolu někam někdy zajít, prosím, zkus to ještě se mnou,” zaúpěl.
„Ne, tati, nejde to, mám tě ráda,” hlas mi zlomily slzy. Políbila jsem ho na tvář, sehnula se pro tašku a vyrazila k autu. Celou dobu stál na jednom místě, díval se na mě s bolestí v očích.
Nasedla jsem do mého náklaďáčku a vyrazila. Když mi z dohledu zmizel náš dům, tak jsem se zastavila. Opřela jsem hlavu o volant a začala brečet. Ničil mě ten jeho zubožený pohled, jakým se na mě díval, ale teď jsem nemohla zůstat ve Forks, měla jsem jasný plán a ten jsem chtěla splnit do posledního puntíku.
„Já se vrátím,” zašeptala jsem do ticha a znovu se rozjela.
Alice
To, co ten parchant Edward dnes udělal Belle, mu nikdy neodpustím. A ta potvora Jessica! Ještě se tomu smála, když jsem je viděla spolu, měla jsem co dělat, abych se na ně navrhla a neurvala jim hlavy! A Bella? Tu to úplně zničilo. Po tom jejich slavném výstupu jsem se za ní vydala a chtěla ji alespoň trochu utišit.
„Bello, je mi to líto,” špitla jsem a dotkla se její ruky, ale ona ucukla a odtáhla se ode mě. Její reakce mě zaskočila.
„Taky se dobře bavíš, co?!” vykřikla třaslavým hlasem prosyceným slzami.
„Ne, Bello, nebavím,” řekla jsem soucitně, vykročila směrem k ní a chtěla ji obejmout, ale ona mi to nedovolila. Couvla o dva kroky dozadu, jako by se bála, že bych jí mohla taky ublížit.
„Nech mě být!” zakřičela a utekla. Beze slova jsem na ni zírala. Náhle mě objaly dvě silné paže.
„Neboj, lásko, to bude v pořádku,” promluvil sladce Jasper. Otočila jsem se k němu a zabořila mu hlavu do hrudi.
„Bojím se, že nebude,” zavzlykala jsem. Poté jsme se všichni vrátili do školy.
Další den jsem seděla doma a tupě zírala z okna. Přemýšlela jsem o Belle a náhle se mi před očima začal míhat strašlivý film. Bella, sedící u řeky, s krvavým zápěstím, a pak nic. Jakto že nic?! Nechápala jsem, že už jsem dál nic neviděla, jako by to někdo zastřel za temnotu. Rychle jsem vstala a rozeběhla se dolů.
„Alice, kam spěcháš?” zeptal se mě Carlisle.
„Musím něco zařídit,” křikla jsem na něj ode dveří, ale on i zastoupil cestu.
„Ne, teď nikam nemůžeš, víš přeci, že mají přijít tři upíři, kteří pijí lidskou krev,” pronesl.
„Tak si řekni někomu jinému,” zaúpěla jsem a chtěla se vykroutit z jeho sevření.
„Nikdo tu není, všichni jsou na lovu,” odpověděl. A sakra! Na to jsem úplně zapomněla! Teď jsem měla na výběr - buď chránit svoji rodinu a nebo Bellu, které k nám sice nepatřila, ale já jsem ji brala jako její součást.
„Fajn,” vzdychla jsem, přešla jsem do obýváku a ztěžka dosedla na gauč. Tiše jsem doufala, že moje vize, ohledně Belly, se nestane zrovna v tuhle chvíli.
Asi hodinu konečně opustili náš dům ti neznámí upíři. Dohodli se s Carlislem, že odejdou z Forks, prý nevěděli, že už tu nějací, jako oni, jsou. Vyběhla jsem z domu a hnala se tam, kde bydlela Bella, venku už byla tma, chtěla jsem zaklepat, ale všimla jsem si zhroucené postavy sedící u kuchyňského stolu. Ramena se jí třásla pod vzlyky a na stůl potichounku dopadaly slané slzy. Byl to její otec. Bez dechu jsem se zhroutila pod okno a nemohla tomu uvěřit. Přišla jsem pozdě, Bella byla mrtvá! Cítila jsem, jak se mi do očí hrnuly slzy, ale napovrch nevystoupily. Teď, v tuhle chvíli, bych si tolik přála umět plakat. Vypustit tím ze sebe, alespoň trochu té ohromné bolesti, která rozdírala mé nitro. Objala jsem svá kolena a pevně je přimáčkla k tělu. Nějakou dobu jsem tam bez hnutí seděla a dívala se do prázdna. Pak jsem vstala a rozeběhla se domů.
Rozrazila jsem dveře a potichu vklouzla do Edwardova pokoje. Byl tam. Seděl na pohovce a mlčky se díval z okna.
„Edwarde!” vykřikla jsem bolestně. S trhnutím se otočil a zíral na mě.
„Cos jí to udělal! Ty hajzle!” zakřičela jsem a vrhla se přímo na něj. Mlátila jsem ho do hrudi, ale on mi chytil ruce a zkroutil mi je za zády.
„Alice, co se…” Nenechala jsem ho dokončit větu.
„Zabila se, je mrtvá a to vše jen kvůli tobě!” zaječela jsem.
„Kdo?” Hlas se mu třásl.
„Bella!” odpověděla jsem. Náhle pustil mé ruce a klesl zpátky na pohovku.
„Jak?” zeptal se a ani se na mě nepodíval.
„Podřezala se! Byla jenom člověk, jak jsi jí to mohl udělat? Viděl jsi tu bolest v jejích očích? Tu lásku, se kterou se na tebe dívala? Ne! Byl jsi zabraný sám do sebe a do té mrchy, Jessicy!” spustila jsem na něj.
„Moc pozdě jsem si uvědomil, co pro mě znamenala,” mluvil potichu a spíš sám k sobě.
„Miloval jsem ji,” vzlykl. Jeho slova mi vyrazila dech. Bezvládně jsem se svezla vedle něj. Takže mu to konečně došlo, ale pozdě. Bella byla pryč a už navždycky.
Autor: ScRiBbLe (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Slzy? To slovo neznám! - 7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!