Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rubínové slunce 12. kaptitola

TWilight boys


Rubínové slunce 12. kaptitolaA je tu další kapitolka!!! Omlouvám se za opoždění, veliké opoždění, ale příchod prázdnin mě naprosto pomátl. Musela jsem dokoupit zásoby Monsterů, Big Shocků, SemTexů, Rockstárů, apod. XD
Co se tu stane? Je to ještě ve škole a napovím, že ta první událost nebude souviset s Alexem. Ale s Edwardem a Bellou. Víc neprozradím, i když si to za to čekání zasloužíte. :D

Po zazvonění jsem vyšla ze třídy naprosto normálně. Normální člověk by byl otřesený, ale já jsem přeci nebyla normální člověk. Pociťovala jsem nervozitu. To byl jeden z mála negativních pocitů, které mohla moje existence cítit.

Co když ten pitomý upír něco provede nevinným lidem? Podle jeho aury už určitě ublížil více lidem, než jsem si dokázala představit. Jenže proč jde právě po mně? Ano, je pravda, že mám pro upíry až příliš sladkou krev, ale všichni Cullenovi jí odolali naprosto bez problému. U Edwarda to bylo prý něco jiného. Sám mi to řekl. Něco ho ke mně poutalo už od první chvíle. I když ta chvíle byla, když mě chtěl zabít. O tom jsem se před ním raději nezmínila.

Měla jsem ještě několik hodin. Mezi nimi byla i biologie, která byla hned teď. Šla jsem na ni svižným tempem, protože jsem potřebovala uklidnit Edwarda. Podle jeho rozzuřené aury jsem poznala, že se sotva ovládá. Nevěděla jsem ale, jestli to bylo kvůli Alexovi nebo ne. Jakmile totiž Alex utekl, jeho aura se uklidnila, ale ne úplně. Pořád v ní byl ten narudlý odstín, který mě znervózňoval. Jakmile jsem vešla do třídy, trošku jsem se uklidnila.

Edward seděl na svém místě, ale měl zatnuté pěsti a hypnotizoval dveře. Když jsem do nich vstoupila, uklidnil se a jeho aura taky. Dokonce se i usmál a já na něj. Posadila jsem se vedle něj.

„Ahoj. Edwarde, co se děje? Nesnaž se mi říct, že je vše v pořádku, protože já to poznám,“ řekla jsem mu potichu.

„Ten Newton mi jde na nervy,“ zašeptal rozzuřeně. Musela jsem se zasmát.

„Nic víc?“ zeptala jsem se ho.

„A jeden pitomý upír, který byl tak drzý, že přišel až sem,“ zašeptal. Znovu zatnul ruce v pěsti. Chlácholivě jsem ho pohladila po ruce. Najednou se uklidnil a pousmál se.

„Proč tě tak štve Mike?“ zeptala jsem se. Vážně mě to zajímalo.

„Nemá vhodné myšlenky.“ Zaskřípal zuby a uhnul pohledem.

„Dřív ti to nevadilo.“

„Dřív jsem ještě nevěděl, co k tobě cítím,“ řekl potichu a něžně. Ta věta mi naprosto stačila. Ubránila jsem se tomu, abych ho políbila ve třídě plné lidí. Jeho "fanynkám" by se to určitě nelíbilo.

Pak přišel do třídy učitel a nudná hodina začala. Skoro celou hodinu jsem strávila tím, že jsem se dívala na Edwarda a on na mě. Nakonec to nebyla tak nudná hodina.

Když zazvonilo, vydala jsem se velkou přestávku trávit do jídelny, jako každý. U stolu už čekali Angela, Jessica. Mike, Tyler, Ben a Lauren tam nebyli. Nechala jsem to být a šla si sednout. Když jsem se podívala směrem, kde seděli Cullenovi. Alice se na mě usmívala. Úsměv jsem jí mile oplatila a šla se posadit vedle Jessicy.

„Ahoj, Bello. Co se stalo, že jsi nebyla ve škole?“ spustila na mě hned Jessica.

„Ehm, nebylo mi dobře, tak jsem zůstala doma,“ řekla jsem jí. Nevypadala moc přesvědčeně.

„A to jsi byla celý víkend doma?“ zeptala se zase. Najednou jsem si vzpomněla na Aliciny slova. Jednou se stejnak dozví, že s Edwardem chodím. Proč jí to neprozradit teď?

„Řeknu ti tajemství, ano?“ řekla jsem jí potichu. „Ale nesmíš to nikomu říct. Platí?“ Začala horlivě přikyvovat.

„Chodím s Edwardem,“ zašeptala jsem jí do ucha. Vykulila oči, ale nic neříkala.

„Neřekneš to nikomu?“ zeptala jsem se s obavami v hlase. Ona se ale zasmála.

„Za koho mě máš? Je to tvoje věc. Aspoň to vysvětluje, proč se na tebe pořád dívá.“ Zasmála se.

„Mám nápad!“ řekla najednou Angela. S Jess jsme se na ni zvědavě podívaly, co má v plánu.

„Uděláme si dámskou jízdu! Ta minule nevyšla, protože tam nebyla Bella a stejně jsme ji pak zrušily.“ Jess se rozzářila a já jsem s úsměvem přikývla.

