Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rising moon - 4. kapitola

Že upír!!!


Rising moon - 4. kapitolaJe tu čtvrtá kapitolka! Co se tady stane? Jaká věc se tedy ještě Belle přihodí? To zjistíte tady a nikde jinde. :D
P.S.: Moc se omlouvám, že jsem tak pozdě přidala další kapitolku. Když jsem byla na počítači moc dlouho, můj starší bratr mě z něj vyhodil. :P

V liščí podobě jsem procházela lesem, a co nejlépe jsem se vyhýbala řece. Moc se mi nechtělo znovu narazit na ty 'milé' vlky.

Šla jsem dál, ale pak jsem zaslechla nějaké divné zvuky za nejbližším stromem. Co nejtišeji jsem se za něj podívala.

Byl tam nějaký blonďák, co vysával srnu... vysával srnu! To nebylo dobré. Tedy pro mě. Pokud jsem věděla, tak se upíři žijí krví lidí. Nebo nějací ne?

Začala jsem pomalounku couvat, ale naneštěstí pode mnou zakřupala jedna větvička. Blonďák se za mnou otočil a ztuhl. Určitě se mu zdálo divné vidět lišku se zářícíma křišťálově modrýma očima a stejně zářícími pruhy na pěti ocasech.

Dál jsem couvala, ale on se pomaloučku vydal za mnou. Nevěděla jsem... proč? Proč zrovna já jsem dnes večer narazila na něco jako vlkodlaky a o hodinu později na upíra? Proč po mně šli? To se asi nikdy nedozvím.

Rychle jsem se otočila a vyrazila směrem k řece. Pomalejším vlkům bylo lehčí uniknout než obrovsky rychlým upírům. Upíra jsem ohromila, jak obrovskou umím vyvinout rychlost. Běžela jsem o něco málo rychleji než on.

Jenže on nebyl sám. Za chvíli za mnou běželo sedm nebo osm upírů. Za řekou už čekali vlci. Těsně před řekou jsem se proměnila na kitsune a přeskočila ji. Vlci na mě čekali. Jakmile jsem dopadla, rozeběhli se za mnou. Jenže jeden z nich byl velmi rychlý, takže mě téměř dohonil. Znovu jsem přeskočila řeku. Upíři za mnou běželi obrovskou rychlostí a já se jim snažila uniknout.

Jeden z nich byl asi o něco rychlejší, protože jsem slyšela, jak mě dohání. Byl dokonce kousíček ode mě! Natáhl se a dotkl se mě. Mnou proběhlo tak silné zachvění nějakého citu, že mě to srazilo na kolena.

Přemohl mě pocit obejmout ho. Jenže měla jsem k tomu důvod. Už jsem věděla, co to bylo za cit. Kitsune láska.

Rychle jsem dýchala s prsty zabořenými do země, do které jsem se i dívala. Ne! Já jsem se zamilovala do upíra. Pomátlo ho moje okamžité zastavení, takže se ke mně vrátil. Dál jsem zrychleně dýchala.

Pomalu jsem zvedla pohled na Edwarda. Stál dva metry ode mě a zmateně mě sledoval. Když uviděl můj obličej, zalapal po dechu. Když mě viděl naposledy, měla jsem v sobě všechnu kitsune krásu, ale vypadala jsem jako člověk. Hnědé vlasy a oči s totožnou barvou. Teď jsem byla jiná jen v těchto věcech.

Nevěděla jsem, co mám dělat. Postavila jsem se, protože jsem slyšela dobíhat ostatní upíry. Podívala jsem se Edwardovi znovu do očí a ohlédla jsem se za sebe. Upíři byli pár vteřin za námi. Rychle jsem k němu přiběhla, vtiskla mu jemný polibek na jeho saténově hladké rty a rozeběhla jsem se. Běžela jsem, co nejrychleji to šlo a za chvíli dokonce doběhla k Forks. Proměnila jsem se v lišku a běžela tak, aby mě žádný člověk neměl šanci vidět. Za chvíli jsem přiběhla domů.

Misao si něco zrovna vařila v kuchyni, když jsem vběhla dovnitř. Podívala se na mě a ztuhla. Podívala jsem se na sebe a pochopila ji. Byla jsem špinavá od hlíny a listí. Už se mě chtěla na něco zeptat, ale já jsem vběhla do koupelny, rychle jsem se vysvlékla a vešla do sprchy. Pustila jsem na sebe horkou vodu a začala přemýšlet.

