Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rubínové slunce 3. kapitola

Breaking Dawn


Rubínové slunce 3. kapitolaTak a je tu třetí kapča a s ní i Edwardův pohled. =)

Edward:

Ještě jsem neviděl někoho, kdo by se mi byť jen trochu zalíbil. Ani upír, ani člověk. Moje rodina věděla, že s tím nic neudělám.

Zrovna jsem šel na hodinu biologie a pořád mě pronásledovaly něčí myšlenky. Především myšlenky dívek. Vadilo jim, že ať si myslely, že jsou sebevíc krásnější, tak o ně nejevím zájem. Z myšlenek kluků jsem se dozvěděl, že do školy přijela nějaká nová studentka, ale nepodíval jsem se jaká. Oni hlavně mysleli na její auto.

Pak jsem ji uviděl, jak sedí ve třídě. Měla dlouhé vlnité kaštanové vlasy až po pas a krásné čokoládově hnědé oči, ale dělal jsem, že jsem si jí nevšiml. Viděl jsem taky, že jediné volné místo je vedle ní, ale nedal jsem najevo, že by mě to zajímalo. Když jsem se posadil vedle ní, zvědavě se na mě zlomek sekundy dívala, ale pak zase pohled odvrátila.

Jenže když jsem se nadechl, že ji pozdravím, vrazila mě do nosu její vůně. V krku mi vybouchly plameny, stejně tak i v celém těle. Celý jsem se napjal a snažil se ovládnout. Nebo alespoň odtáhnout. Ona jakoby vycítila můj problém a taky se snažila odtáhnout. Jakoby mi tím pomáhala. Jen tím trošku rozvířila její vůni a já jsem v puse cítil tolik jedu, jako ještě nikdy v mé existenci. Jenže opožděně mi došla jedna věc. Neslyším její myšlenky.

Celou hodinu jsem se na ni díval a snažil se ovládnout. Ona se mi snažila pohled neopětovat. Zjistil jsem, že se jmenuje Bella, jak se představovala učiteli, jenže to mě teď moc nezajímalo. Ale vždycky, když se na mě podívala, dívala se na mě... soucitně. Vůbec jsem to nechápal.

Když zazvonilo, vyletěl jsem ze třídy a vyběhl ven. Nikdo si mě nevšiml. Rozběhl jsem se tou největší rychlostí do lesa a tam si ulovil dvě srnky, než jsem zahnal ten nejhorší hlad. Poté jsem se do školy vrátil a doufal, že už tam nebude.

Šel jsem rovnou do jídelny a před ní jsem uviděl moje sourozence, jak tam míří. Ani si nevšimli, že jsem byl pryč a Alice nezklamala. Všechno je v pořádku, Edwarde? zeptala se mě v myšlenkách. Jen jsem - pro lidské oči nepostřehnutelně - přikývl. Když jsem vešel do jídelny, ona - Bella - tam byla. Seděla vedle Jessicy Stanleyové a ptala se na naši rodinu, když uviděla Rose, Emmetta, Jaspera a Alice. Jenže když uviděla mě, ztuhla. Ale na očích jí bylo vidět, že se nebála, ale že byla překvapená. Nad tím jsem málem ztuhl já.

Jak moc jsem si přál slyšet, co si myslí a proč se mě nebojí. Jenže za chvíli odcházela ze slovy, že si doma musí něco zařídit. Pak mě něco překvapilo ještě víc. Chtěl jsem jít za ní. Alice mé rozhodnutí viděla a nenápadně se na mě zvědavě podívala. Podíval jsem se na ni prosebným pohledem, ona pochopila a nenápadně přikývla.

Když Bella odjela domů, vyšel jsem ze školy a nastoupil si do auta. Jel jsem nenápadně, aby si mě nikdo nevšiml. Podařilo se mi to. Uviděl jsem, že bydlí v jednopatrovém žlutém domečku, který mi k její povaze seděl.

Zaparkoval jsem bezbečně daleko, aby mě neviděla a nepostřehnutelně jsem vyskočil do lesa na jeden blízký strom. Všiml jsem si, že má doma kočku a želvu, což mě překvapilo. Měla asi ráda zvířata. Ach, pomyslel jsem si, ona je prostě dokonalá. Nedíval jsem se když se oblékala, protože to bych byl opravdu šílený.

