Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Růže lásky i nenávisti-1.Kapitola-Seznámení

Edward a Bella


Taky chystám jednu povídku a máte tu první kapitolu tak řekněte jestli vás to zaujalo a jestli mám pokračovat. Napište komentáře díky!

Jmenuji se Jane Anna Sallem. Je mi 15let chodím na základku, a každý se mi straní. Sem divná....no co jenom že se zajímám o tajemno a vše kolem toho?? Kluci mi nadávaj, ale více si nedovolí. Holky mě pomlouvaj, už mě nabaví žít. Chci někoho kdo mě pochopí. Bohužel takový nikdo není! Možná je ale není určený pro mě. Podle mého příjmení by jste řekli že jsem cizinka ale nejsem. No možná trochu mám to po mamce. Mamka totiž je ze Španělska. A můj táta z České ropubliky. Zustali jsme tu, ani nevím proč!


1.Kapitola

Dělám poslední ročník základky. Hm.......ať už to mám za sebou. Tři holky se semnou baví ale tolik moc se změnili že to není možné. Je říjen mají k nám nastoupit pár novejch záků. Jsem na ně docela zvědavá. Uvidíme..........sakra,sakra! Proč musí být zase zataženo? Už to nesnáším chci sluníčko spoustu slunce! Ani zataženo mi tak nevadí kdyby ale nepršelo. Jako vždy s holkama jdeme o přestávce na záchod. U zrcadla stojí dvě holky. Přímo na ně zírám kdy by ne? Jsou stejně vysoké asi jako já(163cm). Mají bledou pleť, zlaté oči, ta první má zrzavé vlasy které se jí trochu vlní do půli zad. Druhá má blonďatý melír, její černé vlasy má rovné také do půli zad. Jsou prostě dokonalé i modelky by jim určitě záviděly. Naďa mě sjede zkoumavým pohledem. Stále si mě tak prohlíží: Co na ně tak čučíš? No co? Se snad nesmí? Jo smí ale ty jsi mě nevnímala! Ale jo vnímala...říkala si jaké to bylo na tancování! Máš štěstí! Jako v čem? Že jsi mě vnímala! Mě musí totiž každej! Ježiš Naďo svět se netočí kolem tebe jenom! Klídej holky! Vložila se do toho Wea(Verča). Ohlídla jsem na ty dvě upřeně se na mé dívali. Podívala jsem na Naďu,Weu a Marťu: Holky jdu do třídy! Počkej....vždyť ještě máme před 15minut čas! Křikla zamnou Wea. Já je ale nevnímala...koho mi ty dvě holky připomínaj. Mám pocit jak kdybych je někde už viděla. Sedla jsem si na své místo vzadu v lavici kterou mám jen pro sebe. Co to? Jsou tu dva baťohy. Kdo by si semnou sedl? Ty tři ne! Máme to zakázaný od učitele. Tak leda ty dvě nové. Hm...asi protože míří sem do zadu. Do uší si nasadím mp3. Než si tam stihnu dát svojí oblíbenou tak mi někdo poklepe na rameno. Vyndám sluchátka, a jé jsou ty dvě. Ahoj já jsem Millí a tohle je má nevlastní setřenka Emily. Ahoj Anna. Obě zalapaly po dechu. Děje se něco? Zeptám si mile. Emily se nevěřícně na mě kouká. Né nic se neděje. Millí se usměje Emily také. Emily si mě fůrt prohlíží: Hele Anno nechceš nás provést pak po škole? I s klukama? Ehm...no já no..! Prosím byli by jsme rádi. Tak dobře no po škole. Jo...konečně zvoní. Hodina proběhla v klidu až na Naďu která mě vraždí pohledem. Musím zjistit co se děje. Máme teď tělák hm. Jdu do skříňky si pro něj. Pak rychle na WC, zrovna vidim za rohem Emily Millí+dva kluky. Něco řeší něco slyším: Ale Willieme ona jí je tak podobná. Co když je to ona? Ježiši Millí ona zemřela kvůli mě to nemůže být ona. Snad nevěříš na minulé životy! Wille ale Millí má pravdu já si osobně myslím že je to ona. Akorát si nic nepamatuje. Dík za podporu Emily. Usměje se Millí. Ten kluk asi Williem je mi taky povědomej. Ten vedle něho taky. Brácha toho bys měl využít jestli to je ona třeba si vzpomene. Ne...to už nedovolím! Wille je mi to líto jestli je to ona tak se tomu nevyhneš. Lucasi já musím už jenom kvůli ní, nemůžu jí to udělat. Satraceně Willieme vzchop se! Jestli to je ona tak si nikoho nenajde. Měřila si ho naštvaným pohledem Millí vlastně i Emily. Sakra taška mi spadla z ruky. Millí se ihned ohlídla. Jé ahoj Anno. A-a-ahoj...co vy tu? My si tu povídáme pojď někoho ti ukážu+představím. D-dobře. Pokusila jsem se o úsměv. Emily ukázala na blonďáka. Tak tohle je Lucas. Můj kluk...! Jen na ní vykulím oči. No co? Jsme nevlastní...no spíš cizí. Vždyť nic neříkám. Usměju se na ně. Lucas vypadá jako vtipálek+jako andílek. Ahoj Anno já jsem Lucas konečně tě poznavám. Zase směje. Mě taky to se fůrt takhle směješ? Já? Jo a fůrtsemnou není nuda!! Beru tě za slovo. Já tebe taky! Teď jsme se pošťuchovali jako za starých časů. Co?  Vždyť ho ani neznám. Tady mi něco nehraje. Millí mě veme za ruku. Vede mě k tomu Williemovi. Tohle je Williem můj bráška. Směje se Millí. A-a-ahoj Anna. Čau...jsem Williem. Všimla jsem si jeho smutného pohledu přitom i rozzuřeného. Tak já jdu na tělák...mějte se tu. Po škole to platí? Williem zvedl hlavu probodl pohledem Millí. Dělá že si ničeho nevšimla. No jasně. Mrkne na mě. Jdu hned na tělák. Jenom jsem zaslechla Williema: Si snad děláš legraci né? Rychle jsem odbočila za roh. Hráli jsme blbej basket. Sem fakt pospíchat nemusela. Chjo...nuda...koho mysleli? Jakou holku? Prej minulej život...že zemřela kvůli Williemovi? No tě pic...! Vůbec nic nechápu. Jdu na hudbku. Konec hodiny. Jé zrovna hudebku mám ráda. Není fér...život není fér! Matika né! Jéjé sedím s Emily na každém předmětu sedím s jednou. Konečně oběd, a pak prohlídka. Na obědě nic moc i ti čtyři tam byli Lucas,Millí a Emily mi zamávali, ale on ne. Pěknej ignorant! Divné že nejedli...no moc se nedivím oběd je hnus. Jak to může ten Petr jíst? Fůj...! Williem si mě stále prohlíží dívá se mi upřeně do očí. Je to velmi příjemný pocit. Musím jít nedá se to vydržet. Usměju se na něho. No né úsměv oplatil! No uvidíme. Za nedlouho dokonce si mě pro mě přišli. Tak jdem né? Usměju se na ně. No jasně že vaháš! Směje se Lucas.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Růže lásky i nenávisti-1.Kapitola-Seznámení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!