Edward byl upír a upíři bývají nebezpečnější než samotní vlkodlaci. Měla bych se ho asi bát. Jenže když mi Edward přiznal lásku, všechny negativní pocity šly pryč. Došlo mi, že by mi snad ani nemohl ublížit. Jenže to jsem nemohla vědět. Co když by to dokázal? Upíři byli o něco silnější než kitsune a Edward o něco rychlejší než běžní upíři. A i přesto jsem se ho nemohla bát. I přesto jsem musela být s ním.

Edward:

Tak strašně jsem byl do ní zamilovaný. Když jsem ji poprvé uviděl, nemohl jsem z ní spustit oči. Očarovala mě svojí osobností. To se mi ještě nikdy nestalo. Jenže ona by mě nikdy nemohla milovat tolik jako já. To andělské stvoření by nemohlo milovat zrůdu, kterou jsem se před devadesáti lety stal.

Horší byla moje výjimečná schopnost, kterou jsem jako krvelačná bytost dostal. Čtení myšlenek. Nesnášel jsem to. Moje rodina už si ale na nedostatek soukromí v mojí společnosti zvykla. Jenže nemohl jsem přečíst myšlenky osoby, které jsem myšlenky číst chtěl. Belle Swanové, která ve mně probudila člověka. To jsem si myslel, že už v sobě známky lidskosti nemám. Ona to změnila.

Anniny myšlenky jsem se naučil ignorovat. Když ale předtím v klubu uviděla, jak se na Bellu dívám, málem jsem jí utrhl hlavu. Když poté navodila Belle lživou představu, že se mnou chodí, tak-tak jsem se ovládl. Musel jsem jít ale za Bellou, aby mi odpustila. Nevěděl jsem, kudy unikla. Asi oknem. Jenže moje bystré smysly by jí postřehly. Bylo mi to zvláštní.

Překvapilo mě ještě víc, že na mě nebyla rozzlobená. Podle slov její sestry byla zlomená a raněná. A to jsem způsobil já. Poté, jak jsem za Bellou přišel do pokoje, jsem uviděl, jak to její sestra myslela. Bella byla stulená do klubíčka a na jejích tvářích byly zaschlé cestičky od slz. Když se poté probudila, v očích neměla žádný hněv. Jen bolest. Když mě poté uviděla, nejdříve byla zmatená, ale pak se jí v očích objevil tak silný cit, který jsem k ní cítil já.

Večer jsem musel odejít domů, abych vysvětlil, kam jsem zmizel. Anne byla v myšlenkách tak rozzuřená, že jsem na ni musel zavrčet. Nesnášela Bellu tak, že byla schopná ji okamžitě zabít. Když jsme šli s rodinou večer na lov, Bella tam byla. Uviděla Carlislea.

Nevěděl jsem. že to je ona. Několikrát se proměnila v černou lišku s pěti ocasy. Zaujaly mne její oči. Byly doslova zářivě křišťálově modré. Stejné měla pruhy na ocasech. Byla doslova magická.

Pak, když jsem zjistil, že je to ona, ztuhl jsem v šoku. Na můj dotek, když jsem jí málem chytil, zareagovala velmi zvláštně. I přes to neměla v očích stopu po strachu. Rychle mě totiž políbila a utíkala pryč. Neběžel jsem za ní. Anne málem zešílela, když z dálky viděla, jak mě Bella políbila.

 

Všichni doběhli ke mně. Byli zmatení, jak jsem ztuhle stál. Carlisle se vzpamatoval první.

„Edwarde? Kdo nebo co to bylo?“ zeptal se.

„Bella,“ zašeptal jsem jen. Naprosto ho překvapila. Nevěděl o nikom takovém, jako byla ona.

„Chm. Aspoň víme, co schovává za tou svojí pěknou tvářičkou,“ řekla chladně Anne. V myšlenkách doufala, že Bellu pustím k vodě. Potichu jsem jejím směrem zavrčel.

„Brácho, ty si teda dovedeš vybrat,“ začal se smát Emmett.

 

Věděl jsem, že bez Belly nemůžu být. Ale bude chtít být ona se mnou, když zjistila, co jsem?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rising moon - 4. kapitola:

 1
5. marcela
20.09.2011 [7:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. myska98
22.06.2011 [20:32]

Je to super. Je to romantický. A už těď nesnášim Annu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [19:39]

FaireDokonalá povídka. Emoticon Emoticon Emoticon
Už se nemohu dočkat dalšího pokráčka. Emoticon Emoticon

2. Babča S.
22.06.2011 [17:11]

parda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
22.06.2011 [16:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!