Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebecca Black - 7. kapitola


Rebecca Black - 7. kapitolaČím dál tím víc jsem se zamotávala s Jessem, i když jsem se snažila z toho vykroutit. On nedokáže pochopit moje názory, takže naše cesta se asi bude muset rozejít...

Chci jen sex

Jesse se ke mně natáhl a políbil mě do vlasů. Překulila jsem se na něj a sedla jsem si mu na břicho.

„Můžu zpátky řídit já?“ zeptala jsem se a smyslně jsem mu hleděla do očí. Tohle byl přesně ten důvod, proč jsem poslala Duncana do háje. Protože i když jsem si myslela, že to s ním bylo dobré, s Jessem to bylo ještě lepší. Dokázal se odvázat a hltal mě stejně vášnivě jako já jeho. Nepřitahoval mi uzdu, naopak ji ještě víc povolil, a já si tak mohla celé milování ještě víc užít.

„To není dobrý nápad, Becco,“ zasmál se a chtěl se ke mně zvednout, aby mě políbil.

Uhnula jsem mu. „Tak můžu?“

Užuž chtěl něco namítnout, když jsem ho umlčela parádním polibkem. Znovu jsem se zeptala a Jesse jen zamručel. Sjela jsem rty k jeho uchu a přisála se na jeho ušní lalůček. Zavrněl. Položila jsem znovu stejnou otázku. Chtěl mě odmítnout, a tak jsem ho kousla do ucha a znovu se naklonila nad něj.

„Prosím,“ zašeptala jsem a jazykem jsem mu obkroužila rty.

„Dobře,“ odsouhlasil a převalil mě pod sebe, abych mu nemohla vyklouznout. Vzal si pořádně dlouhý a divoký polibek.

Dala jsem mu ještě jednu krátkou pusu, pak jsem od něj vstala a začala jsem hledat svoje oblečení. Jesse mě jen se zájmem pozoroval. Oblékla jsem se a šla jsem k motorce, abych si prohlédla její ovládání.

Jesse za mnou za chvíli přišel a trpělivě mi všechno vysvětlil. Zdálo se to být celkem jednoduché. Nasadila jsem si helmu a přehodila nohu přes motorku. Jesse si sedl za mě a kontroloval moje počínání. Stiskla jsem spojku, přidala jsem plyn a pomalu jsem spojku pouštěla. Motorka sebou trhla dopředu a pak motor vyhasl.

„Musíš spojku pouštět pomaleji,“ vysvětlil mi Jesse. Aha, tak jsem ji asi nepustila tak pomalu, jak jsem si myslela.

Zkusila jsem to znovu a motorka se rozjela. Přidala jsem plyn a nohou přehodila vyšší rychlost. Zaradovala jsem se, jak mi to skvěle jde, a vyrazila jsem na silnici vedoucí do La Push. Šlo mi to dobře, a tak jsem ještě přidala. Jesse celou dobu držel řidítka se mnou. V duchu jsem se smála a ještě jsem přidala.

Projížděli jsme táhlou zatáčkou, když jsem ucítila, jak zadní guma proklouzla. Jesse to na poslední chvíli stačil vyrovnat, protože jinak už bychom se oba váleli na zemi v příkopu. Trochu jsem ubrala na rychlosti a dávala jsem větší pozor. Kdybych jela sama, nic by mě nezastavilo, ale vzhledem k tomu, že jsem opravdu nechtěla zabít Jesse, nebo ho připravit o poslední nervy, chovala jsem se rozumněji.

Odbočila jsem na příjezdovou cestu a zastavila před Jesseho garáží. Jesse za mě vypnul motor a odvezl motorku do garáže.

„To bylo báječné,“ povzdychla jsem si šťastně, když se ke mně vrátil.

