Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Remember me x Twilight saga - Prolog + 1. kapitolka

Kaku


Remember me x Twilight saga - Prolog + 1. kapitolkaTakže Prolog + 1. kapitolka. Stručně vám v ní povím, o co čem je Remember me a povím vám taky, jak jsem přepracovala konec. Tato povídka je ze začátku ve vojenském životě. Ale maximálně pět kapitol a asi ve čtvrté kapitole se pozná se záhadným Jasperem Halem a stanou se z nich nej kámoši, potom Jasper bude muset pro jejich kamarádství učinit jednu věc.

Prolog

Tento příběh začíná na konci Remember me, vše je úplně stejné, akorát na konci je to jiné. A kdo neviděl Remember me, tak vám to tady rozepíšu. Když bylo Ally Craig (Emilie de Ravin) asi 8 let, tak jí její matku přímo před očima zabili v metru dva zloději, kteří chtěli jenom kabelku. Od té doby ji vychovával její otec policista Neil Craig (Chris Cooper).

Tylerovi Hawkinsovi (Robert Pattinson) na duši zůstala jizva, jelikož jeho starší bratr Michael Hawkins spáchal sebevraždu kvůli jeho otci Charlesu Hawkinsovi (Pierce Brosnan), který tráví většinu času v pracovně v obchodním centru a na děti si ani neudělá čas. Zvláště na jeho 12-ti letou dcerku Caroline Hawkins, která umí skvěle malovat a pořádá výstavy a nejhorší je, že tam nechodí její otec. Tyler bydlí v malém bytu se svým kámošem Aidan Hall (Tate Ellington).

Tyler a Aidan jdou večer do baru a když jdou z baru postraní uličkou, uvidí krádež auta, při níž proběhne rvačka a Tyler se do ní vloží. Poté přijíždí na místo policie s náčelníkem Neilem Craigem. Tyler chce spravedlnost a říká, že jeden chlápek, kterého zatknou, za nic nemůže. Neil ho srazí k zemi a zatkne. Tylerův otec zaplatí kaukci a opět se vrátí k práci a Tyler jde s Aidanem domů. Aidan zjistí, že dcera policajta, který zmlátil Tylera, chodí s nimi do školy. Proto se vsadí s Tylerem (o co nebo proč, to už nevím).

Další den na obědě za ní zajde, prohodí pár slov a pozve ji na pouť. Jejich vztah se vyvíjí dobře. Tyler se pohádá s otcem kvůli Caroline, protože nepřišel na její výstavu. Před výstavou pozve otce na večeři a vezme sebou Ally. Ally se po čase přestěhuje k Tylerovi a otec ji hledá. Nakonec najde Tylerův byt a čeká tam na ně, akorát tam přijde jen Tyler, protože Ally ještě někde je. Mluví o Ally a nakonec řekne, že to byla stejně jen blbá sázka a poperou se. Tyler to potom řekne Ally a ona od něho odejde. Aidan zajde za Ally a vysvětlí jí to a ta se pak k němu vrátí. Prožijou s Ally krásnou a vášnivou noc a ráno jedenáctého září dva tisíce jedna jde Tyler do otcovy pracovny. On tam ale ještě není, protože šel zavést Caroline do školy. Čeká ho v pracovně a kouká na počítač a na ploše jsou fotky Michaela, Tylera a Caroline, v tom si uvědomí, že ho měl otec rád. Jde k oknu a potom už lidi vidí jenom létající papíry a poškozené obchodní centrum. Ano, Tyler zemřel. Jenže mě se tento konec nelíbil, takže jsem se rozhodla udělat jiný konec + pokračování.

  1. kapitola - Jak to začalo

Tyler:

Dal jsem Ally pusu do vlasů.

„Kam jdeš?“ zeptala se mě Ally. Usmál jsem se.

„Jdu za otcem do pracovny. Brzo budu zpátky.“ Vzal jsem si kolo a jel za otcem do pracovny.

Projížděl jsem postranní uličkou a táta mi zavolal.

„Ano?“ zeptal jsem se a vjel jsem do další uličky.

„Ahoj, Tylere, dorazím později, vezu Caroline do školy.“ Položil to a já se pro sebe usmál.

Zrovna jsem vjížděl do poslední tmavé uličky, když jsem uslyšel velkou ránu a dunění, až jsem spadl z kola. Někdo mě silně praštil do hlavy a já upadl do tmy.

Pohled nikoho:

Těsně než letadlo narazilo do věže z něho vyskočili dva muži a snesli se do jakési postranní uličky, ale jich si nikdo nevšímal. Všichni se dívali na obchodní centrum, které každou chvíli může spadnout. A lidi z něho padali jako papíry, které lítaly vzduchem. Plno zraněných, zasypaných a taky mrtvých, na místo okamžitě přijíždělo plno hasičů, policistů a záchranářů.

Ale zatím v postranní uličce dva muži v černém, za opaskem zbraň, v ruce kulomet a na hrudi kapsičky s granáty a dýmovnice. To znamenalo jediné, teroristi. Praštili asi 20-ti letého hocha a táhli ho do auta a rychle ujížděli pryč. Měli soukromé letadlo. Odletěli s ním pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Remember me x Twilight saga - Prolog + 1. kapitolka:

 1
1. chleba
10.11.2014 [17:53]

co se vlastně stalo, že rob zemřel ?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!