Pak se vydala do lesa a já jsem se rozhodl ji pronásledovat, co nejtiššeji mi upíří schopnosti dovolovaly. Šla hluboko do lesa a vypadalo to, že tu cestičku dobře zná. Za chvíli došla k nějakému listnatému stromu... Počkat, listnatému? S vykulenýma očima jsem se na něj díval a najednou jsem uslyšel něčí myšlenky. Pak jsem ztuhl.

Bella se pomalu zvedala do vzduchu, pak si sedla doprostřed stromu a pak se nepatrně rozhrnuly mraky. Pak mi to došlo. Byly to Belliny myšlenky. Cítil jsem z nich nějakou skrytou energii, kterou jsem u upíra a ani u člověka necítil nikdy. Opatrně a co nejtiššeji jsem přistál u stromu za ní a dál poslouchal.

Chtěl jsem poslouchat dál její myšlenky, jenže vítr mi foukl do tváře její vůni a já jsem se pevně chytil stromu, u kterého jsem stál. Začal jsem ten strom drtit, a to neuniklo její pozornosti. Už jsem neslyšel její myšlenky. Rychle se otočila a uviděla mě. Měl jsem utéct, ale nešlo to. Kvůli její vůni. Zvědavě se na mě dívala, pak si stoupla a pomalu se snesla na zem. Pomalu přešla ke mně.

„Ahoj. Ehm, vím, že ti to přijde divné, ale můžu se tě zeptat, co máš vlastně za schopnost?“ zeptala se zvědavě.

„Čtu myšlenky, ale tvoje ne,“ odpověděl jsem bez přemýšlení. Jak o tom mohla vědět?

„A povíš mi, co jsi zač a jak jsi poznala, že jsem upír?" zeptal jsem se jí tázavě. Vůbec jsem to nechápal.

„Jsem masarka. A ty dokážou rozeznávat aury lidí nebo i upírů. Upíři ji mají tmavou a tajemnou tak jsem poznala tebe," vysvětlovala šeptem. Pak se mě ještě zeptala, jestli zítra přijdu do školy. Na to jsem jen přikývl.

„Tak ahoj," zašeptal jsem na rozloučenou a pak už upíří rychlostí běžel domů. Když jsem vešel, všichni se na mě tázavě podívali. Na to jsem jen zakroutil hlavou a šel do svého pokoje. Lehl jsem si na sedačku a viděl její obličej stále před očima.

 


 

Ani nevíte, jak jsem ráda, že tu povídku někdo čte. Proto vám tuhle kapitolku věnuji. =)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rubínové slunce 3. kapitola:

 1 2   Další »
12. Missao
21.05.2011 [11:38]

MissaoRonnieCullen: pokusím se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. LuMo12
20.05.2011 [20:58]

Vydarená kapitola. Teším sa až to naberie trochu grády. To bude paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2011 [17:48]

RonnieCullenMissao: Tak to máš potom super fantáziu! Emoticon Emoticon Pžičaj mi ju niekedy. Emoticon

9. zet
19.05.2011 [15:51]

Emoticon Emoticon

8. lufeninka1999
18.05.2011 [21:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [20:19]

MissaoRonnieCullen: masarka? Výron mé fantazie Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [20:14]

RonnieCullenSupeeeeer! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Edwardov pohľad sa mi fákt páči! Som rada, že už vie kto Bella v skutočnosti je. Ale musím sa ti priznať, že sa mi to zdá nejako urýchlené. Celý ten dej :D. Emoticon Emoticon Emoticon Neuraz sa prosíííím! Samozrejme, že túto poviedku budem aj naďalej čítať! (To mi nedokážeš zakázať! Hihi!)
A ako ti vlastne napadol názov masarka?? Nechápem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jasmínka
18.05.2011 [20:08]

kráása honem další

4. barny
18.05.2011 [18:38]

Emoticon

3. myska98
18.05.2011 [18:27]

Supe, piš dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!