„Jak pro koho,“ zasmál se. „Čekal jsem, kdy nás oba někde vysypeš.“

Takže myslel na to samé co já. „Já? Nikdy.“

Znovu se usmál a přitáhl si mě k sobě. Hladově mě políbil. Užívala jsem si to a ještě opojená z dokonalé jízdy jsem mu polibky vracela. Pak jsem se odtáhla, hodila jsem poslední pohled na zázračný stroj a šla jsem domů.

Než jsem tam došla, už se dávno setmělo. Táta samozřejmě stepoval v obýváku, aby mě obdařil svým typickým kázáním, při kterém většinou jen přikyvuju, a ani nevnímám, co říká. Tak jsem to udělala i tentokrát, vběhla jsem do pokoje a spokojeně jsem se natáhla na postel.

„Becco,“ oslovila mě Alice a já jsem vyděšeně zvedla hlavu. Vážně by mě už měli přestat strašit svým nenadálým příchodem. „Viděla jsem tě. Jezdila jsi zase na motorce.“

„Pšššt,“ okřikla jsem ji, aby nás táta zezdola neslyšel. „Táta se to nesmí dozvědět.“

„Nehodlám mu nic říct, ale chci něco na oplátku,“ zazvonila tiše.

To jsem si mohla myslet, že mi to jen tak neprojde, pomyslela jsem si. „Tak to vysyp.“

„Pomůžeš mi vybrat dárek k výročí pro Edwarda a Bellu.“

„To přece dokážeš vybrat i sama,“ namítla jsem. „Nebo si můžeš vzít Rose. Já tomu stejně nerozumím.“

„Tak mám to říct Jakeovi?“ vyhrožovala.

„No jo, fajn, pojedu s tebou,“ svolila jsem. „Ale nebudeš na mě křičet, až se budu tvářit hrozně zmučeně.“

„To se uvidí,“ zacinkala tajemně Alice a vyskočila z okna.

Pche, odfrkla jsem si v duchu. Já a vybírat dárek pro Edwarda a Bellu. No prosím, ale nechci být u toho, až budou otvírat dárek ze sex shopu. Nad tou představou jsem se zasmála.

Když jsem následující den přijela do školy, trochu jsem se obávala setkání s Jessem. Nechtěla jsem, aby to bral vážně. Mně se to s ním líbilo, ale chtěla jsem zkusit víc. Záleželo mi na něm víc než na všech ostatních, se kterými jsem se líbala nebo vyspala. Ale to nestačilo. Byl to kamarád, ale jediné, co víc z něj mohlo být, byl občasný milenec.

Vešla jsem do třídy a zahlédla ho na jeho obvyklém místě. Usmíval se na mě, což bylo zlé znamení. Jakmile se na vás kluk po společné noci usmívá, líbilo se mu to a nechce zapomenout. Nedala jsem na sobě nic znát a sedla si do lavice za něj jako obvykle. Hned se na mě otočil a zeptal se mě:

„Ahoj Becco, tak jak ses vyspala?“

Usoudila jsem, že bude nejjednodušší hrát usměvavou kamarádku. „Prima, a co ty?“

„Taky skvěle,“ culil se. „Měl jsem pěkné sny.“

Bylo mi jasné, kam tím míří, ale prozíravě jsem hrála nechápavou. Za chvíli dorazila profesorka a hodina začala.

Jesse se naštěstí nechoval jako dotěrnej milenec, spíš byl stejný jako dřív, jen mi vyjadřoval svou náklonnost trochu viditelněji. To bylo dobré, protože ho pak nemusím ranit, že už s ním nechci nic mít. Já jsem prostě sólista. Nemůžu vedle sebe mít nikoho, komu důvěřovat. Spolehnout se člověk může jen na sebe.

Uběhly další dva dny a byl pátek. Odcházela jsem ze školy přes parkoviště a říkala jsem si, že dneska půjdu domů zase pěšky, když mě Jesse dohonil.

