Stretnutie s Emmettom, zmätené myšlienky, odchod a víno...
11.09.2011 (07:00) • Forevergirl • FanFiction na pokračování • komentováno 46× • zobrazeno 5301×
10. kapitola
Cítila som sa strašne unavene, ale prebudil ma hlasný smiech. To nemohol byť Edward, ale niekto iný. Zmätene som pootvorila oči a rozhliadla sa okolo seba. Posadila som sa a ponaťahovala ako mačka.
„Mám pocit, že sa ten tvoj človek prebudil,“ ozval sa hrmotný hlas. Kto to, preboha, je?
Zrazu do dverí nakukol Edward a s úsmevom ku mne podišiel. „Dobré ránko, Šípková Ruženka.“ Nežne sa pousmial a pobozkal ma na pery.
Ale ja som ďalej sledovala dvere, až sa v nich vynoril obrovský chlap so svalmi ako hora. Bol strašne bledý, dokonca aj Edward bol oproti nemu tmavší, a to som si myslela, že nikto bledší už ani neexistuje. Očividne som sa mýlila.
„Ahoj,“ pozdravil ma hrubým hlasom a šiel k nám. Trochu vystrašene som sa pozrela na Edwarda, ale ten ma upokojil svojím pohľadom.
„Bella, toto je môj najlepší priateľ Emmett,“ predstavil ho a ten veľký ku mne natiahol ruku. Vystrašene som mu ňou zatriasla a rýchlo ju od neho odtiahla.
„Teší ma. Ty si vraj jeho milenka, čo?“ spýtal sa ma s úsmevom. Pohoršene som sa pozrela na Edwarda, ale ten si z toho nič nerobil.
„Myslím, že áno,“ odvetila som šepky. Vyzeral síce odstrašujúco, ale na druhej strane mi pripadal v pohode.
„Rose ťa zabije, ale neboj, ja ju zastavím,“ zarehotal sa Emmett a Edward len pretočil oči.
„Rose sa to nedozvie, pokiaľ jej to sám nepoviem, teda skôr, pokiaľ nepožiadam o rozvod,“ objasnil mu Edward a ja som sa naňho vystrašene pozrela. Naozaj to myslel vážne, nedalo sa o tom pochybovať, ale ja som to nemienila teraz preberať. Možno to nedáva zmysel, možno som hlúpa, ale ja nedovolím, aby sa rozviedol so svojou manželkou. Nie, nikdy!
„Hm, aspoň by bola konečne voľná a ja by som mohol vyskúšať svoje šance,“ povzdychol si Emmett zasnene. A to tu o čom, preboha, hovorí? Pripadám si ako v nejakej telenovele. Som milenkou sexi muža, jeho manželka ho asi tiež podvádza a najlepší priateľ môjho milenca je asi zaľúbený do jej manželky. Škoda, že som nikdy nepozerala telenovely dokonca, aby som vedela, či sa končia tragédiou alebo happyendom... Hm, možno si nejakú pozriem.
„Čo budeme robiť?“ spýtal sa zrazu Emmett natešene, ale jeho pohľad skĺzol do okna. Svietilo tam krásne slniečko, ale z nejakého dôvodu boli zastrené žalúzie.
„No von nemôžeme ísť, tak kam?“ Emmett sa rozhliadal po izbe, akoby niečo hľadal.
„Neviem ako vy, ale ja som hladná,“ ozvala som sa a postavila.
„Tak to ja teda nie som absolútne hladný,“ zamyslel sa Emmett. „Ale takého medveďa...“
Edward sa vtedy naňho vystrašene pozrel a vražedným pohľadom ho zastavil v rozprávaní. Čo myslel tým medveďom. Bože, čo chová doma nejaké medvede?
„Idem ti niečo urobiť,“ ponúkol sa Edward a zaviedol ma do kuchyne. Odsunul mi stoličku a pokynul rukou, aby som sa posadila. Cítila som sa zvláštne, chcela som byť s Edwardom sama. Nemám nič proti tomu Emmettovi, ale ako by narušil tú intimitu medzi nami.
