Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Skryto v duši - Prolog

NM - SHadisek


Skryto v duši - PrologEdward odešel! Zase! Proč to udělal? Co ho vedlo k tomu, aby tu Bellu nechal podruhé samotnou? Ale co stane po odchodu Cullenů? Kdo navštíví malé městečko Forks? A jaké to bude mít následky?
Ale jak do tohohle příběhu zapadá naše rudovlasá upírka? Co přátelství s ní Belle přinese a co naopak ztratí? Ale pak je tu další a mnohem důležitější věc! Komu a za co se bude chtít Bella a Victorie pomstít?

Prolog

 

Běžela dívka krajinou,

běžela za svou rodinou.

Běžela přes svou rodnou ves,

běžela přes temný les.

 

To, co jí život dal, to jiní vzali jí. Už neměla pro co žít, a proto tu teď seděla a tiše plakala. Dívala se na překrásný východ slunce. Jak dlouho tu sedí, neví. A jak dlouho tu ještě bude? Proč ji jen vítr neodnese na křídlech, aby mohla zapomenout? Aby se mohlo vrátit to krásné v jejím životě?

Dívka vstala a podívala se pod sebe na rozbouřené moře. Bylo tak dokonalé a křehkou krásku lákalo. Stačilo, aby udělala jeden malý krůček a vše by skončilo. Aspoň pro ni. Bledá dívenka už toho v životě zakusila strašně moc, a proto se jí nemůžeme divit, že už nemá dál sílu být na tomhle jedem prosáknutém světě.

Zažila lásku… Unikla smrti, a to několikrát… Zažila zklamání… Viděla smrt, všude kolem sebe a přesto tu teď stojí a přemýšlí co dál. Její křehoučké ruce se klepou zimou. Nebo snad strachem? Nad tím co se chystá udělat? Nebo bude tak strašně zbabělá a nakonec neskočí?

 

Vlnka s vlnkou poskakují,

voda kolem hýří.

Co je život a co je smrt?

S tím se dívka smíří!

 

Znovu se naklonila nad okraj a chystala se udělat svůj osudový krok. Chtěla přerušit tu zlatou nitku, které ovládá její kroky. Ale může snad? Kdo ji v tom zabrání, když už nikoho nemá? Otce i matku její jí vzali vrazi a její milý ji opustil. Zanechal ji tu podruhé samotnou. Ale má se s tím dívka vyrovnat a přijmout ruku jiného? Jiného, kterého nemiluje a který ji stejně jednou opustí? Vyzná lásku jiné a ona zase zůstane sama? Proč je život tak nespravedlivý a tak strašně moc bolí?

 

To co bolestí se nazývá, jen pocit jest.

To co kdysi bývalo láskou, zrada jest.

To co bývalo nenávistí… Co to jest?

 

Co obnáší temnota? Co se v ní skrývá? Kdo vyčkává v pološeru zelenkavého lesa? Kdo chce dívku překvapit? Ryšavé vlasy jí poletují okolo alabastrové pleti. Rudé oči žhnoucí po pomstě. Ale opravdu je to pomsta, co lovec cítí? Dívá se snad predátor na svou kořist? Co jest napsáno v rudých očích? Proč se tam schovává? Je tolik otázek a tak strašně moc málo odpovědí! Ale tak to už bývá, v tomhle světě. Už to nikdy nebude jiné…

 

Měla jsem vše, i tebe.

Proč déšť padá z nebe?

Proč slzy smáčí mou tvář?

Kde je tvá svatozář?

 

Svět byl vždy takový, a to snad od počátku. Vždy tu byly děti noci a tiše vyčkávaly. Temnota si vzala pokaždé nějakou oběť, a donutila ji žít věčně. To ona ovládá proud nekonečna. Ale proč někteří žijí a nezaslouží si to, svůj život promarní, a ti co chtějí zemřít, najednou dostanou další šanci. Ale proč predátor s nenávistí ve svém srdci podstoupí tuhle proměnu? Proč donutí křehkou dívku trpět? Proč ji nenechá udělat ten osudový skok, a tím vše dokonat? Ale co již započalo, to nikdo nevyvrátí… Pomsta je největší pojítko, ale spojí dvě rozdílné duše?

 

Bouře utichá a tělo se zmítá!

Co skrývá temnota, když svítá?

Co bolest obnáší?

Ve svém černém rubáši?


 

Tak prolog máme zasebou, snad nebyl příliž nudný a budete se těšit na pokračování.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skryto v duši - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!