„Nechceš svézt?“

Chvíli jsem se zamyslela. Ale kámoška by se nechala svézt, že jo? „Jasně, to by bylo prima.“

Hodil mi helmu, navedl mě k motorce a tentokrát mě řídit nenechal. Jenomže místo domů mě odvezl před jeho dům. No, pořád je to blíž než od školy.

„Zajdeš ke mně?“ usmál se a už mě držel kolem pasu.

S úsměvem jsem ho od sebe odstrčila. Měla bych to zarazit dřív, než do toho Jesse spadne, ale ty jeho rty a velké ruce...

Než jsem se stihla rozhodnout, už mě líbal. V zajetí vášně jsem ho nedokázala odmítnout. Vzal mě do náruče a odvedl do domu, kde mě položil na postel. Pomalu ze mě sundával oblečení a já nebyla schopná přestat. Sama jsem mu pomohla z jeho oblečení. Chtěl do mě už vniknout, ale já ho zarazila. Obrátila jsem ho na záda a sedla si na něj. Nasedla jsem na jeho ztopořený úd a pohybovala jsem se nahoru a dolů. Jesse si mě prohlížel a hladil moje ruce, které se mu zarývaly do hrudi.

Znovu mě zalil ten pocit svobody. Připadala jsem si volná jako pták, všechno teď záleželo jenom na mně, mohla jsem si regulovat přírazy podle sebe. Za pár minut jsem přivedla jeho i sebe k bouřlivému orgasmu.

Klesla jsem vedle něho na postel a vzrušeně jsem oddychovala. Jesse mě hladil po břiše a po prsou. Soustředila jsem se na obrazce, které na mě kreslil. Bylo to tak krásně pokojné a klidné, až jsem se sama divila, jak se mi ten náhlý klid líbí.

Naklonil se nade mě a políbil mě na rty. Položila jsem si ruce kolem jeho krku a nechala jsem se zalehnout jeho váhou.

„Jsi úžasná, Becco,“ zašeptal.

Rychle jsem se probrala ze svého opojení. Tohle by mi neměl říkat. Asi konečně nastala ta chvíle vyříkat si to. „Jessi, tohle neříkej.“

„Ale proč? Je to pravda.“ Políbil mě vášnivě.

„Mám takovej dojem, že to bereš jinak než já.“ Odtrhla jsem se od něj a opřela jsem se o lokty.

„A jak to bereš ty?“

„Líbí se mi to s tebou, ale chci jen sex,“ vysvětlila jsem mu.

„Dobře, tak spolu můžem jen spát,“ kývl.

„Jenom chci, abys věděl, že já to nevydržím jen s jedním člověkem.“

To ho zarazilo. Asi by zvládl to, že s ním chci jen spát, ale představa, že by se o mě musel s někým dělit, se mu asi moc nelíbila. Tím líp, aspoň se nebudu muset zdržet moc dlouho u jednoho kluka.

„Myslela jsem si to,“ reagovala jsem na jeho ticho a vstala jsem z postele. Hodila jsem na sebe oblečení a odešla jsem.

Byla jsem ráda, že se to tak vyřešilo, a spokojeně jsem vyšla domů. Takhle to bude lepší. Jesse se stejně nebude dlouho trápit a já mám čistý svědomí, že nikomu nelžu. Teda ne že by mi to vadilo.

Alice mě hned ten večer vytáhla do obchoďáku na ty její slíbené nákupy dárku pro Edwarda a Bellu. Prolezly jsme několik obchodů, ale já jsem stejně nic nehledala. Bylo mi jedno, co jim nakonec koupí, já jsem si tady jen odbývala svůj „trest“.

Když jsem přišla v pondělí znovu do školy, Jessova veselá nálada byla pryč, ale tvářil se statečně. Místo jeho dotazů na můj víkend mě jen na půl pusy pozdravil a dál se věnoval Jeremymu. Amy dneska nevypadala moc dobře.