„Čo si dáš?“ spýtal sa ma Edward a hlavu vrazil do chladničky.
„Niečo rýchle a jednoduché,“ odpovedala som mu a môj žalúdok sa taktiež poslušne ozval. Chvíľu premýšľal a nakoniec z chladničky vytiahol cheeseburger v obale, dal ho na tanier a do mikrovlnky.
„Americká strava?“ opýtala som sa ho s pozdvihnutým obočím.
„Žiješ v Amerike a raz za čas ti to neuškodí,“ objasnil mi s anjelským úsmevom. Pohľadom som ho privolala k sebe a ruky mu omotala okolo pásu. Sklonil sa ku mne, ako som sedela, a nežne sa mi otrel o pery.
„Nemám ísť radšej do nejakého hotela?“ spýtal sa hrubý hlas z dvier. Edward sa odo mňa s povzdychom odtiahol.
„Nemusíš, Rose sa aj tak o tri dni vráti,“ povzdychol si Edward a vytiahol ten hamburger z mikrovlnky.
„Myslím, že nebude rada, keď ma tu uvidí,“ poznamenal Emmett a šibalsky sa usmial. „Ale nevadí, ja ju uvidím rád.“
Edward sa zachechtal. Naozaj mu nezáležalo na svojej manželke, a to ma pekne štvalo. Ach, sama som sa nevyznala vo svojich myšlienkach, ale naozaj som nemala náladu premýšľať nad tým.
„Mal by si ma už dnes odviesť domov, tvoja manželka sa čoskoro vráti a určite sa chceš zabaviť nejako s Emmettom,“ oznámila som mu s plnými ústami.
„Hej, kvôli mne nemusíš nikam chodiť, mňa si nevšímajte, ja som tu vedľajší,“ ozval sa Emmett a krútil hlavou.
„Nie, nechcem tu naozaj prekážať a musím si usporiadať myšlienky.“ Edward sa na mňa pri tej vete vyplašene pozrel.
„Idem sa zbaliť.“ Dala som si do úst posledný kúsok toho nezdravého, ale božského, jedla a postavila sa.
xxx
„Budeš mi chýbať. V noci,“ šepol mi Edward do pier, keď zastavil pred mojim domom.
„Aj tak by z toho nič nebolo a potrebuješ aj chlapskú spoločnosť,“ odvetila som mu s úsmevom a vášnivo ho pobozkala na netrpezlivé pery.
„S ním sa nemôžem takto bozkávať,“ pošepkal so smutným úsmevom.
„Prečo nie? Mne by to neprekážalo.“ Rozosmiala som sa a pohladila ho po tvári.
„Ale mne áno.“ Znova sa mi prisal na pery a odmietal ma pustiť. Dúfala som, že nie je vidieť do auta, lebo ak nás uvidí Francis, do rána o tom bude vedieť celý New York, prípadne aj celá Amerika s prezidentom.
„Musím už ísť.“ Poslednýkrát som ho pobozkala a vystúpila z auta. Z kufra som si vybrala veci a rozbehla sa domov. Neplánovala som byť doma tak skoro, ale nemôžem ho obmedzovať, musí byť aj s chlapmi. A aj tak nám ide len o sex, tak čo by sme robili, keď spolu nemôžeme spať? Pozerali telku? To je tak pre dôchodcov a nie pre mňa.
Vyšla som výťahom hore a odomkla dvere od bytu. Nič sa tu nezmenilo, ale čo by aj malo? Vybalila som si veci a nakoniec som skončila pri telke. Možno by som mala ísť naozaj do dôchodku... Bože, som strašne lenivý človek.
Nakoniec som sa rozhodla zavolať Kate.
„Zlato, čo sa deje, keď mi voláš o desiatej večer?“ pýtala sa ma starostlivo.
