Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sen nebo skutečnost?! Epilog

Alex (Divná) - Shire


Sen nebo skutečnost?! EpilogZávěr povídky Sen nebo skutečnost?! Měla jsem tuhle povídku ráda, byla to má první povídka, ale dle mého názoru nebyla moc vydařená. Přesto jsem tuto povídku měla opravdu ráda, i když jsem si občas nevěděla rady, co mám psát, a proto její přidávání trvalo déle než jiné povídky. Doufám, že se vám alespoň trošku líbila. Nechte, prosím, nějaké ty komentáře, díky, vaše Kirsten.

Epilog

Na tom krásném ostrůvku jsme zůstali asi čtrnáct dní. Vůbec se mi odtamtud nechtělo, ale měli jsme namířeno ještě někam jinam, kam jsem samozřejmě nevěděla, dokud jsem se nedostala na letiště. Jak jinak, už jsem si na to zvykla.

Na pár dní jsme se vydali do Jižní Ameriky a potom naše cesty vedly do Evropy. Byli jsme v Portugalsku, ve Španělsku, Francii, v Anglii, v Německu. Itálii jsme se raději vyhnuli. Potom jsme se vydali na sever. Do Norska, Švédska, do Finska. Odtamtud jsme putovali do Ruska a až do Asie, kde jsme byli v Číně, v Japonsku, v Thajsku. Tam jsme byli na začátku srpna. Připadala jsem si jako Willy Fog na cestě kolem světa, vážně.

A z Thajska jsme letěli na pár dní do Austrálie a odtamtud k mému velkému překvapení a nadšení na Nový Zéland, kam jsem vždycky chtěla. Tam jsme měli zůstat necelé tři týdny. Ze začátku jsme si procestovali Severní a pak Jižní ostrov, kde jsme bydleli v podobném domě, jako na tom malém ostrůvku.

Když jsme procestovali Nový Zéland a ubytovali se, zeptala se nás Esmé, kde se nám nejvíce líbilo, že bychom tam mohli bydlet, až se budeme muset odstěhovat z Forks. Já byla naprosto nadšená. Esmé věděla, a věděli to všichni, že jsem vždycky chtěla na Nový Zéland a není to moc dlouho, kdy mi Esmé slíbila, že tam budeme někdy bydlet.

A aby toho štěstí nebylo málo, tak mě jednoho krásného večera, když jsme byli na menším výletě u takového krásného jezera s vodopádem, Edward požádal o ruku. Já byla úplně zaskočená, ani ve snu mě nenapadlo, že mě požádá o ruku. Samozřejmě jsem souhlasila, kdyby ne, tak bych byla asi úplně pitomá. Doma měli hroznou radost a měli ještě větší, když Esmé přišla s tím, že ji Carlisle taky požádal o ruku. Všichni jsme se radovali, oslavovali, až se z toho Jasper s Emmettem rozhodli požádat Alici a Rose také o ruku (nevím, už pokolikáté), takže jsme měli na přípravu hned čtyři svatby! Ale co, máme na to celou věčnost a Alice se o to jistě ráda postará. A když se zapojíme všichni…

A tak se chystaly svatby. Společně jsme se všichni dohodli, že se přestěhujeme už teď na Nový Zéland, kde uspořádáme všechny svatby. Jako první se brali Esmé a Carlisle, dali jsme jim přednost, jako našim rodičům. Po nich jsme přišli na řadu my s Edwardem, po nás Emmett s Rosalie a nakonec Alice s Jasperem. Všechny čtyři svatby byly nádherné (i když ta moje byla samozřejmě nejlepší) a my byli konečně právoplatně jedna velká upíří rodina. Všichni spolu, hezky spárovaní, pro okolí spořádaná rodinka. A žili jsme na Novém Zélandu, kde se nám všem moc líbilo, Carlisle si našel několik skvělých nemocnic, Esme restaurovala jako divá, Alice s Rosalie si tam založily na jednom místě kosmetický salón a my chodili opět do školy, na střední. Zkusili jsme i vysokou, mojí první, pak druhou... Žili jsme tam šťastně až do té doby, než jsme se opět přestěhovali do Ameriky, ale to už je jiný příběh…

 


22. kapitola Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sen nebo skutečnost?! Epilog:

 1
5. nadenka
05.03.2012 [22:13]

Moc hezké až na ty chybičky...Ale co, všude musí být a to je normální a přirozené... Moc krásný konec, ale stála bych možná i o popis těch svateb, ale nic. Takhle je to dokonalé. Děkuji, žes tohle napsala, a že jsem si to mohla přečíst... :)

01.01.2012 [21:51]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Kačka
01.08.2011 [12:30]

Paráda!!!
Moc se mi to líbilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.07.2011 [18:57]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2011 [20:05]

WhiteTieAhoj, článek musí mít 500 slov. Ty máš jen 455. Oprav si to, prosím, a zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!