5. kapitolka. Promiňte, že mi to tak trvalo, ale byla jsem v Anglii a neměla jsem vůbec čas a ani neměla počítač. Tak se vám to teďka budu snažit vynahradit a budu psát, psát a psát a mezitím skočím s pejskem na procházku :D. Tahle kapitolka je o prvním dnu výcviku.
30.05.2010 (11:15) • MetlosCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1276×
5. kapitolka
Nechal jsem opět zvláštní věc na Jasperovi plavat a následoval jsem ho do jídelny.
Tam jsme byli jako jediní, když se nepočítají kuchařky a uklízečky, které uklízely ještě stoly po obědě.
„Sedni si,“ ukázal na stůl, sedl jsem si a čekal.
Jasper zatím něco říkal kuchařce, která se jen přiblbě culila.
Jasper domluvil, kuchařka šla někam dozadu a Jasper ke mně.
„Je sice po obědě, ale ještě něco zbylo,“ kuchařka zatím rychlostí blesku byla už u nás. Začala pokládat na stůl talíř s polívkou, vedle talíř s nějakým masem a brambory. Odešla a za chvíli byla zpět se sklenicí vody.
„Dobrou chuť,“ popřála mi. Nechtěně jsem se na ni usmál, abych ji neurazil a málem se z mého úsměvu sesypala.
Jasper se pousmál.
Pustil jsem se do jídla a Jasper mě… znechuceně pozoroval?!
„Co je?“ zeptal jsem se ho.
„Nic, jen mi tady vůbec nechutná a navíc já jsem nikdy moc nejedl, prý mám nějakou poruchu přijímání potravy,“ odpověděl mi Jasper.
„Aha,“ a dál jsem jedl a nechal další zvláštnost na Jasperovi být.
Dojedl jsem. Nebylo to zas tak špatné, ale taky to nebylo nejlepší.
„Půjdeme?“ zeptal se mě Jasper, který mě celou dobu pozoroval.
„Jasně,“ řekl jsem a viděl jsem jak se sem žene ta kuchařka, tak jsem radši přidal na tempu.
Vyšli jsme z jídelny.
„Tak jo, pojď za mnou. Naučím tě ty názvy zbraní a jak se nabíjejí.“ Přikývl jsem.
Jasper šel, tak jsem ho následoval.
Zastavili jsme před 2. hangárem. Jasper vešel dovnitř a já za ním.
„Ty kráso,“ vyšlo ze mě, když jsem uviděl tolik zbraní a nábojů pohromadě. Jasper se zasmál a vedl mě ke stolu, na kterém byly položeny zbraně.
„Takže tahle zbraň se jmenuje…“ začal Jasper a já byl ochotný a poslouchal jsem ho celou dobu.
Bylo 22:00 a Jasper mě stále učil názvy zbraní, jak se nabíjejí a jaké k nim patří náboje. To byl základ všeho. Bez toho jsem byl ve válce nepoužitelný. Zkoušel jsem to taky a šlo mi to. Jako bych byl proto stvořený, řekl mi Jasper, protože nikdo jiný tohle nezvládl tak rychle.
Už jsem u toho usínal, ale bavilo mě to. Jasper si mě všiml.
„Pojď, půjdeme spát. Dneska toho už bylo moc.“ Zajímavé, jako by on, nebyl vůbec unavený.
Byl jsem tak unavený, že jsem skoro ani nevstal.
Šel jsem slimáčím tempem do pokoje s Jasperem a jak jsem dopadl na postel, tak jsem taky usnul.
Ráno mě probudily výstřely, až jsem sebou trhl.
Jasper se zasmál.
„To máš místo budíčku. Nechal jsem tě spát trochu déle. Já jdu na snídani. A přijď tam, co nejdřív.“ Přikývl jsem.
Tak jsem tedy vstal a šel do koupelny, která byla na konci chodby. Svlékl jsem se a vlezl pod studenou sprchu, abych se trochu probral.
Nechal jsem na sebe padat studenou vodu. Umyl jsem se, vyčistil zuby a oblékl se. Vzal si helmu a naklusal jsem do jídelny za Jasperem. Bylo tam jen pár kluků. Uviděl jsem Jaspera a sedl si k němu.
Postrčil tác ke mně.
„To je tvoje, to nejlepší hned zmizí, tak jsem ti to vzal hned. Doufám, že jsem vybral dobře a že ti to bude chutnat,“ řekl mi a já přikývl.
„Dík, co budeme dneska dělat?“ zeptal jsem se ho. Vzal jsem si topinku a začal ukusovat.
„Dneska budeš na překážkové dráze trénovat, se zbraní a batohem ať si zvykneš a odpoledne zkusíš střílet. A jestli by ti tohle všechno šlo, pozítří by jsme mohli vyrazit na nějakou akcičku, pomoct ostatním a mimochodem kapitán je z tebe nadšený. Až dojíš tak si vezmi batoh a běž do hangárů číslo 2,“ usmál se, zvedl se a odešel.
Usmíval jsem se a ani nevím proč. Ukusoval jsem dále topinku. Ostatní se na mě dívali, takovým vražedným pohledem a když si mě všimli, že na ně koukám, obrátili pohledy jinam. Tohle je, ale fakt zvláštní místo.
Doufám, že se vám kapitolka líbila a přidáte komentík :D.
Autor: MetlosCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Remeber me x twilight saga 5. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!