Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prebudenie - 2. kapitola

ggggggg


Prebudenie - 2. kapitolaV tejto kapitole sa Volturiovci dozvedia o Belle. Chcela by som sa opýtať, či sa mi oplatí písať pokračovanie, lebo na túto poviedku nie je veľký ohlas. Za odpoveď ďakujem. :)

 

2. kapitola

Prekvapenie

Nikola

Už je to týždeň čo som stretla Edwarda na lúke. Nemôžem sa sťažovať, ale chýba mi moja rodina. Stále som dúfala, že je to iba nočná mora z ktorej sa zobudím, ale nie je to tak. Je to skutočnosť. Cítila som, že mi po tvári stekajú slzy. Od toho okamihu s Esme som sa snažila neplakať, ale nepodarilo sa mi to. Chcela by som vrieskať a do všetkého udierať. Nechcem cítiť tú bezmocnosť. Stále som bola ja tá silná a rozumná, tá čo všetko vyrieši. Teraz som stratená a sama vo svete, ktorý nepoznám. Počula som ako niekto zaklopal na dvere a potom ich otvoril. Vo dverách stál Edward a pozeral sa na mňa nejako zvláštne, ako keby ho niečo trápilo. Prišiel ku mne a zotrel mi slzy. Pozerali sme sa navzájom do očí a ja som sa v tých jeho topila, ale to nesmiem.

„Chceš niečo?" Snažila som sa o ľahostajný tón.

„Nie, ja lenže máš prísť dole," povedal nejako smutne.

Prikývla som, zdvihla som sa z posteli a šla za Edwardom. Prišli sme dole, kde čakala celá jeho rodina. Každý sa na mňa usmieval. No, vlastne okrem Rose, ktorá mala na tvári výraz, keby som ťa mohla zabiť, tak si už mŕtva. Radšej som od nej odvrátila zrak, lebo mi až naskakovala husia koža. Sadla som si na sedačku a čakala, čo mi chcú povedať.

„Nikola, chcel by som sa opýtať, že či by si nechcela chodiť do školy," hovoril Carlisle.

Ja by som mala nastúpiť do školy? Aspoň by som sa mohla niečím zamestnať a toľko nemyslieť na moju rodinu, ktorú už asi nikdy v živote neuvidím.

„Súhlasím, budem s vami chodiť do školy."

„Nie," vykríkla Alice.

Pozrela som sa na ňu.

„Budeme mať návštevu. Prídu Volturiovci,“ vyľakane povedala.

Vystrašene som sa na ňu pozrela. Dúfala som, že si zo mňa robí iba srandu, ale jej vystrašená tvár hovorila o opaku toho, čo som chcela počuť.

„Kedy prídu?" poplašene som sa opýtala.

„Zajtra," povedal Edward.

Takže mi zostáva jeden deň života. Lepšie to už ani dopadnúť nemohlo.

Edward

Nemohol som tomu uveriť. Ako sa mohli o tomto dozvedieť Volturiovci?

Chcel som chytiť Bellu do náručia a už ju nikdy nepustiť. Alice nevidela ako to dopadne. Z toho som bol ešte nervóznejší. Jedna otázka ma, ale trápila: Ako sa o nej mohli dozvedieť? Ako tak, som nad tým rozmýšľal, ale nevedel som na to prísť. Pozeral som sa na Nikolu, ktorá sa bála. Podišiel som k nej bližšie, chytil ju za ruku a pozrel sa jej do očí.

„Neboj sa. Nedovolím, aby sa ti niečo stalo," snažil som sa ju upokojiť.

„A ja som, čo! Som najsilnejší upír na svete! Ja ťa ochránim," povedal Emmett.

Bella sa na mňa smutne usmiala, prišla ku mne bližšie a objala ma. Počul som ako plače. Objal som ju pevnejšie a odniesol do postele. Po chvíli zaspala. Ostal som s ňou celý večer až pokým nevstala.

Aro

Prišiel za mnou jeden upír, ktorý povedal, že Cullenovci prezradili tajomstvo nejakému človeku. Po tejto informácií som sa okamžite rozhodol, že zasiahnem. S bratmi sme sa dohodli, že tam pôjdeme a zistíme, čo sa deje. Marcus ako zvyčajne ostal vo Volterre a ja s Caiusom a gardou sme šli do mestečka Forks.

Stáli sme už pred ich dverami, keď sa otvorili a vo dverách stál Carlisle.

„Vítam ťa tu, môj drahý priateľ," povedal a pozval ma dnu.

„Mohol by som sa opýtať, čo ťa privádza?"

„Carlisle. Som rád, že ťa vidím, ale ty určite vieš, kvôli čomu som prišiel."

„Áno, viem," povedal.

Pozrel som sa na jeho rodinu, ako ich nazýva Carlisle. A medzi nimi som videl aj toho človeka, ale čo ma zarazilo bola tá podoba s Caiovou láskou, ktorú stratil pred tisícročím.

Pozrel som sa na Caia, ktorý vyzeral, že neverí vlastným očiam.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prebudenie - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!