Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 31

Official poster - Cullens and Bella


Předurčeni 31Doufám, že se mi povede o víkendu sem dát aspoň jeden díl, ale opravdu nic neslibuju. :-(

EDWARD

Už jsme byli skoro na místě, kde ji viděla Alice ve vizi. Cítil jsem pach nějakého upíra, vím, že ho znám, ale vážně si nemůžu vzpomenout a to prý mají upíři skvělou paměť, asi jsem sklerotický upír.

Přijeli jsme tam a prudce zastavili. Bella tam stála sama a dívala se na nás. Byl jsem tak rád, že byla v pořádku a celá…rozběhl jsem se za ní a chtěl jsem ji obejmout a políbit, ale její výraz mě dokonale odrovnal, bylo v něm tolik zloby jako nikdy…pořád se na mě zlobí, snad jsem toho zase tolik neudělal nebo ano? V duchu jsem si přehrával celý dnešní den, byl jsou dost protivném a možná to byla fakt blbost, nikdy jsem její myšlenky neslyšel, tak proč ě to teď tak vytočilo?!Ostatní si Bellu prohlíželi a zkoumali, jestli jí vážně nic není, taky cítili ten pach cizího, ale přesto známého upíra. Podíval jsem se znovu na ni, nedívala se na mě, raději se dívala do země nebo na ostatní, ale ne na mě…to bolí a moc…klidně bych si tady před ní klekl na kolena a odprosil ji přede všema, kdybych věděl, že to pomůže, ale jak znám Bellu, tak by ji to spíš ještě víc naštvalo…takhle se ale nikdy nechovala, nikdy se se mnou nebavila dýl než pár okamžiků, vždycky jsem si ji dokázal usmířit, ale dnes to nějak nejde. Nevím, jestli je to tím, že vím, že jsem to tentokrát zpackal, nebo tím, že je na mě opravdu naštvaná.

Všichni chtěli vědět, co se stalo, ale nikdo nevěděl jak začít a kdybych začal já, tak nevím jestli by mi vůbec odpověděla. Co mám dělat, aby se mnou zase mluvila, tohle mě zabíjí…

Alice byla nervózní, protože nevěděla co se stalo…moc toho totiž neviděla a to ji rozčilovalo, nesnášela, když neviděla.

„Bello není ti nic?“

„Ne není, mělo by?“ Pane bože…ona si z nás snad dělá srandu, byl tady nějakej upír a ona dělá jak kdyby se nic nestalo. Se divím, že po ní Alice neskočila, protože uvnitř ní to vřelo nevědomostí a nadávala jak sobě tak jí.

„No…víš…měla jsem vizi, ve které jsi zastavila auto, vystoupila a pořád ses rozhlížela, jako by tě někdo volal a pak ta vize skončila. Co se stalo?“ Řekla to poměrně klidným hlasem, uvědomila si, že Bella neví o jejím „výpadku“, ale podle Bellinyho výrazu právě pochopila…až moc…vypadala, že přemýšlí, co přesně má říct, ale myslím, že by nám nic nezatajila, nemá přece důvod ne? Ale přesto to vypadalo, že bojuje sama se sebou.

„Někdo tu totiž byl…a toho někoho všichni bohužel známe.“ Koho známe? Známe spoustu lidí, teda upírů, ale kdo z nich to byl a co dělal tady?

„Kdo tu byl Bells?“ ozval jsem se, už jsem to nevydržel se držet opodál.

„Jack“ všichni jsme začali vrčet a nadávat, někteří nahlas a někteří jen v myšlenkách.

„Co tady k čertu dělal? Co ti chtěl?“ ptal se Carlisle.

„Podle všeho mě přišel nejspíš varovat?“ COŽE???

„Varovat? A předčím?“ vysoukali jsme ze sebe všichni zároveň.

„Přesnější by bylo před kým…někdo po mě prý jde a nebude mu to dlouho trvat a najde mě. Víc  neřekl a myslím, že ani víc neví.“

„Proč tě přišel varovat? Nechápu, jak se před tebou může vůbec ukázat.“ Alice zuřila a zvláš´t když si vzpomněla co ji ten grázl udělal, nechtěl bych být na jeho místě, kdyby se jí dostal právě teď pod ruce i kdyby mu měla jen vynadat a říct mu co má na srdci, tak by to nebyl zrovna balzám na duši.

„Prý mám velký talent, ale nevím co tím myslel.“

Dívala se po všech, zastavila se u mě, až teď mi došlo, že se celé moje tělo třese vzteky…až já ho dostanu do rukou, tak ho zabiju...Já toho hajzla zabiju, co si o sobě myslí, že se tady ukáže…jestli se ji dotkne, ne jestli se na ni jen podívá, bude po něm. Najdu ho ať se schová kdekoli.

Všiml jsem si změny v její tváři, ale zase nasadila neutrální výraz…

„Měli bychom vyrazit domů a promyslet si co dál.“ Spustila Esme, všichni jsme přikývli a zamířili ke autům.

Bella zamířila k mému Volvu, šel jsem za ní, cestou jsem viděl Alicin povzbudivý a trochu smutný výraz…Bella už chytala za kliku, ale v půlce pohybu se zastavila a otočila se…

…stál jsem sotva pár centimetrů od ní a díval se jí do očí, trochu ji zjemněl výraz, vypadalo to, že se chystá mě políbit, ale pak jako by ji došlo, co se chystá udělat…zatřepala hlavou, dřív to dělávala proto, aby se vzpamatovala prý z mého omamného kouzla, takže na ní působím pořád stejně? I když je na mě hodně naštvaná? Nenechám ji jen tak vyklouznout…ne teď…

 


<<

SHRNUTÍ >>

 


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 31:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!