Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestra nebo nepřítel - 3. Kapitola

HPA


Je tu další díl. Doufám, že se bude líbit. Zanechte komenty jestli má cenu pokračovat ve psaní této povídky. AliceHaleCullen a Mishele Voltury

3. kapitola

 

Pohled: Esmé

Dodělávala jsem projekt domu, když dole zazvonil telefon.

„Halo tady márnice.“ Řekl Emmet a zasmál se.

„Emmete!“ Řekla jsem důrazným hlasem.

„Chovej se slušně.“

„Jsem Emmet Cullen. Mohu vám nějak pomoci?“ Pokračoval s výbuchem smíchu.

„Je. A kdo volá?“ Zeptal se.

„Hned jí zavolám.“

„Mámí!!! Mámí!!! volá nějaká Isabella.“ Řekl mi a smál se při tom.

Doběhla jsem k telefonu a řekla: „Prosím?“

„Dobrý den. Jmenuji se Isabella Swanová a měla bych zájem o zařízení domu.“

„Dobrý den. Jistě. Kde bydlíte?“ Zeptala jsem se.

„Na konci Forks. Ten starý dům.“ Odpověděla mi.

„Kdy můžete začít?“ Řekla.

„Hodí se to dnes?“

„Ano.“ Odpověděla.

„V 15:30 ?“

„Třeba.“ Odpověděla.

„O ostatních věcech se domluvíme, až přijedu.“

„Jistě. Nashledanou.“ Řekla.

„Nashledanou.“ Odpověděla jsem jí.

Jen jsem zavěsila, přiřítila se Alice.

„Mami. Můžu jít s tebou?“ Zeptala se, nasadila psí oči a sepjala ruce v prosícím gestu.

„Copak ti můžu něco odepřít?“

„Jupí!“ Zavýskala. A šla jsem zpět dodělávat projekt domu.

Za hodinu jsme se připravovali na cestu.

„Proč nemůžu jet taky?“ Zeptal se Emmet.

„Za tu márnici, ne.“ Řekla Alice.

Emmet se zatvářil ublíženě a vypadal, že se každou chvíli rozbrečí.

„Emmete nemůže nás jet tolik. Už stačí, že jede Alice.“ Řekla jsem.

„Tak pojedu místo Alice.“ Řekl Emmet.

Alice na něj zavrčela.

„Tak zítra Emmete. Dnes se jedeme jenom domluvit.“ Odpověděla jsem a šli jsme s Alice do auta.

 

Pohled: Alice

Ten Emmet je otravnej. Stoupl si před auto a nechtěl uhnout.

„Jaspere, Edwarde vemte ho dovnitř.“ Řekla jsem.

„Kam jedeš, lásko?“ Zeptal se můj manžel Jasper.

„S Esmé. Ona má novou práci a já jedu s ní.“ Odpověděla jsem.

„Aha. Brzy se mi vrať.“ Řekl a políbil mě.

Pak chytil Emmeta, dotáhl ho s Edwardem do domu a my vyjeli.

Její dům byl velký a starý.


Zaparkovala jsem šli jsme s Esmé ke dveřím. Zazvonili jsme a otevřela Bedla.

„Dobrý den.“ Řekla.

„Dobrý den.“ Odpověděla jsem já a Esmé.

„Pojďte dál.“ Řekla Bella.

Vešli jsme dovnitř a ucítila jsem pach vlkodlaka. Bella se na mě podívala, pak na chvilku vypadala zamyšleně a potom ten pach zmizel. Udiveně jsem se podívala na Bellu a ta se na mě usmála.

Za dvě hodiny jsme měli všechno domluvený a tak jsme jeli domů. Když jsme se vrátili, šli jsme na lov. Ulovila jsem tři srnky a přemýšlela jsem nad tím pachem. Byl určitě vlkodlaka, byl tam stejný smrad jak v La Push. Uvidíme zítra.

Ráno jsme zase jeli k Swanovím a Emmet zase chtěl jet s náma.

„Ne Emmete!!! Ne!!! Nepojedeš s náma.“ Řekla jsem.

„Jo a Jo a Jo!!!!!“ A dupnul si Emmet.

Už jsme na sebe křičeli a vrčeli. V tom se přiřítil Jasper a začal vrčet na Emmeta.

„Klídek brácha.“ Řekl Emmet.

„Jaspre vem Emmeta do domu a drž ho tam, prosím.“ Řekla jsem.

„Ano lásko.“ Řekl Jasper a táhl  Emmeta do domu.

Vyjeli jsme a za 5 minut jsme byli u Belly. Zazvonili jsme a nic. Nikdo neotevřel. Všimla jsem si, že jsou dveře pootevřený. Vešli jsme dovnitř a uviděli jsme, jak Bella spí v křesle, s knihou v ruce. Ta kniha se jmenovala Upíři od A do Z. Obě jsme s Esmé ztuhli.

Ví, co jsme zač nebo je to jen náhoda z mého přemýšlení mě vytrhlo cvaknutí dveří.

Do obýváku se přiřítil Emmet. Co ten tu dělá, pomyslela jsem si.

„Čau kočky.“ Zasmál se a podíval se do křesla.

„Upíři od A do Z. Co to má být?“ Podivil se.

„Já nevím. Právě teď nad tím přemýšlím. Představ si to.“  Vyštěkla jsem na něj.

Potom se sem přihnal Jazz, Edward a Rosalie.

„Co tu děláte.“ Sykla jsem na ně.

„Chtěli jsme odchytit Emma, ale to se nám jaksi nepovedlo.“ Štěkla na mě Rose a podívala se na Bellu.

„Co to je ?“ Ukázala na knížku, kterou Bella držela v ruce.

„Knížka.“ Řekl Emmet a začal se smát.

„To vím taky.“ Řekla a protočila oči.

„Ale proč si čte zrovna tuhle.“ Řekla nechápavě.

V tu chvíli se objevil Carliste.

„Co tu děláte ?“ Zeptal se a sjel nás káravým pohledem.

Potom zahlédl Bellu, šel k ní, vzal jí knihu a začal si v ní listovat. Edward pořád hypnotizoval Bellu.

„Dej si pozor, aby ti nevypadli oči.“ Zasmál se Emmet a Edward na něj zavrčel. Po domě se linul jemný zápach. Otočila jsem se a zbytek rodiny udělal totéž. Můj pohled spočinul na dívce, která stála ve dveřích a klepala se. To bude nejspíš Vanesa pomyslela jsem.

„Co tu kruci děláte?“ Zavrčela. Všichni jsme na ni tupě zírali neschopni slova.

„Bells!!!“ Zakřičela. Bella se s trhnutím probudila, podívala se na nás a upíří rychlostí běžela za Van.

„Klid nechtějí nám ublížit. Podívej se jim do očí jsou to vegetariáni. Jen klid.“ Uklidňovala ji, ale Vanesa to nevydržela a vybouchla. Místo ní tam stál hnědý vlk se zelenýma očima. „Sakra.“ Zašeptala Bella.

 

<—AliceHaleCullenMishele Volturi —>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestra nebo nepřítel - 3. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!