Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestra nebo nepřítel - 4. Kapitola

kellan-izrael0


Je tu další sestra. Po dlouhém přemlouvání jsme se dokopaly k dalšímu dílku.

PS: Pokračko za méně jak 12 komentů nebude :D Jinak pěkné počtení přejí opět AliceHaleCullen a Mishele Volturi

4. Kapitola

 

Pohled: Bella

Čekala jsem na Esmé a Alici. Mezitím jsem si četla knížku. Nevím, jak se mi to podařilo, ale usnula jsem. Probudil mě až křik mé sestry.

„Bells!“ Vykřikla.

S trhnutím jsem se probudila a rozhlédla se. Uviděla jsem Cullenovy a mojí sestru, která se klepala.

Sakra to bude problém, pomyslela jsem si. Upíří rychlostí jsem vyskočila a běžela k ní.

„Klid nechtějí nám ublížit. Podívej se jim do očí jsou to vegetariáni. Jen klid.“ Uklidňovala jsem ji, jenže Vanesa to nevydržela a vybouchla. Chtěla zaútočit na Cullenovy, ale to jsem nemohla dovolit.

„Ať se děje cokoli, tak se nehýbejte.“ Řekla jsem varovně.

Skočila jsem na Van a tím jsem jí zabránila ve skoku. Van se se mnou začala prát, odhodila mě na zeď a vrhla se na mě. Já jsem se s ní neprala, nechtěla jsem jí ublížit. Najednou byla na druhé straně místnosti.

„Carlisle, pojď ošetřit Bellu.“ Řekl Edward.

„Ne já budu v pořádku.“ Řekla jsem. Vyškrábala jsem se na všechny čtyři a lezla za Van. „Uklidni se.“ Zašeptala jsem.

„Mysli na to, jak jsme blbly a ty jsi mě hodila do kašny s ledovou vodou.“ Uslyšela jsem hlasitý smích. Emmet samozřejmě.

„Nebo na to, jak jsme se byly projít na pláži, po molu chodil ten namyšlený kluk a pořád se na nás díval. Když jsme se na něj usmály a zamávaly mu tak zalapal po dechu a spadl do moře. Plavčík mu musel jít pomoct, protože by se jinak utopil.“ Nad tímhle jsem se musela uchechtnout. Už se neklepala, byla klidná. Sebrala jsem deku, která při naší menší rvačce spadla. Trošku se roztrhla.

„Můžete se otočit ?“ Řekla jsem celé Cullenovic rodince, aniž bych se na ně podívala.

Chvíli váhali, ale nakonec mě poslechli a otočili se. Van na chvíli zavřela oči a místo ní tam stála moje nahá sestra. Vstala jsem a přehodila jsem přes ní deku. Rukou jsem jí naznačila, ať se jde nahoru převléct.

„Už se můžete otočit.“ Šeptla jsem a s povzdechem si sedla do křesla. Celá Cullenovic rodina se otočila.

„Páni, to je ale spoušť.“ Zašeptala jsem nevěřícně a chtěla vstát, že to začnu uklízet, jenže mě zastavila ostrá bolest nohy. Sykla jsem a posadila se zpátky.

„Já tě ošetřím, jsem doktor.“  Řekl ten uhlazenej blonďák. Podle myšlenek ostatních jsem zjistila, že se jmenuje Carlisle.

Šel ke mně a řekl: „Nevypadá to zase tak zle. Jen budeme muset ke mně domů, abych ti to mohl ošetřit.“

„Ne, to nic není vážně, za týden tam nic nebude. Fakt přísahám.“ Snažila jsem se z toho vykecat.

„Ne to není dobré.“ Zavrčel ten s těmi bronzovými vlasy.

„Půjdeš s námi a Carliste ti to ošetří.“ Zavrčel a vzal mě do náruče. Nahoře jsem uslyšela rachot.

„Van?“ Zakřičela jsem.

„Co děláš?“ Dlouho se neozývala.

„Pusť mě.“ Řekla jsem mu a chtěla se vysmeknout, ale nepouštěl mě.

„Co se děje?“ Zeptala se Alice.

„Nic důležitého.“ Odpověděla jsem.

„Snad.“ Zašeptala jsem si pro sebe.

Ten upír co mě držel, jmenoval se Edward, nedával pozor a já se vysmekla.

„Nechoďte za mnou.“ Řekla jsem a utíkala do lesa po pachu Van.

Našla jsem ji u La Push s nějakými vlky.

 

<—AliceHaleCullenMishele Volturi —>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestra nebo nepřítel - 4. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!