Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční záře - 5. kapitola

novorození vystupují z vody


Sluneční záře - 5. kapitolaEdward se na Bellu stále zlobí, a tak jí nebere telefony. Po příchodu do školy zjistí, že Cullenovy odjeli. Podaří se mu Bellu zastihnout, nebo je už pozdě?

Kapitola 5. - Zjištění

 

Dnes mi na uklidnění ani plná vana horké vody nepomohla. Byl jsem celý nesvůj. Bylo mi líto, že jsem Bellu rozesmutněl, ale mohla si za to sama. Stačilo mi vysvětlit tu nepochopitelnou situaci, ve které jsem se ocitl před necelým měsícem, ale jí to dělalo takový problém.

Zalezl jsem do postele a vyčerpáním usnul. Ráno mě probudil zvonivý dětský smích, který se ozýval za dveřmi mého pokoje.

„Můžu, Chrisi? Nebude se zlobit?“

„Jen ho vzbuď. Bude rád, že tě vidí.“

Dveře se rozlítly a malá Nella skočila na mou postel.

„Vstááávej!!!“

„Jé, ahoj Nelli, no jo už vstávám.“

Celý den jsem si s Nellou hrál. Chvíli jsem byl její miminko, pak jsem byl kůň, pak jsem byl zase miminko a takhle se to střídalo celé odpoledne. Nevadilo mi to, alespoň jsem přišel na jiné myšlenky.

Celý týden jsem nechodil do školy, hrál jsem si na nemocného. Bella se mi snažila dovolat, ale já její telefonáty ignoroval. Pořád jsem byl naštvaný a neměl jsem na ni náladu. Nakonec to vzdala.

Když jsem se vrátil do školy, nebyla tam. Na jednu stranu jsem byl rád, protože jsem ji nechtěl vidět, na druhou stranu mi chyběla.

Na to, abych jí zavolal, jsem neměl. Choval jsem se jako hlupák, ignoroval ji a teď jsem se jí nechtěl vtírat.

Trvalo asi měsíc, než se po celé škole začalo šeptat, že se Cullenovi odstěhovali. Tak tohle pro mě byla rána pod pás. Tohle jsem doopravdy nečekal. Volala mi Bella snad celou dobu kvůli tomu? Nebo mi chtěla říct něco jiného? Třeba mi nakonec chtěla prozradit to, co v kavárně nechtěla říct. Až teď mi došlo, jaký jsem hlupák.

Okamžitě jsem v telefonu vyhledal její číslo a volal. Zkoušel jsem to znovu a znovu, ale operátor hlásil, že volané číslo neexistuje. Byl jsem na nervy. Potřeboval jsem ji vidět. Potřeboval jsem být s ní a za všechno se jí omluvit.

Šel jsem na mýtinu. Na tu mýtinu, kde se stala ta divná věc. Čekal jsem, že tu snad najdu nějaké odpovědi, ale nic. Mýtina byla prázdná. Naivně jsem si myslel, že tu Bella třeba bude, ale nebyla. Byla pryč s celou svojí rodinou.

Ztrápeně jsem přišel domů. Bylo už velmi pozdě.

„No konečně. Kde jsi jako byl?“ začal na mě Chris křičet hned, jak jsem otevřel dveře.

„Promiň, tati, byl jsem se projít, potřeboval jsem být chvíli sám.“

„Tak takhle ne, kamaráde. Víš, jakej jsem měl o tebe strach, mohl jsi alespoň zavolat!“

Uff, takhle rozzuřeného jsem ho ještě neviděl. Asi měl doopravdy strach. Měl jsem mu nechat vzkaz.

„Promiň.“

„Ať se to víckrát nestane! Varuju tě!“

„Jasně.“

Z lednice jsem si vyndal šunku a vzal si k ní suchý rohlík.

„Mimochodem, přišel ti balík.“

„Hmm. Od koho?“

„Nevím, není tu zpáteční adresa.“

„Aha. Rozbalím si ho nahoře.“

„Dobře.“

Odešel jsem do svého pokoje a balík odložil na stůl. Byl jsem sice zvědavý, kdo ho poslal a co v něm je, ale teď jsem stále přemýšlel nad Bellou. Byl jsem zdrcený. Už ji nikdy neuvidím.

Celé dvě hodiny jsem přemítal nad každou naší společně strávenou chvilkou. Vzpomněl jsem si na poslední slova, která vyšla z jejích krásně bledých rtů. Dala jsem ti dneska hodně nápověd. Sama ti to říct nemůžu, ale třeba na to přijdeš. Kéž by, Edwarde, bylo by o tolik snazší, kdybys to věděl.

Stále jsem nevěděl, co tím myslela.

Vzal jsem balík ze stolu a svalil se s ním do postele. Nůžkami jsem rozstřihl šňůrku, kterou byl převázaný a zvědavě jsem ho otevřel.

Byla v něm kniha a malý, bílý papírek.

Tohle je poslední nápověda, víc udělat nemůžu.

Bella

Opatrně jsem knihu vyndal, jelikož byla viditelně velmi stará, a pomalu ji otevřel.

Uprostřed první strany stálo tučně napsáno Dracula. No ne, další upír pomyslel jsem si a v tom mi to došlo.

...pokračování příště...

další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční záře - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!