„Co ti je?“ zeptala jsem se jí.

„Není mi dobře,“ špitla a položila si hlavu na lavici.

„Musíš se vyležet, Amy,“ otočil se na ni Jesse. „V pátek je ta dlouho očekávaná párty.“

„Už v pátek?“ zeptala jsem se překvapeně. Ta doba utekla tak rychle, že mě to úplně zaskočilo.

„Jo,“ kývl a stěží se mi podíval do očí. Krátce jsem jeho spalující pohled oplácela a pak jsem uhnula, abych mu to nedělala ještě těžší.

Po zbytek týdne jsem se snažila mu spíš vyhýbat. Ve středu po škole jsem se sešla s Antonym a párkrát jsem se s ním líbala, ale stálo to za nic.

V pátek odpoledne jsem se doma chystala na tu slavnou párty. Deepak mi slíbil, že mě vyzvedne v La Push. Prohrabávala jsem se doma šatníkem a přemýšlela, jakým outfitem dnes večer všechny okouzlím, když mi do rukou padly ty červené minišaty, které jsme už dávno koupily s Alice. Kolik času muselo uběhnout, než jsem na tu párty mohla jít...

Neváhala jsem ani vteřinu a nasoukala jsem se do nich. Zvolila jsem k nim černé doplňky – korálky, které jsem dvakrát obmotala kolem krku, černé visací náušnice, lak na nehty a černé lodičky. Vše jsem pozvedla kouřovým líčením. Vypadalo to naprosto dokonale, provokativně a sexy.

Emmett pochválil můj model a přistihla jsem ho, jak si mě skutečně se zaujetím prohlíží. Dodalo mi to sebevědomí a vyrazila jsem do La Push, kde už na mě čekal Deepak. Původně s námi měla jet i Amy, ale vzhledem k tomu, že onemocněla, jeli jsme jen my dva.

Deepak jel asi dvacet minut a zastavil před obrovským domem kus za městem, který se už otřásal pod vlivem hudby. Zaparkoval na plácku, kde už stálo spoustu aut a vyrazili jsme spolu ke vchodu.

„Čí je to dům?“ vyzvídala jsem. Možná jsem měla říct spíš vila. Vila zabudovaná do kopce měla asi tři patra, dva balkóny a obrovskou zahradu.

„Erica Stona,“ odvětil.

„A co je zač?“

„Kluk ze zbohatlické rodiny. Přistěhoval se docela nedávno. Asi shání nové kamarády,“ pokrčil Deepak rameny.

Vešli jsme spolu do moderně zařízeného domu, kde hrála hlasitá hudba, čímž se náš rozhovor ukončil. Deepak se prodíral davem lidí, kteří už tu byli a já jsem se ho prozatím držela. Nejdřív to tu okouknu a teprve pak vyrazím na lov.

Deepak našel po pár minutách hledání naši partu – Jeremyho a Jesse. Jeremy zapískal nad mým outfitem a i Jesse mě potichu pochválil. Chvíli jsme spolu popíjeli a já jsem je tam pak zanechala a šla jsem obhlédnout zbytek domu.

Někdo mi sáhl na zadek. Okamžitě jsem se obrátila po původci toho všeho a spatřila jsem přede mnou naprosto slizkého kluka, který si evidentně myslel, že na mě udělá dojem.

„Co si to dovoluješ?“ vyjela jsem na něj.

 

Předchozí kapitola

Následující kapitola


Vztah Beccy a Jesse se trochu komplikuje. Vypadá to, že je Jesse už ze hry, ale je to skutečně tak? Dokáže se vyrovnat s přístupem Beccy?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebecca Black - 7. kapitola:

 1
16.05.2011 [6:29]

AalexBecca si nedá nic líbit, to je moc dobře. Navenek musí působit jinak, ale kdo ji pozná blíž... Skvělá kapitolka. Momentálně nemám na delší komentář, takže klikám dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!