Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Růže lásky i nenávisti - 6. část – To, co jsem neměla slyšet

Nessinka s tatínkem :D


Tak velmi po dlouhé době sem přidavám jeden díl. Tentokrát už budu opravdu pokračovat jen podle komentářů. Pokud to nikdo nečte tak to potom nemusím psát. Tohle je pro vás vlastně i poslední šance.

POHLED MILLIE:


Takže moje sestřička opravdu žije? Jsem hrozně moc ráda. Jen kdyby William nebyl tak hrubý! On a jeho chování. Aby se pak Anna nebála. Škoda, že to nesmím nikomu říct.

Před domem Anny na mě čekal William. Tvářil se jako hromádka neštěstí. Usmála jsem se.

„Jak je Anně?“ zeptal se váhavě.

„Má se dobře, nic jí není. Neboj se,“ mrkla jsem na něj.

Trošku se uculil. „Chceš svézt?“

To je blbá otázka bráško! „Jasně že jo! Čekáš že pojedu busem?“ pobaveně jsem zakroutila hlavou.

„A víš, že jsem to čekal?“ vypláznul na mě jazyk. No počkej doma!

Nasedla jsem do jeho auta, na které nedá dopustit, abych se přiznala, tak jsem jediná, koho do něj pouští. Za což jsem opravdu ráda. Cesta uběhla nějak rychle, nevnímala jsem celou dobu.

Rychle jsem přiběhla k sobě do pokoje. Z koupelny jsem slyšela telefonát. Emily s někým mluvila, ale to, co jsem slyšela, mi vyrazilo dech. „No tak, neboj se. Anny se nějak zbavím a Edward bude potom jen tvůj.“ Uslyšela jsem její sobecký smích. „Hele, když jsem se jí dokázala zbavit minule, tak teď to zvládnu raz dva.“

Cože? Ona zabila Annu? Ale jak? Proč by to dělala? „Tanyo, ona Edwarda nedostane. No a, že to viděla ta jeho sestra? Prostě ho nedostane.“

Takže Tanya z Denali. To jsem si mohla myslet! „Jo, zbavím se jí. Neměj strach!“

Už jsem nic neslyšela. Emily otevírala dveře do koupelny a já se rychle snažila vymyslet, kam se schovat. Rychle jsem vyběhla na chodbu a jako šla dovnitř.

„Ahoj Emily,“ usmála jsem se na ní.

„Ahojda, kdepak jsi byla?“ zeptala se a tvářila se při tom úplně normálně. Měla jsem sto chutí jí skočit po krku. Ona mi zabila sestřičku! Ublížila mému bráškovi! Za tohle draze zaplatí! A ta mrcha z Denali taky.

„Ále, byla jsem u Anny.“ Mrkla jsem na ni, jak se tváří.

Jen se usmála – jak ráda bych jí šlápla do toho pitomého úsměvu! „A co říkala?“

Že je pravá Anna z minulosti a vše si pamatuje. „Že chce na nákupy… a že se omlouvá za svoje chování,“ vymyslela jsem si rychle.

Emily mě podezřívavě sledovala. Raději jsem zase odešla z pokoje za Williamem – jemu jsem to prostě musela říct! Hledala jsem ho po celém domě a nikde ho nemohla najít. Když jsem ho konečně našla, tak mi ho bylo vážně líto. Seděl venku na verandě a koukal do blba.

Přišla jsem pomalu až k němu, ale on nereagoval. „Williame? Musím ti něco říct,“ zašeptala jsem. „Ale ne tady. Musíme pryč! Někdo by toho využil.“

Konečně vzhlédl a jeho smutný pohled mi trhal srdce. „Dobře a kam půjdeme?“ zeptal se zvědavě.

„Hm… třeba si zaběhneme na lov?“ navrhla jsem. S úsměvem přikývl a oba jsme se rozeběhli směr hluboký les. On si opravdu zaběhl rovnou na lov, ale já si jen ulovila malou srnku. Nejsem totiž úplný upír, proto nemusím pít tolik krve.

Posadila jsem se u jednoho altánku, co byl kousek dál, a nechala svoje myšlenky odplout za Annou. Takže ona si opravdu vzpomíná. Moje malá sestřička. Bolelo mě vidět Emily jako zrádkyni. No, uvidíme, jak to časem bude.

Po chvilce jsem uslyšela, že tu je už i William, který mě sleduje. „Mluv…“ hlesl do ticha. Opřel se o rám, přitom mě sledoval.

„No… Jestli to Anně řekneš, tak mě zabije. Víš, tahle Anna si vzpomněla na minulost. Ví, kdo jsem. Ví, kdo jsi ty. Prostě si pamatuje, že jste byli zasnoubeni.“ Opatrně jsem se na něj podívala, jak se tváří. Oči měl plné strachu, naděje a štěstí. Bylo mi ho líto. „A věří, že jsi ji nezabil,“ dodala jsem.

Vykuleně se na mě podíval. „Vždyť já ji zabil,“ zakroutil u toho hlavou.

„Ale kdepak bráško… Slyšela jsem Emily, jak mluví s Tanyou z Denali. Kvůli Cullenům, lépe řečeno kvůli tomu, co čte myšlenky, Edward. Jeho sestra Alice viděla něco jako, že se potkají a Tanya se bojí, že by se do ní zamiloval,“ vyhrkla jsem rychle.

Teď zatínal ruce do pěstí. „Takže Emily zabila Annu?“ zašeptal šokovaně.

„Podle toho telefonátu jo,“ přiznala jsem tiše.


POHLED WILLIAMA:


To, co mi řekla Millie, mě dost šokovalo. Emily, moje druhá nevlastní sestra, mi zabila snoubenku. Proč? Kvůli Cullenům? Zatraceně, asi ji roztrhám na malé kousky a ty pak předhodím vlkoušům!

Ještě chvíli jsem byl jako opřený. Po chvilce jsem se odtrhl od sloupu. „Millie, vrať se domů a dělej, že jsem jel na trošku větší lov. Já… musím vidět Annu,“ zašeptal jsem.

„Neubliž jí a nic jí neříkej. Prosím,“ poprosila mě Millie.

„Neboj se!“ Rozeběhl jsem se k Anně domů. Lehce jsem se dostal do bytu. Anna poklidně ležela v posteli a spala. Kleknul jsem si k její posteli a nemohl se na ni vynadívat. Byla jí tolik podobná a ještě když si pamatovala minulost… Byl jsem dokonale šťastný.

Lehce sebou škubla – asi se jí zase něco zdálo. Pohladil jsem ji po čele a mírně se usmál. Vzal jsem ze stolu tužku a papír.

Anno, omlouvám se ti za to, co jsem udělal. Millie mi řekla, že si pamatuješ minulost. Jsem rád a nebudu tě obtěžovat, jen si prosím dávej pozor na Emily. S láskou W. N.

Přeložil jsem papírek napůl a věnoval jí ještě jeden pohled. Při tom jsem dopis položil zpátky na stůl a rychle odešel.

Něco mě nutilo jít znovu na lov, když vtom jsem uslyšel hlas Emily v mé hlavě. „Zabij ji!“ křičela v mé hlavě. Klesl jsem na kolena a rychlostí vytočil číslo Cullenových.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Růže lásky i nenávisti - 6. část – To, co jsem neměla slyšet:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!