Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestra nebo nepřítel - Prolog + 1. Kapitola

11


Ahoj! Tohle je naše první povídka, takže doufáme, že se vám bude líbit :) Bella a Vanesa Swanovi jsou sestry. Jsou si blízké a přitom vzdálené. Jejich příchod do Forks způsobí řadu událostí. Jak to dopadne? Potkají Cullenovi? Budou se nenávidět? Jak do toho zapadá smečka a Volturovi? Prosím o zanechání komentářů. AliceHaleCullen a Mishele Voltury

Prolog

Pohled:Bella

Byl to jeden z těch nudných večerů tady v Itálii. Procházela jsem se a přemýšlela. Dávno se říkal, že noc je čas kdy mrtvoly a upíři hledají své kořisti pomyslela jsem si sarkasticky. Už je to sedm let, co maminka umřela. Sestra si myslí, že ji zabil otec a snaží se mě o tom přesvědčit.

„Bellooo !“ Zakřičela ze spoda sestra.

„Tady sem.“ Křikla sem na ní zpět.

Bylo to velmi vtipné obě jsme slyšeli výborně, ale snažili jsme se chovat normálně, ale lidé nám to neusnadňovali. Co byste chtěli v přítomnosti poloupíra a vlkodlaka že?

„Á tady jsi.“ Řekla jen co otevřela dveře do mého pokoje. „Mám pro tebe novinku“ řekla a sedla si na postel, na které jsem ležela.

„Mám se bát.“ Řekla jsem s náznakem úsměvu.

„Ani ne jen se budeme stěhovat. No není to úžasné.“ Švitořila dál zatím, co jsem se vzpamatovávala z toho šoku.

„Bells jsi v pořádku?“ Mávala mi rukou před obličejem.

„J-jo.“ Zakoktala jsem.

„Tak na co jsem se tě ptala před pěti minutami?“ Stála s rukama v bok a káravě se na mě dívala.

„Jestli s tebou půjdu nakupovat?“ Zeptala jsem se opatrně.

„Ne, ale to taky není špatný nápad.“ Vlezla do skříně.

„Na obleč si to!“ Řekla a hodila po mě nějaké oblečení poslušně jsem vstala, šla do koupelny, oblékla se, učesala a namalovala. Když jsem měla všechno hotové sešla jsem dolů.

 

 

1.kapitola

Pohled:Bella

Dole na mě čekala sestra.

„No konečně.“ Řekla, vstala z křesla a vypnula televizi.

„Ty děláš, jako kdybych v té koupelně byla věčnost.“ Ušklíbla jsem se.

„No to ne, ale trvalo ti to dlouho na to, že si poloupír.“

„Hele!“ Vykřikla jsem nasupeně.

„Ty na vlkodlaka taky neběháš dvakrát rychle, to si jen myslíš.“ Zamumlala. „Víš co? Až se vrátíme, tak si dáme závod.“ „Fajn.“ Odsekla jsem. „Ale jestli se vrátíme pozdě jako minule tak nikam nejdu.“

„Jo jasně, jasně.“ Uklidňovala mě. Chytla za ruku a táhla k autu.

„Kdo bude řídit?“ Zeptala jsem se jen, co jsme dorazili.

„Samozřejmě, že já. Vzpomínáš, jak dopadla tvá poslední jízda mým autem Bells?“

„Já to auto nenabourala schválně. Prosím.“ Nasadila psí oči, které 100% zabírají.

„Tak fajn.“ A hodila mi klíče.

„Ale jestli nabouráš tak uvidíš!“Převzala jsem si klíčky a vyrazila před nákupní centrum.

U centra jsem zaparkovala, zamkla auto a šla do autosalonu. Tam jsem koupila dvě auta a šla za ní.

„No konečně! Kde jsi byla a co je tohle?“

„Klid Van jo?“ Řekla jsem autoritativním hlasem. „Byla jsem v autosalonu.“ A ukázala jsem na auta.

„To jsou naše. Potřebujeme auta na to stěhování. Mimochodem kam se vlastně stěhujeme?“ Optala jsem se s hraným nezájmem.

„Do Forks.“ Řekla a prohlížela si naše nová auta.

„To je v Americe ne?“ Kývla.

„Tak jedem.“ Prohlásila a odtrhla oči od aut. „A teď řídím já.“ Přikývla jsem a sedla si na sedadlo spolujezdce.

Po čtvrt hodině jsme dorazili domů, kde na nás čekali naše autíčka. Když jsme si je pořadně prohlédli a vyzkoušeli tak Van řekla: „Jsou úžasný, ale teď už půjdeme spát. Zítra musíme zabalit pár věcí a vyrazíme.“ Kývla jsem a šla do svého pokoje. Vzala si pyžamo, provedla jsem hygienu a šla spát.

Ráno mě probudilo tiché bouchání a praskání ze spoda. Nabručeně jsem vstala a šla dolů.

„Jé Bells konečně si vzhůru to ti to, ale trvalo.“ Zabručela si pod vousy, ale já to slyšela. Křikla jsem na ni a šla nahoru se převléct. Rozhodla jsem se pro modrou, takže jsem si vzala modré upnuté džíny, modré tričko se stříbrným nápisem a krátkým rukávem. Přes to modrou mikinu, botasky a šla dolů balit.

„Van kde jsou krabice?“ Zeptala jsem se.

„V ložnici.“ Křikla na mě z kuchyně.

„Hm.“ Zabručela jsem, šla pro krabici a do pokoje.

Sbalila jsem si knížky, oblečení jsem nechala ve skříni, vždy jsme si kupovali nové, ještě pár cédéček, mobil a mohli jsme vyrazit.

Jako vždy jsem čekala na sestru, která sebou tahala skoro všechny věci, co měla. Nechápu, že jí to za těch 20 let nepřestalo bavit. Já si vždy nějaké věci nechávám ve starém domě, protože se pokaždé do něj vrátíme tak proč se s tím tahat, že?

Konečně sestra sešla ze schodů s velkým kufrem. Jen jsem nad tím pobaveně zakroutila hlavou, nemělo cenu jí něco říkat stejně by mě neposlechla jako vždy jsme obě stejně paličaté, takže trvá dlouho, než se na něčem shodneme.

„Můžeme vyrazit nebo si něco ještě zapomněla.“ Rýpla jsem si.

„Ne nezapomněla. Můžeme jet.“ Řekla a šla do garáže. Vyrazila jsem upíří rychlostí za ní, nasedla do jednoho nového auta a jela směr nový domov.

AliceHaleCullenMishele Volturi —>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestra nebo nepřítel - Prolog + 1. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!