„Už som doma, môžeš prísť ku mne, nudím sa.“
Chvíľu ostalo ticho. „Idem a ty mi všetko vysvetlíš, dúfam, že si nič nevyviedla, lebo ťa prizabijem.“
Rozosmiala som sa. „Nie, neurobila. A prines víno alebo niečo.“
„Oukej.“
xxx
„Ako vyzerá ten jeho kamoš? Keď vyzerá ako on, zajtra ma s ním povinne zoznámiš a spýtaš sa ho, či nemá záujem o sex s chuderou, ktorá ho nemala už tri mesiace,“ hovorila pripito Kate.
„Má tak dva metre, väčšie svaly ako Edward, je dosť bledý a očividne vtipný.“
Kate si povzdychla a usrkla z červeného vína. „Zajtra ma s ním zoznámiš!“ prikázala mi.
„Fajn.“ Viac som zo seba nedostala. Krútila sa mi hlava, ale nemyslela som nad žiadnymi blbosťami ohľadom Edwardovho rozvodu. Bola som príliš opitá.
„A to si išla domov len preto, aby mohol byť so svojím najlepším priateľom?“ pýtala sa neveriacky.
„Áno, aj tak nemôžeme mať teraz sex, veď vieš prečo, tak čo by som tam robila? A hlavne mi nedávaj žiadne prednášky, dobre?“
Prikývla, ale už išla niečo povedať. Zarazila som ju, schmatla som celú fľašu a napila sa z nej.
„Do riti, zajtra nezvládnem ísť do roboty, moja hlava to neprežije,“ povzdychla si Kate a zaborila si tvár do bielych vankúšov. Bože, ak ho zaslintá, kúpi mi nový.
Šupla som do seba ešte ostatok vína a zatvorila oči aj s fľašou v ruke. No, zajtrajší deň v práci bude fakt zaujímavý.
„Do riti, Bella, vstávaj!" začula som strašný krik. Chcela som sa posadiť, ale to som nemala robiť, zatočila sa mi hlava a mala som pocit, že budem vracať.
„Bože, koľko je hodín?" šepla som chrapľavo.
„Desať, meškáme už tri hodiny. Och, šéf ma zabije." Kate behala po izbe a hľadala svoje veci. Ako sa mohla, preboha, hýbať. Ale veď ide o Kate, ona je zvyknutá, ale ja absolútne.
„No tak, Bella, vstávaj, ja ťa čakať nebudem!" kričala po mne. S ťažkosťami som sa postavila, vliekla som sa do izby, aby som sa mohla prezliecť. Trvalo mi to pekne dlho, točila sa mi hlava a dunelo mi v nej.
„Bella!" skríkla po mne, až mi takmer praskli ušné bubienky.
„Idem! Hlavne neškriekaj!"
O chvíľu sme išli autom, snažila som sa upraviť v malom zrkadielku, ale pri tej bolesti celého tela som nemohla ani zdvihnú hlavu. Tento deň bude zabiják.
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 10. kapitola:
Tak to bylo teda něco!!! Líbání Edwarda s Emmettem byla docela zábava si to představit! A pak to jejich tří hodinové zaspání... Úžasná kapitolka a jsem zvědavá, co na to řekne Edward...
Právě jsem přijela z menší oslavy narozenin, takže se dobře dokážu vžít do posledních řádků...Auuu Bella mě tak štve. Jemu nezáleží na jeho manželce a jí to strašně vadí. Tak proč s nim teda chrápe. Navíc mu nemůže zakazovat rozvod. Chce být jen jeho milenka tak jí do toho nic neni. Emmettek bez Rose je zvláštní Emmett...Jako by mu chyběla ruka:D Krása.
Myslím, že Edward bude v pohodě! Jen si určitě dělal starosti o Bellu. Za to Jane se určitě vyřádí, když je jim tak špatně.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!