Když jsem odcházela do třídy, měla jsem hodinu s Jess. Byla docela milá. Ne tak tichá jako Angela, ale připomínala mi svým způsobem Alice. Jenže Alice je výjiměčná, pomyslela jsem si vesele.

Zbytek hodin proběhl normálně. Když jsem se po posledním zazvonění vydala ke svému autu, uviděla jsem jednu osobu, které u něj čekala. Mike. Co asi chtěl? Vzpomněla jsem si na Edwardův hněv a vnitřně jsem se otřásla.

„Ahoj Miku. Co se děje?“ zeptala jsem se.

„Ehm, no. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli bys... nešla na večeři.“ Proto byl tak nervózní.

„Miku, je to sice milé, ale nemůžu.“ Nepochopeně se na mě podíval. Už jsem chtěla promluvit, ale ucítila jsem tolik známou auru vyskytující se za mnou.

„Promiň, ale Bella nemá čas,“ promluvil sametový hlas hned za mnou. Otočila jsem se a tam stál - jak jinak - Edward. Otočila jsem se znovu na Mika. Zbledl, ale nic neříkal a odešel.

„Tak to je důvod, proč jsi byl tak naštvaný?“ zeptala jsem se. Jen přikývl. Pak se sklonil a políbil mě. Před celým parkovištěm! Jenže dokázala jsem vnímat jen ten polibek. Nic víc. Polibek s úsměvem ukončil. Taky si to užíval tak, jako já? Asi ano.

Nedošlo mi, že celé parkoviště utichlo. Bylo slyšet jen motor aut, ale všechny konzervace utichly. Najednou jsem byla ráda, že jsem to Jess řekla dřív. Jinak by to ze mě tahala tak, jako tak.

„Nevím jak ty, ale já už jedu domů. Chci se odtud dostat,“ řekla jsem vesele. Edward se na mě ještě jednou zářivě usmál, ale to už jsem byla v autě a odjížděla pryč. Celé parkoviště nás pozorovalo.

Přitáhla jsem si tak nechtěnou pozornost celé školy. Najednou jsem litovala, že je začátek týdne. Kdyby byl konec týdne, mohla bych se schovat na víkend doma a možná by na to lidé zapomněli. Ne.

Na to nejde zapomenout.


Opravdu moc se omlouvám za tak velké zpoždění. Měla jsem moc věcí a ještě přišlo vysvědčení následováno třídní důtkou. :P

Tuto kapitolku věnuji hlavně RonnieCullen, schuchince, Zuzince a všem, co si tuto povídku čtou a mají se mnou trpělivost, když něco nepřidávám. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rubínové slunce 12. kaptitola:

 1
12.07.2011 [11:03]

RonnieCullenMissao: Som rada, že ti dokážem zlepšiť náladu. Si naozaj skvelá spisovateľka a som rada, že som túto poviedku začala čítať. Naozaj sa nikdy neviem dočkať ďalšej kapitolky.. Emoticon

07.07.2011 [21:37]

MissaoJůůůů, moc jste mě potěšily svýma komentářema!!! u každýho smajlíku se usmívám jak měsíček na hnoji Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
RonnieCullen: No mně by nevadilo vedět o vztahu Belly s Edwardem, ale Edwardovy "fanynky" ve škole to nepotěší, ale to až příště Emoticon Emoticon Emoticon ty opravdu dokážeš potěšit. Tvůj komentář jsem si přečetla až poslední, protože se na tcoje komentáře vždyck\ strašně těším. Neskutěčně mi dokáží zlepšit náladu Emoticon

07.07.2011 [21:02]

RonnieCullenTy si poklad! Zasa si mi venovala kapču, aj keď si to vôbec nezaslúžim! Emoticon Emoticon Ďakujem, ďakujem, ďakujem, ...
Kapitolka je napísaná super, len škoda, že nie je dlhšia.. Emoticon Myslíš, že s tou dĺžkou by sa dalo niečo spraviť? Emoticon Emoticon Emoticon
edwardowa žiarlivosť je taká roztomilá! Zbožňujem, keď edward žiarli... Emoticon Emoticon Emoticon Myslím, že svoje malé/veľké tajomstvo už prezradili.. Emoticon Emoticon Ale komu by vadilo, že ľudia vedia o vzťahu s EDWARDOM ??? Mne určite nie! Emoticon
Takže rýchlo nech tu máme ďalšiu kapitolku! Emoticon Emoticon Ja normálne nič iné, okrem kontrolovania, či si nepridala kapču nerobím! Som tvoja naozaj veľká fanúšička! Emoticon Nechceš vydať knihu? Hneď by som ju mala! Emoticon Emoticon
Takže sa teším na ďalšiu kapču.. Emoticon Emoticon

5. Jasmínka
07.07.2011 [19:38]

kráásný...těším se na další??? :-)

4. LuMo12
07.07.2011 [12:30]

Vcelku podarená kapitola. Páči sa mi Edwardova žiarlivosť, je taký roztomilý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
07.07.2011 [11:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. DAlice
07.07.2011 [10:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. van
07.07.2011 [9:51]

vankrasa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!